Eipä ruostu öljypohjatkaan sisäpuolelta läpi...sergei 1200L kirjoitti:Eikös jäteöljy sisällä rikkiä, tai ainakin joskus sislsi ja aikoinaan laittoivat juuri helmojen sisäpuolella ja ruostui entistä enemmän
Jäteöljyn vienti.
Re: Jäteöljyn vienti.
☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭
Lada Samara 1500i -96
Tunturi Tiger Aqua -89
+ muita hienoja vehkeitä
Lada Samara 1500i -96
Tunturi Tiger Aqua -89
+ muita hienoja vehkeitä
- START
- Lada kerhon jäsen
joo ei kannata mennä katolle työntään päätä piippuun kun on lämmitys käynnissä
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
- pavlik morozov
- Viesti:
mitäs veikkaat noissa vanhoja mersuja vilisevissä maissa
tehtävän jäteöljylle? tankkiinhan ne menee. sitä varten on mersussa karkeasuodatin. joskus meinasin laittaa vedenerottimen ja öljynsuodattimen japsimallin naftasuodinjalkaan niin keräis karkeen tavaran pois. enää ei o tarvista kun vanhaan traktoriin menee kaikki jäteöljy, jatkuvasti pitää lisätä lootaan ja perään. 
Индейский вождь - "вялотекущая шизофрения"
Jos itse omistaisin dieselauton, niin laittaisin kyllä kaikki omat jäteöljyt valumaan hiljakseen vaikka jonkun suodatinpussin läpi. Lopputuotoksen sitten käyttäisin polttoaineena.
Tippakannuöljynä olen kyllä suodatettua jäteöljyä käyttänyt
Tippakannuöljynä olen kyllä suodatettua jäteöljyä käyttänyt
☭☭☭☭☭☭☭☭☭☭
Lada Samara 1500i -96
Tunturi Tiger Aqua -89
+ muita hienoja vehkeitä
Lada Samara 1500i -96
Tunturi Tiger Aqua -89
+ muita hienoja vehkeitä
Muuntajaöljyä voi käyttää diiseleissä,se on puhdasta koska sen pitää kestää kymmenien tuhansien volttien läpilyöntijännite.Vanhassa puistomuuntajassa voi olla oljyä 500 litraa.Sen kun sekoittaa puoliksi Dieseliin niin sillä ajaa pitkälle.
Mäkin sain selitellä paikalliseen kierrätyskeskukseen ku tilasin hakemaan 4*200 litran tynnyriä jäteöljyä, että onko se nyt yksityiseen käyttöön rinnastettava määrä. Sanoin, että on, koska siinä on 9 hengen öljyt monen vuoden ajalta (kuten olikin, koska kimppatalli). Kyllä ne ne sitten haki.
21013 -88, 21023 -84, Dodge Coronet 440 -66 & Chrysler 300 -62