Piti kääntää haku itään, kun ei muuten meinaa mitään järkevää löytyä. Riski taas tässä että vientimalleissa voi olla eroa kotimaan malleihin.
http://www.chiptuner.ru/content/sensor/ ja google translatella sieltä relevantti osuus (jokainen voi halutessaan kääntää myös Suomeksi, mutta siitä tuppaa tulemaan niin kökkö käännös):
On cars VAZ previous versions (1.5 l.) In Euro-2 engines used sensor BOSCH 0258005 133. The Euro-3 engines it was used as the first DC installed upstream of the catalyst. The second DC for the control of harmful emissions after catalytic sensor is installed with the "reverse" connector (though, there are also cars with the same). The new vehicles 1,5 / 1,6 l., With system of injection Bosch M7.9.7 January and 7.2 manufactured since October 2004. mounted sensor BOSCH 0258006 537. External differences look at the photos. The new DC has a ceramic heater, which can significantly reduce their current consumption and reduce warm-up time.
Eli tuon mukaan tosiaan -133 kuuluisi vielä Euro3:een ensimmäiseksi anturiksi.
Eri lähteiden mukaan -133 lämmitysvastus 2-4Ohm ja -537 11-15ohm. Nyt kyllä ihmetyttää hieman taas tuo ruiskun manuaali.
No eiköhän tämäkin vielä selviä.
EDIT: Mittaan lämmitysvastuksen huomenna, nyt ei jaksa lähteä hakemaan autosta mittaria.