Viikonloppuna olisi tarkoitus laittaa stereot itse stereota vaille valmiiksi. Paikalliselta romikselta löytyi ASA merkkiset kaiutinkopat 10€ hintaan. Siellä tuntuu kaikki maksavan sen kympin... Siis melkein mikä artikkeli tahansa

Käsittämättömän tuttu tunne!THI-900 kirjoitti:Ajattelin kokeilla ajaa noin 300m "pihalenkin" ja kuunnella onko vaimennuksista apua. No sinne tien varteen se sitten loppui...
Omien noloottelujen takia on vissiin tullu joskus liki 10km käveltyä bensan hakuun... Bensakannuja oon joutunu ostamaan ainakin 3...lada.h.s kirjoitti:Käsittämättömän tuttu tunne!THI-900 kirjoitti:Ajattelin kokeilla ajaa noin 300m "pihalenkin" ja kuunnella onko vaimennuksista apua. No sinne tien varteen se sitten loppui...
Käyppä lasiliikkeesä jotka liimaa laseja niin laittavat lasiliimalla (siis sillä millä liimalasitkin tulee kiinni) paikalleen, ja melko pitkään pysyy kiinni...THI-900 kirjoitti:kuskin puolen tupakki-ikkunan lukko pitäisi (taas kerran) liimat uudelleen kiinni. Se ei sitten pysy millään...
Minun pitäisi käydä sekä Helmen että äSSän kanssa liimauttamassa kuskinpuoleiset tupakki-ikkunan lukot kiinni. Persaukisena kiinnostaisipressa kirjoitti:Käyppä lasiliikkeesä jotka liimaa laseja niin laittavat lasiliimalla (siis sillä millä liimalasitkin tulee kiinni) paikalleen, ja melko pitkään pysyy kiinni...THI-900 kirjoitti:kuskin puolen tupakki-ikkunan lukko pitäisi (taas kerran) liimat uudelleen kiinni. Se ei sitten pysy millään...
Pitääpä selvittää kun seuraavan kerran tuo lukko irtoaa. Nyt se on epoksilla kiinni. Seurataan tilannetta. "Tattista vaan" vinkistä sanoi P.A. Turpeinen.pressa kirjoitti:Käyppä lasiliikkeesä jotka liimaa laseja niin laittavat lasiliimalla (siis sillä millä liimalasitkin tulee kiinni) paikalleen, ja melko pitkään pysyy kiinni...