Perän rohina rauhoittunut hieman ajelulla, silti ilmoittaa olemasta olostaan.
Akkukin alkanut pitämään paremmin virtoja, taisi olla vain käytön puutetta kun hyvin nyt pyörittää..
Nyt sit pyörähti 132tkm mittariin niin tutkin vähän syvemmin tätä, onkohan lie ollu jollain kerholaisella koska löytyi made in poland ilmanputsari ja venäläiset boschin tulpat ?
Eli siis kartoitan läpi "pientä" oikkua, eli lämpimänä putputtaa ja ampuu putkeen, olikohan lie huono ostos?
Vaihdoin NGKt tilalle, ei vaikutusta, Boschilaiset näyttää tältä:
Voisiko tämä vaikuttaa lämpimänä oikkuiluun, murtunut pää?
En uskaltanut tehdä perinteistä "johtopois" testiä, kun en näistä sytkäboxivehkeistä tiiä ja vielä muutenki inhoan sähköiskuja, niin monesti räpänny sormille
Muutenkin oli huonossa hapessa hiukan paikat joten annoin pientä hoitoa niille, kuvassa ennen:
(huomatkaa myös taittunut pää tosta ekasta murtuneesta)
Mutta ei käyntiin vaikuttanut mitenkään.
Venttiilit tässä kyllä kans rallattelee että säätöä voisi harkita, paperipala testillä vähän vaikuttaisi siltä.
Vielä video perään niin jos joku vanhempi harrastaja sattuisi heti tietämään mihin päin lähdetään, kyllä se siis kierroksilla pelaa ja kylmänä, ajossakaan ei nyi ja kiihtyy kuin sata jänestä:
https://youtu.be/PYChQVmg3XM
Ja niin. Onko näissä ollut Y-haaran jälkeen 2" putki ennen kattia vai onko toi joku entinen ralliviritys..
