Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.
Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
sakke kirjoitti:Mun mielestä noi vanteet sopii tohon autoon siks hyvin, että tekis mieli tehä tarjous koko autosta vanteineen. Onneks oon syyntakeeton internetissä liikkuessani.
Osta pois vaan, huomenna käyn katsomassa uutta asuntoa, jos kaupat tulee niin toinen auto saa lähteä
Älä kurillasikaan hintapyyntöä mainitse. Vaikka nyt jonkun kokonaisedullisen summan kertositkin, niin silti mun kannattais kyllä perääntyä enkä koe huonoa omaatuntoa jos sen teen. Kaheksasta autosta ois parempi vähentää ennen kuin lisätä. Kerro silti...
mikko853 kirjoitti:Myyty, vaikuttaa jatkossa Joensuussa.
Nopeesti meni ja Sakkekin säästyi Samarantsilta
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL * "Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -