Samara 1500i 5D -01

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
mikko853

Re: Samara 1500i 5D -01

Viesti Kirjoittaja mikko853 »

sakke kirjoitti:Mun mielestä noi vanteet sopii tohon autoon siks hyvin, että tekis mieli tehä tarjous koko autosta vanteineen. Onneks oon syyntakeeton internetissä liikkuessani.
Osta pois vaan, huomenna käyn katsomassa uutta asuntoa, jos kaupat tulee niin toinen auto saa lähteä :lol:
Njet problem, normal katastroof :mrgreen:
sakke
Lada kerhon jäsen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sakke »

Älä kurillasikaan hintapyyntöä mainitse. Vaikka nyt jonkun kokonaisedullisen summan kertositkin, niin silti mun kannattais kyllä perääntyä enkä koe huonoa omaatuntoa jos sen teen. Kaheksasta autosta ois parempi vähentää ennen kuin lisätä. Kerro silti...
mikko853

Joo-o, muutto hommiksi menee syyskuun alusta joten Samarasta pitää luopua ennenkuin tämän kanssa ehti aloittaakaan :(

http://www.nettiauto.com/lada/samara/4945460
mikko853

Myyty, vaikuttaa jatkossa Joensuussa.
Vanja-eno
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

mikko853 kirjoitti:Myyty, vaikuttaa jatkossa Joensuussa.
Nopeesti meni ja Sakkekin säästyi Samarantsilta :lol:
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
mikko853

Vanja-eno kirjoitti:
mikko853 kirjoitti:Myyty, vaikuttaa jatkossa Joensuussa.
Nopeesti meni ja Sakkekin säästyi Samarantsilta :lol:
Juu en tiedä mikä tässä viehätti, 12 tunnin sisällä ilmoittamisesta olis ollut 3 ostajaa, yleensä näitä on saanut kaupata viikkotolkulla :lol:
PöyhöinKuusaalt
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Ja minun toimeksiantajani olisi ollut valmis maksamaan 1000e ilman mitään alupalloja.

En tosin viitsinyt huudattaa kun sain viestin että Katsoja on tulossa ja otellaan yhteyttä jos ei mene kaupaksi.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
mikko853

PöyhöinKuusaalt kirjoitti:Ja minun toimeksiantajani olisi ollut valmis maksamaan 1000e ilman mitään alupalloja.

En tosin viitsinyt huudattaa kun sain viestin että Katsoja on tulossa ja otellaan yhteyttä jos ei mene kaupaksi.
Yhteydenotto järjestyksessä mentiin ja olin jo ehtinyt lupaamaan etta varaan aamuun asti.
Vastaa Viestiin