Kuinka Teltta-auto kehtaa >:(
Omasta mielestäni Delta jatkaa ryhdikkäästi valitsemallaan itsenäisellä markkinointistrategialla. Siihen ei tähän astikaan ole kuulunut Ladan myynnin edistäminen. Takin kääntäminen herättäisi vain epäilyjä Venäjän sekaantumisesta Suomen sisäisiin asioihin.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
- veli alexei
- Moderaattori
Joo ny löyty posti. Ihmettelin että mistä ensiapulaukuista te puhutte, mut siis senhän saa jos menee rässiin Puntolla. Kiinnostavaa. Vaan antaakohan ne sitä koeajoon mulle...
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Punto
Mullekin tuli eilen tuo Punto tarjous. Samaran olen aikeissa vaihtaa mutta en periaattessakaan Puntoa osta. Tuo tarjous osoittanee että uusi aika on koittamassa ja todennäköisesti uusien Ladojen myynti loppunee ainakin toistaiseksi lähiaikoina, kenties jo vuoden vaihteessa. Syinä on laskenut myynti, Lada 110 vanhahtavuus, Kia merkkisten henkilöautojen ottaminen uutena merkkinä myyntiin. Itse toivoisin Ladojen myynnin jatkuvan mutta ostajia ei liene tarpeeksi.
- Pakkasukko
- Viesti:
Re:
Paheksuntani Delta-auton valitsemaa linjan johdosta
.
Toisaalta ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa eli mikä pakko on ottaa tarjous vastaan

Toisaalta ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa eli mikä pakko on ottaa tarjous vastaan

Ladamerkkistä henkilöautoilua vuodesta 1990
Bisnes on bisnes jne
Kyllä tuntui pahalta.
Sikäli kyllä yhdyn edellisiin mielipuoliin, että Konela on jo kauan yrittäny pyristellä hapankaalin hajusta eroon
Mutta semmoset viiatit saavat kyllä sijoittaa sinne mihin ei juuri aurinko paista

Sikäli kyllä yhdyn edellisiin mielipuoliin, että Konela on jo kauan yrittäny pyristellä hapankaalin hajusta eroon

Mutta semmoset viiatit saavat kyllä sijoittaa sinne mihin ei juuri aurinko paista

Kävin Punton ajamassa ja hakemassa ilmaisen ensiapupakkauksen tai tarkemmin sanottuna ensiaputyynyn.
Itse auto on ylitehostettu, liian hiljainen ja täysin munaton auto, siis päinvastainen kuin Ladaan tottunut. Myyjä kehui ajoa helpottavia varusteita johon totesin että tiedä sitten että onko se hyvää vai huonoa. Myyjä oli yllättynyt kommentista
Itse auto on ylitehostettu, liian hiljainen ja täysin munaton auto, siis päinvastainen kuin Ladaan tottunut. Myyjä kehui ajoa helpottavia varusteita johon totesin että tiedä sitten että onko se hyvää vai huonoa. Myyjä oli yllättynyt kommentista

- Lada-Jussi
Re: Punto
kyllä kohta tulee Calina ja pamauttaa potin, uusi menestys tuote..... (ainahan sitä voi haaveilla)Luna kirjoitti:Mullekin tuli eilen tuo Punto tarjous. Samaran olen aikeissa vaihtaa mutta en periaattessakaan Puntoa osta. Tuo tarjous osoittanee että uusi aika on koittamassa ja todennäköisesti uusien Ladojen myynti loppunee ainakin toistaiseksi lähiaikoina, kenties jo vuoden vaihteessa. Syinä on laskenut myynti, Lada 110 vanhahtavuus, Kia merkkisten henkilöautojen ottaminen uutena merkkinä myyntiin. Itse toivoisin Ladojen myynnin jatkuvan mutta ostajia ei liene tarpeeksi.

Suunnillen noin, jossakin haluavat nähdä ajokortin ennen ku päästävät ajamaan. Ei kai siihen mitään viraalista etiketiketin mukaista kaavaa ooNonnis kirjoitti:Miten sen auton saa koeajolle tolleen virallisesti? Marssii vaan sinne ja kysyy saaks ajaa ja saaks sen laukun? Oon vaan kerran koeajanu auton (110) mutta sillee epävirallisesti kun venasin ducatoo remontista.

,_,/ukka
Autoton on huoleton
- Lada-Jussi
joo
eihän siinä muuta kuin pyytää koeajoa, jos alkaavat jotain urputtaa on hyvä pitää se tarjouspaperi mukana, pakko antaa se ensiapupaketti.
ite aikanaan kävin useinkin Fiat ja Lada näyttelyissä Hyvinkään Deltassa, kun siellä sai kahvipaketin tai risteilylahjakortin kun koeajoi. Kerran sitten lykkäsivät lahjat käteen samantien ja sanoivat ettei sua toi auto kuitenkaan kiinnosta
Deltassa ovat vähän vilkaisseet ajokorttia, mutta vantaalla kun kävin koeajamassa uutta Ford Focusta, piti täyttää monia eri kaavakkeita ja muuta ennen kuin pääsi kokeilemaan.
ite aikanaan kävin useinkin Fiat ja Lada näyttelyissä Hyvinkään Deltassa, kun siellä sai kahvipaketin tai risteilylahjakortin kun koeajoi. Kerran sitten lykkäsivät lahjat käteen samantien ja sanoivat ettei sua toi auto kuitenkaan kiinnosta

Deltassa ovat vähän vilkaisseet ajokorttia, mutta vantaalla kun kävin koeajamassa uutta Ford Focusta, piti täyttää monia eri kaavakkeita ja muuta ennen kuin pääsi kokeilemaan.

-
- Mosse-Aksu
Sen ensiapulaukun saattaa saada ihan vaan pelkästään käymällä liikkeessä. Varmaankin eri käytäntöjä on eri myyntipisteissä. Deltalla ja aikaisemmin Konelalla on ollut näitä kampanjoita, että kutsutaan koeajolle ja luvataan jotain. Joskus se on ollu kahvipaketti, joskus muki, joskus Cinderellan risteily jne.
Muistaakseni kahvipakettia jaettiin silloin, kun 111 stw tuli markkinoille. Marssin liikkeeseen vaimoni kanssa. Myyjä kysyi, että kahviako tulitte hakemaan. Saimme molemmat kahvipaketin ja myyjä alkoi kävellä konttoriinsa. Hetken olin ymmälläni ja sitten tajusin, että näitä kahvipaketin hakijoita varmaan käy enemmänkin. Olivat helpottaneet hommaa jakamalla paketit ilman koeajoa. Sitten kävelin myyjän perässä ja sanoin, että olen kyllä ihan oikeasti kiinnostunut tuotteesta ja mahdollinen tosiasiakas.
Kävin sitten koeajolla ja kaupat tehtiin. Ja Nonnikselle. Ei siihen koeajolle mitään sen kummempaa tarvita. Silloin kun itse suoritin tuon koeajon, kysyin, että kuinka pitkän lenkin sillä saa tehdä. Myyjä vastasi, että kunhan et kovin montaa päivää sitä pidä.
Muistaakseni kahvipakettia jaettiin silloin, kun 111 stw tuli markkinoille. Marssin liikkeeseen vaimoni kanssa. Myyjä kysyi, että kahviako tulitte hakemaan. Saimme molemmat kahvipaketin ja myyjä alkoi kävellä konttoriinsa. Hetken olin ymmälläni ja sitten tajusin, että näitä kahvipaketin hakijoita varmaan käy enemmänkin. Olivat helpottaneet hommaa jakamalla paketit ilman koeajoa. Sitten kävelin myyjän perässä ja sanoin, että olen kyllä ihan oikeasti kiinnostunut tuotteesta ja mahdollinen tosiasiakas.
Kävin sitten koeajolla ja kaupat tehtiin. Ja Nonnikselle. Ei siihen koeajolle mitään sen kummempaa tarvita. Silloin kun itse suoritin tuon koeajon, kysyin, että kuinka pitkän lenkin sillä saa tehdä. Myyjä vastasi, että kunhan et kovin montaa päivää sitä pidä.
Mac mini, iMac, MacBook Pro, Time Capsule, AirPort Express, iPhone