Sivu 2/2

Re: 2107 1300 viritys

Lähetetty: 30.5.2015 10:36
Kirjoittaja START
halpaa tai ei, kaikki niihin menee jos lähtee lapasesta.
touhu tonni jos toinen tahtoo mennä niin ettei edes huomaa

Re: 2107 1300 viritys

Lähetetty: 30.5.2015 11:38
Kirjoittaja JOVAIN
rouveri kirjoitti:Tilasin uuden Weberin 32/36 DGV kyllä sydän itkee verta :/// ei ollut halpaa lystiä.. Toivottavasti huomaa eron vakioon daaz ozoniin verrattuna :D..
Mulla olisi ollut tuollainen weber 38/38 DGAS tai DGES automaattiryypyllä.
Toinen pääsuutin siitä puuttuu ja ensiösuuttimet pitäisi uusia runkoineen. Tällä hetkellä on ensiösuuttimet tehty säädettäviksi, eli reikä täytetty
ja suutinta pyörittämällä saa säädöt kohdilleen.
Mutta taitaa olla jo liian raju kaasari 8)

Re: 2107 1300 viritys

Lähetetty: 2.6.2015 13:59
Kirjoittaja veli samara
Meinas välillä tuntua että tuo dgv:kin oli himpun verran liian iso 1200 pannulle, niin tuo 38 voi olla 1300 pannulle liikaa. Ja läpät aukee samaan aikaan vielä, niin ei varmasti ole kiva enää ajaa. :D

Re: 2107 1300 viritys

Lähetetty: 3.6.2015 2:11
Kirjoittaja rouveri
Eikai tuossa molemmat yht aikaa aukea :) Tuossa lainaus Freetechniksin sivuilta: * Weber 32/36 DGV. Se kaikista suosituin ja arvostetuin Weberin korvauskaasutin. DGV on helppo, selkeä ja taloudellinen, mekaanisesti vaiheittain aukeava.

Re: 2107 1300 viritys

Lähetetty: 3.6.2015 7:34
Kirjoittaja veli samara
Ei dgv:ssä aukea muuten kuin linkkisarjalla läpät samaanaikaan. Tarkoitin tuota JOVAIN mainitsemaa 38/38 DGAS kaasaria. Siinä aukeaa molemmat muistaakseni samaan aikaan ihan vakiona.

Re: 2107 1300 viritys

Lähetetty: 7.6.2015 17:15
Kirjoittaja rouveri
Weberin asentelin tänään paikoilleen ja täytyy sanoa että voi jehna :) Kyllä vetää ihan erimalliin ja kolmosella kun lipasee vielä mutkassa hiekkatiellä kaasua niin rengas lyö tyhjää tuntuu kummalle.. Isoin homma oli leikellä ja sovitella oma ilmanpuhdistin webrun päälle.. Sai aika moneen kertaan rälläkkää ja hitsikonetta näyttää että istui webrun päälle mutta saihan se käymään kumminkin.. Seuraavaksi voisi ottaa työn alle toisen 1300 kanne mistä kävisi höylyttää 1.5mm pois :)..

Re: 2107 1300 viritys

Lähetetty: 20.6.2015 13:56
Kirjoittaja matomaukka
Siitä se ajatus sitten lähti :)

Re: 2107 1300 viritys

Lähetetty: 20.6.2015 14:51
Kirjoittaja veli samara
Samalla sitten sarjojen kohdistukset kanteen. Myös imusarjan kohdistaminen kaasariin on tarpeellinen. Avaat läpät auki niin näät miten imusarja tekee portaan liitoskohdassa. Sitten pakosarjan 2-1 jatkeen laippa kannattaa tarkistaa, laipan hitsaukset tuli putken sisään ja kuristi kaasuja. Nämä tälläisiä ilmaisia parannuksia/virityksiä...