Sivu 2/3

Re: 1500 katumoottorin rakentaminen

Lähetetty: 16.11.2014 20:39
Kirjoittaja rottarauta
Nii juu ja peräbanjon kasasin nyt tuolla kempin möykyllä kumminkin tuo torsen lukko vähä himottas ostaa venäjänmaalta jossain välissä

Re: 1500 katumoottorin rakentaminen

Lähetetty: 17.11.2014 10:27
Kirjoittaja START
rottarauta kirjoitti: Entäs kannattaako imukanavia paljoa suurentaa?? Kuulema pakoaukoista pitäisi tehdä Dn muotoiset?
ilman virtauspenkkiä jos tekee niin en kyllä lähtis paljoa suurentaan. varsinkin jos venttiili pysyy vakiona. ohjurin ympäriltä voi varovasti vähän ottaa ja sit se venttiilille tulo että tulee tasasesti lautaselle, tietty kaikki portaat pois, eli se sarjojen kohistus
pakopuolihan vaparissa ei ole niin ratkaseva, toki jouhee saa olla
jotain reilu 5kg ne vissiin vakiopyörästä ovat tehneet. aika varovainen kannattaa olla, taipumus lähtee halkeemaan

Re: 1500 katumoottorin rakentaminen

Lähetetty: 17.11.2014 15:23
Kirjoittaja Stuba
Mulla 5 kg vauhtis omassa ja sorvattu vakiosta. Enempää ei kyllä vakiosta pelkällä sorvaamisella kannata ottaa. Tuossa kuvaa: http://s194.photobucket.com/user/TK85/m ... 8.jpg.html

Kävi koko alakerta myös tasapainoituksessa, toivotaan että kestää. :)

Re: 1500 katumoottorin rakentaminen

Lähetetty: 17.11.2014 21:57
Kirjoittaja rottarauta
No jo on höylätty vauhtis :D kysyn huome ku käyn viipuris jos löytys valmiiks kevyempää jotai vfts vauhtista. Samalla ku käyn kysyy onko loput virihommelit tulleet

Re: 1500 katumoottorin rakentaminen

Lähetetty: 18.11.2014 10:44
Kirjoittaja START
mulla on jossain sellanen reilu 4kg. luulin että se on teräksinen mutta jotain valua sen täyty olla kun siitä kytkin pintaa sorvasin niin lastu oli samanlaista ku valupyörissä. en kyllä tiedä mistä se on tehty
huiman näkönen kun on niin ohut, mutta on se kestänyt normi asetelman kanssa

Re: 1500 katumoottorin rakentaminen

Lähetetty: 18.11.2014 15:15
Kirjoittaja rottarauta
eipä ollu ainakaan hyllyssä mitään kevyempää vauhtipyörää.... mutta kisakytkin paineasetelman kanssa tarttui mukaan merkki weber.

Re: 1500 katumoottorin rakentaminen

Lähetetty: 18.11.2014 19:56
Kirjoittaja naco
Pakko ihan kysyä, mikä liike viipurissa myi (kiinan) weberin kytkinpaketin ns. kisakytkimenä??

Re: 1500 katumoottorin rakentaminen

Lähetetty: 19.11.2014 10:35
Kirjoittaja rottarauta
En muista liikkeen nimeä mutta ei toi minkään hintanen ollu. Näyttää ainanki ihan asialliselta paketilta. Ja kyllä oon tietonen että on joku kiinan tuotos. Kokeillaan miten pelaa :D saattaahanse vaikka pitää paremmin kuin vakio

Re: 1500 katumoottorin rakentaminen

Lähetetty: 19.11.2014 10:38
Kirjoittaja rottarauta
Ja kumma homma ku tilattii nokka ja peltipakosatsi sinne liikkeeseen eikä vieläkään ollu tulleet :? Perjantaina vielä kärjettömän sytkän haen ku nyt ei ollu hyllyssä.

Re: 1500 katumoottorin rakentaminen

Lähetetty: 19.11.2014 11:52
Kirjoittaja toktornivako
rottarauta kirjoitti: Ja kyllä oon tietonen että on joku kiinan tuotos. Kokeillaan miten pelaa :D saattaahanse vaikka pitää paremmin kuin vakio
Niin taikka huonommin :lol:

Re: 1500 katumoottorin rakentaminen

Lähetetty: 19.11.2014 20:43
Kirjoittaja rottarauta
Onko kokemusta kyseisestä kytkimestä? Ainakin vaikuttaa järeemmältä kuin vakio

Re: 1500 katumoottorin rakentaminen

Lähetetty: 28.11.2014 21:02
Kirjoittaja rottarauta
Tänään vaihoin tuon weberin asetelman paikoilleen samalla tuli vaihdettua kaikki kardaanin osat ja kaikki takatukivarret vahvistettuihin uretaani puslilla. Vielä vanha kone kiinni mutta hyvin tuokin liitää... toinen kone kasausta vailla☺ ens viikolla rupean kaaria tekemään. Onko kukaan tehny semmosia kaaria että takapenkki jääny?? Ja tossa yks päivä tein vaihdevälin lyhentäjänkin ja hyvä tuli. Mites pystyykö puhelimella lisäämään tänne suoraan kuvia??

Re: 1500 katumoottorin rakentaminen

Lähetetty: 29.11.2014 16:21
Kirjoittaja START
rottarauta kirjoitti: Onko kukaan tehny semmosia kaaria että takapenkki jääny??
kuulostaa ihan tissiposkien touhulta. miks kaaret jos ajattelee takapenkit jättää?

Re: 1500 katumoottorin rakentaminen

Lähetetty: 29.11.2014 17:00
Kirjoittaja rottarauta
Aattelinvaa ku tulee ajettuu tolla nii rajusti ja jääradal kans. Sisusta purettu poies takapenkki lähtee hitoille ja tulee jm mukaiset kaaret. Kärjettömän sytytyksen asensin ja ero kärjelliseen on huomattava!

Re: 1500 katumoottorin rakentaminen

Lähetetty: 29.11.2014 18:16
Kirjoittaja START
on se race kun on kaaret. mut minusta se on joko tai. on laitteita missä on kaaret ja sitten niitä missä on takapenkit ja sisusta, molemmissa voi olla voimaa mutta rata leluks siitä ei oo missä ei kaaria ole