lueskelin vähän muiden setuppeja DGV:n paineistuksesta. Niin vakio tiivisteetkin kuulemma kestää, vaikka purettu ja kasattu samoilla tiivisteillä monet kerrat. Ja tuo ryyppyläppien akseloinnin tiivistämisestä on myös puhuttu, ryypyn käyttötanko pitää tiivistää. Vaikka liimalla potero kokonaan umpeen. Eli ryyppyä ei silloin ole. Joku viisasmies keksisi varmaan paremman keinon tähänkin.
Ja
http://www.turbogemini.com sivulla, luki taas että dgv:n virtaus riittää jopa 250hv tehoihin. Samainen sivusto myy "turbokittejä" autoihin jossa dgv kaasari on, sisältää painekotelon, putkia, letkuja, tiivisteet(vakioilta näyttää) yms. Myös muovikoho tulee mukaan, joka kestää 22psi:n(1,5bar)paineen, en tiedä onko sama koho kuin moposportin yms myymä muovikoho.
Paluulinjana käytetty 3/8"(9,5mm) letkua, mutta tämä riippuu taas pumpusta mitä kokoa pitää käyttää.
Ja rikastus suuttimia(se mikä suihkii bensaa ylhäältäpäin kurkkuun kun kaasun laittaa pohjaan) löytyy 2 mallia, vakio joka suihkii vain toiseen kurkkuun. Ja toinen malli joka suihkii molempiin kurkkuihin. Mutta tämän vaihto riippuu taas seoksista, ja siitä saako vakio palikalla tarpeeksi rikkaalle. Mutta tämänkin voi tehdä toisella tavalla, jos nyt oikeen ymmärsin(radikaali ratkaisu). Tukkimalla kakkos kurkun ilmasuuttimen, saadaan seos rikkaalle. Toiminnasta en tiedä. kokeilemalla selviää.
Kaikenlaista juttua aiheesta löytyy, kun jaksaa etsiä. Itse koitan(kunhan saan kaikki valmiiksi) nyt saada tuon toimimaan tuon muovikoholla, vakio tiivisteillä ja ebaysta ostetulla painekotelolla. Mitään muita muutoksia en tee kuin suuttimien vaihto(tk, pää ja ilma).