Kuinka Teltta-auto kehtaa >:(

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
samarai
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja samarai »

Omasta mielestäni Delta jatkaa ryhdikkäästi valitsemallaan itsenäisellä markkinointistrategialla. Siihen ei tähän astikaan ole kuulunut Ladan myynnin edistäminen. Takin kääntäminen herättäisi vain epäilyjä Venäjän sekaantumisesta Suomen sisäisiin asioihin.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
veli alexei
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

Joo ny löyty posti. Ihmettelin että mistä ensiapulaukuista te puhutte, mut siis senhän saa jos menee rässiin Puntolla. Kiinnostavaa. Vaan antaakohan ne sitä koeajoon mulle...
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Vanja-eno
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Kohta nähdään kuinka vanhat osoitearkistot niillä on. Mullahan ei ollu enää Ladaa sitten viime kevään...
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Jouska

Punto

Viesti Kirjoittaja Jouska »

Mullekin tuli eilen tuo Punto tarjous. Samaran olen aikeissa vaihtaa mutta en periaattessakaan Puntoa osta. Tuo tarjous osoittanee että uusi aika on koittamassa ja todennäköisesti uusien Ladojen myynti loppunee ainakin toistaiseksi lähiaikoina, kenties jo vuoden vaihteessa. Syinä on laskenut myynti, Lada 110 vanhahtavuus, Kia merkkisten henkilöautojen ottaminen uutena merkkinä myyntiin. Itse toivoisin Ladojen myynnin jatkuvan mutta ostajia ei liene tarpeeksi.
Pakkasukko
Viesti:

Re:

Viesti Kirjoittaja Pakkasukko »

Paheksuntani Delta-auton valitsemaa linjan johdosta :x .
Toisaalta ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa eli mikä pakko on ottaa tarjous vastaan :)
Ladamerkkistä henkilöautoilua vuodesta 1990
Valko

Bisnes on bisnes jne

Viesti Kirjoittaja Valko »

Kyllä tuntui pahalta.

Sikäli kyllä yhdyn edellisiin mielipuoliin, että Konela on jo kauan yrittäny pyristellä hapankaalin hajusta eroon :evil:

Mutta semmoset viiatit saavat kyllä sijoittaa sinne mihin ei juuri aurinko paista :wink: :shock:
Vanja-eno
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Ovat siivonneet arkistonsa ajan tasalle tai sitten on posti myöhässä :roll: eipä oo tarjousta näkyny...
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Jaakkima
Ylläpito
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaakkima »

Kävin Punton ajamassa ja hakemassa ilmaisen ensiapupakkauksen tai tarkemmin sanottuna ensiaputyynyn.

Itse auto on ylitehostettu, liian hiljainen ja täysin munaton auto, siis päinvastainen kuin Ladaan tottunut. Myyjä kehui ajoa helpottavia varusteita johon totesin että tiedä sitten että onko se hyvää vai huonoa. Myyjä oli yllättynyt kommentista :shock:
Kalusto:
Lempi

КОПЕЙКА
Connecting People
Lada-Jussi

Re: Punto

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

Luna kirjoitti:Mullekin tuli eilen tuo Punto tarjous. Samaran olen aikeissa vaihtaa mutta en periaattessakaan Puntoa osta. Tuo tarjous osoittanee että uusi aika on koittamassa ja todennäköisesti uusien Ladojen myynti loppunee ainakin toistaiseksi lähiaikoina, kenties jo vuoden vaihteessa. Syinä on laskenut myynti, Lada 110 vanhahtavuus, Kia merkkisten henkilöautojen ottaminen uutena merkkinä myyntiin. Itse toivoisin Ladojen myynnin jatkuvan mutta ostajia ei liene tarpeeksi.
kyllä kohta tulee Calina ja pamauttaa potin, uusi menestys tuote..... (ainahan sitä voi haaveilla)
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Miten sen auton saa koeajolle tolleen virallisesti? Marssii vaan sinne ja kysyy saaks ajaa ja saaks sen laukun? Oon vaan kerran koeajanu auton (110) mutta sillee epävirallisesti kun venasin ducatoo remontista.
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
,_,/ukka

Viesti Kirjoittaja ,_,/ukka »

Nonnis kirjoitti:Miten sen auton saa koeajolle tolleen virallisesti? Marssii vaan sinne ja kysyy saaks ajaa ja saaks sen laukun? Oon vaan kerran koeajanu auton (110) mutta sillee epävirallisesti kun venasin ducatoo remontista.
Suunnillen noin, jossakin haluavat nähdä ajokortin ennen ku päästävät ajamaan. Ei kai siihen mitään viraalista etiketiketin mukaista kaavaa oo :-) Ja tuo mainos kai pitäs olla mukana, luulisin. Meni takkaan ni en voi tarkistaa.

,_,/ukka
Autoton on huoleton
Lada-Jussi

joo

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

eihän siinä muuta kuin pyytää koeajoa, jos alkaavat jotain urputtaa on hyvä pitää se tarjouspaperi mukana, pakko antaa se ensiapupaketti.

ite aikanaan kävin useinkin Fiat ja Lada näyttelyissä Hyvinkään Deltassa, kun siellä sai kahvipaketin tai risteilylahjakortin kun koeajoi. Kerran sitten lykkäsivät lahjat käteen samantien ja sanoivat ettei sua toi auto kuitenkaan kiinnosta :shock: :? :lol:

Deltassa ovat vähän vilkaisseet ajokorttia, mutta vantaalla kun kävin koeajamassa uutta Ford Focusta, piti täyttää monia eri kaavakkeita ja muuta ennen kuin pääsi kokeilemaan.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

^No kun mä sen 110:n ajoin ei mitään papereita kaivattu, ei ees nimeä tietää, avaimet vaan lykättiin kouraan ja sanottiin että kai sää tiedät miten se ajonestolaite toimii :)
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
ilkkaturunen

Viesti Kirjoittaja ilkkaturunen »

Hei Nonnis mulle tuli kauhee ajatus mieleen, ihan rupes :oops:
Voortilla piti täyttää kauhee läjä papereita ettei vaan auto katoo koeajo reissulla. Ladan koeajossa ehkä samaa pelkoa ei niinkään tunneta :P :P
Mosse-Aksu

Viesti Kirjoittaja Mosse-Aksu »

Sen ensiapulaukun saattaa saada ihan vaan pelkästään käymällä liikkeessä. Varmaankin eri käytäntöjä on eri myyntipisteissä. Deltalla ja aikaisemmin Konelalla on ollut näitä kampanjoita, että kutsutaan koeajolle ja luvataan jotain. Joskus se on ollu kahvipaketti, joskus muki, joskus Cinderellan risteily jne.

Muistaakseni kahvipakettia jaettiin silloin, kun 111 stw tuli markkinoille. Marssin liikkeeseen vaimoni kanssa. Myyjä kysyi, että kahviako tulitte hakemaan. Saimme molemmat kahvipaketin ja myyjä alkoi kävellä konttoriinsa. Hetken olin ymmälläni ja sitten tajusin, että näitä kahvipaketin hakijoita varmaan käy enemmänkin. Olivat helpottaneet hommaa jakamalla paketit ilman koeajoa. Sitten kävelin myyjän perässä ja sanoin, että olen kyllä ihan oikeasti kiinnostunut tuotteesta ja mahdollinen tosiasiakas.

Kävin sitten koeajolla ja kaupat tehtiin. Ja Nonnikselle. Ei siihen koeajolle mitään sen kummempaa tarvita. Silloin kun itse suoritin tuon koeajon, kysyin, että kuinka pitkän lenkin sillä saa tehdä. Myyjä vastasi, että kunhan et kovin montaa päivää sitä pidä.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone
Vastaa Viestiin