1500 katumoottorin rakentaminen

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
rottarauta

Re: 1500 katumoottorin rakentaminen

Viesti Kirjoittaja rottarauta »

Nii juu ja peräbanjon kasasin nyt tuolla kempin möykyllä kumminkin tuo torsen lukko vähä himottas ostaa venäjänmaalta jossain välissä
Avatar
START
Lada kerhon jäsen
Viestit: 2542
Liittynyt: 20.7.2006 12:54
Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste

Re: 1500 katumoottorin rakentaminen

Viesti Kirjoittaja START »

rottarauta kirjoitti: Entäs kannattaako imukanavia paljoa suurentaa?? Kuulema pakoaukoista pitäisi tehdä Dn muotoiset?
ilman virtauspenkkiä jos tekee niin en kyllä lähtis paljoa suurentaan. varsinkin jos venttiili pysyy vakiona. ohjurin ympäriltä voi varovasti vähän ottaa ja sit se venttiilille tulo että tulee tasasesti lautaselle, tietty kaikki portaat pois, eli se sarjojen kohistus
pakopuolihan vaparissa ei ole niin ratkaseva, toki jouhee saa olla
jotain reilu 5kg ne vissiin vakiopyörästä ovat tehneet. aika varovainen kannattaa olla, taipumus lähtee halkeemaan
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Avatar
Stuba
Lada kerhon jäsen
Viestit: 197
Liittynyt: 26.9.2011 15:47
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: 1500 katumoottorin rakentaminen

Viesti Kirjoittaja Stuba »

Mulla 5 kg vauhtis omassa ja sorvattu vakiosta. Enempää ei kyllä vakiosta pelkällä sorvaamisella kannata ottaa. Tuossa kuvaa: http://s194.photobucket.com/user/TK85/m ... 8.jpg.html

Kävi koko alakerta myös tasapainoituksessa, toivotaan että kestää. :)
Lada kardan...??? Njet... Volga
rottarauta

Re: 1500 katumoottorin rakentaminen

Viesti Kirjoittaja rottarauta »

No jo on höylätty vauhtis :D kysyn huome ku käyn viipuris jos löytys valmiiks kevyempää jotai vfts vauhtista. Samalla ku käyn kysyy onko loput virihommelit tulleet
Avatar
START
Lada kerhon jäsen
Viestit: 2542
Liittynyt: 20.7.2006 12:54
Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste

Re: 1500 katumoottorin rakentaminen

Viesti Kirjoittaja START »

mulla on jossain sellanen reilu 4kg. luulin että se on teräksinen mutta jotain valua sen täyty olla kun siitä kytkin pintaa sorvasin niin lastu oli samanlaista ku valupyörissä. en kyllä tiedä mistä se on tehty
huiman näkönen kun on niin ohut, mutta on se kestänyt normi asetelman kanssa
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
rottarauta

Re: 1500 katumoottorin rakentaminen

Viesti Kirjoittaja rottarauta »

eipä ollu ainakaan hyllyssä mitään kevyempää vauhtipyörää.... mutta kisakytkin paineasetelman kanssa tarttui mukaan merkki weber.
Avatar
naco
Lada kerhon jäsen
Viestit: 217
Liittynyt: 28.11.2008 4:26
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: 1500 katumoottorin rakentaminen

Viesti Kirjoittaja naco »

Pakko ihan kysyä, mikä liike viipurissa myi (kiinan) weberin kytkinpaketin ns. kisakytkimenä??
rottarauta

Re: 1500 katumoottorin rakentaminen

Viesti Kirjoittaja rottarauta »

En muista liikkeen nimeä mutta ei toi minkään hintanen ollu. Näyttää ainanki ihan asialliselta paketilta. Ja kyllä oon tietonen että on joku kiinan tuotos. Kokeillaan miten pelaa :D saattaahanse vaikka pitää paremmin kuin vakio
rottarauta

Re: 1500 katumoottorin rakentaminen

Viesti Kirjoittaja rottarauta »

Ja kumma homma ku tilattii nokka ja peltipakosatsi sinne liikkeeseen eikä vieläkään ollu tulleet :? Perjantaina vielä kärjettömän sytkän haen ku nyt ei ollu hyllyssä.
Avatar
toktornivako
Viestit: 2003
Liittynyt: 8.11.2007 23:50
Paikkakunta: Kangasala

Re: 1500 katumoottorin rakentaminen

Viesti Kirjoittaja toktornivako »

rottarauta kirjoitti: Ja kyllä oon tietonen että on joku kiinan tuotos. Kokeillaan miten pelaa :D saattaahanse vaikka pitää paremmin kuin vakio
Niin taikka huonommin :lol:
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.

rottarauta

Re: 1500 katumoottorin rakentaminen

Viesti Kirjoittaja rottarauta »

Onko kokemusta kyseisestä kytkimestä? Ainakin vaikuttaa järeemmältä kuin vakio
rottarauta

Re: 1500 katumoottorin rakentaminen

Viesti Kirjoittaja rottarauta »

Tänään vaihoin tuon weberin asetelman paikoilleen samalla tuli vaihdettua kaikki kardaanin osat ja kaikki takatukivarret vahvistettuihin uretaani puslilla. Vielä vanha kone kiinni mutta hyvin tuokin liitää... toinen kone kasausta vailla☺ ens viikolla rupean kaaria tekemään. Onko kukaan tehny semmosia kaaria että takapenkki jääny?? Ja tossa yks päivä tein vaihdevälin lyhentäjänkin ja hyvä tuli. Mites pystyykö puhelimella lisäämään tänne suoraan kuvia??
Avatar
START
Lada kerhon jäsen
Viestit: 2542
Liittynyt: 20.7.2006 12:54
Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste

Re: 1500 katumoottorin rakentaminen

Viesti Kirjoittaja START »

rottarauta kirjoitti: Onko kukaan tehny semmosia kaaria että takapenkki jääny??
kuulostaa ihan tissiposkien touhulta. miks kaaret jos ajattelee takapenkit jättää?
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
rottarauta

Re: 1500 katumoottorin rakentaminen

Viesti Kirjoittaja rottarauta »

Aattelinvaa ku tulee ajettuu tolla nii rajusti ja jääradal kans. Sisusta purettu poies takapenkki lähtee hitoille ja tulee jm mukaiset kaaret. Kärjettömän sytytyksen asensin ja ero kärjelliseen on huomattava!
Avatar
START
Lada kerhon jäsen
Viestit: 2542
Liittynyt: 20.7.2006 12:54
Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste

Re: 1500 katumoottorin rakentaminen

Viesti Kirjoittaja START »

on se race kun on kaaret. mut minusta se on joko tai. on laitteita missä on kaaret ja sitten niitä missä on takapenkit ja sisusta, molemmissa voi olla voimaa mutta rata leluks siitä ei oo missä ei kaaria ole
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Vastaa Viestiin