Pikku päivistystä taas..
Haaveet 32/36 dgav:n asennuksesta siirtyi, koska 34 adf:n k&n filtteri ei sopinut sitten millään paikalleen, koska oli taas ihan täysin erilainen

enkä ruvennut pilkkomaan, kun tuo kaasari varmaan matkaa 2104 :n nokalle joskus..
Mutta eipäs hätä ollut tämän näköinen pistimpän uuden suodattimen tilaukseen
http://www.knfilters.com/search/product ... 49661&rw=1 tuollainen vastaava, mutta huomattavasti edullisempi löytyi ebaystä ja on matkalla tänneppäin.
Itse olen todennut nuo K&N filtterit todella hyviksi ja sopii minun silmääni.. Imee vain kivasti lämmintä ilmaa, mutta ulkonäkö voittaa tässä tapauksessa ja ne imuäänet
Koitin kalastella muitakin malleja, mutta itg sun muut tuntui olevan liian tyyriitä ja liikaa ei voi olla konehuoneessa kromia
Kun tuossa aikaisemmin uusin jarruja niin nyt varmaan kopisee silleen kivasti nuo takajarrut kun hiljalleen ajelee, kun ei ollut sopivia jousia jotka pitäisi hihnat akselissa kiinni kai sinne jotkut tarttis urakoida paikalleen.
Pian alkaa kesälomat ja hallitukselta on anottu auton korjaus aikaa, kun ruostehommat ja paikka hitsaaminen alkaisi lähestyä.. Haaveena olisi saada auto purettua ja ruveta ottamaan etulokasuojia irti, kun uudet odottaa asennusta.. Onkos kenelläkään antaa vinkkiä kuinka moinen urakka sujuisi helpoiten?
tiedän että ne on sinne pistehitsattu ja ne varmaan tarttee porata auki!!
Samalla uusi naamapelti pitäisi asentaa siinä on varmaan samajuttu?
Sitten kaikki ruosteet pois ja hitsaamaan koria kuntoon.. Kuinkas moinen urakka kannaisi hoitaa? Monet kirjoittelee, että koritinaa pohjalle ja sen tasoittaminen ja sitten pakkelia ja pohjamaalit?
Uusiaosia jotka tosiaan odottaa asentamista on
Etulokasuojat
Naamapelti (2106)
Takapuskuri
Etupuskuri
Kaikki etupään lamput
Tarkoitus tosiaan olisi saada tehtyä erittäin hyvät pohjatyöt ja sitten vien maalarille sen maalattavaksi vaimokkeen kanssa ei olla vaan vielä päätetty, että mikä väri vois olla kiva ja tällähetkellä on ostettuna venäjältä 2L alkuperäistä siniharmaata minkä värinen tälläkin hetkellä, mutta mietitään vielä eri vaihtoehtoja..
Kiitos ja anteeksi tällä erää
29.6 yritetään auranlaakson abc:lle tulla moikaaman jos porukkaa on tosiaan tulossa miittinkiin! Siellä voi nähdä projektin tämän hetken vaiheen..