Sivu 2/175
Re: Autokuvativa
Lähetetty: 20.8.2012 15:42
Kirjoittaja äölkjhgf
Ei ole Ranskalainen. Erikoista on tuo erillisjousitettu etuakseli, jäykkänä yleisempi. En tiedä onko moista rakennetta muissa merkeissä käytetty.
Tuollaista autoa en ole tainnut Suomessa nähdä livenä, mutta kaipa niitä muutama löytyy.
Yhdysvalloissa tuo lienee tehty.
Re: Autokuvativa
Lähetetty: 20.8.2012 22:11
Kirjoittaja Zapsky
Vähän tuli vanha Bugattikin mieleen!
Re: Autokuvativa
Lähetetty: 20.8.2012 22:53
Kirjoittaja äölkjhgf
Tuon auton merkki on sellainen että saman nimiseen jokeen on joskus hätälaskeutunut lentokonekin "onnistuneesti"
Re: Autokuvativa
Lähetetty: 20.8.2012 23:07
Kirjoittaja samarai
Taitaapi olla 30-luvun Hudson Terraplane.
Re: Autokuvativa
Lähetetty: 21.8.2012 10:03
Kirjoittaja äölkjhgf
Hudson Terraplanehan siinä.
Re: Autokuvativa
Lähetetty: 12.10.2012 18:16
Kirjoittaja Larppana
BMW. Sarjanumeroa en tiedä. Mutta puimurihan tuo.
Re: Autokuvativa
Lähetetty: 12.10.2012 22:42
Kirjoittaja samarai
BMW 328 Kamm Coupe.
Re: Autontunnistusta
Lähetetty: 4.2.2013 1:28
Kirjoittaja samarai
Re: Autontunnistusta
Lähetetty: 7.2.2013 19:58
Kirjoittaja wileeni
Jos kuvatuksen siirto onnistui, niin auton merkki ?
Jos ei, yritän saada huomenissa apuja, nakkisormi kun olen.
Re: Autontunnistusta
Lähetetty: 7.2.2013 20:16
Kirjoittaja Latikka
Moro!
Olisikohan BMW?
Re: Autontunnistusta
Lähetetty: 7.2.2013 21:57
Kirjoittaja Pavlovits
Muoto on kuin Lagondasta, mutta keulamerkki ei täsmää.
Re: Autontunnistusta
Lähetetty: 7.2.2013 23:26
Kirjoittaja samarai
On sodanjälkeinen BMW:n "länsipuolen kopio" Bristol, itäpuolenhan oli EMW, ja alkuun BMW-merkillä, joita BMW AG ei tunnusta historiikissaan.
In the west, the BAC, Bristol Aeroplane Company, inspected the factory, and returned to Britain with plans for the 326, 327 and 328 models. These plans, which became official war reparations, along with BMW engineer Fritz Fiedler allowed the newly formed Bristol Cars to produce a new, high-quality sports saloon (sedan), the 400 by 1947, a car so similar to the BMW 327 that it even kept the famous BMW grille.
http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_BMW
Moottoripyöristähän länsipuolella BMW:n ja DKW:n kopioita teki ainakin Harley Davidson ja BSA (DKW).
Re: Autontunnistusta
Lähetetty: 8.2.2013 7:06
Kirjoittaja wileeni
samarai osuu ihan oikeaan. Bristolin tehtailla kun ei enää tarvinut sota(lento)koneita pusata, niin ruvettiin valmistamaan autoja.
Ymmärtääkseni ei BMW:n pommitetusta tehtaasta pelkästään neukkutyyliin varastettu tamineita, vaan käytettiin rahaa. Sitä, saatiinko insinöörikuntaa houkutelluksi Englantiin reilulla pelillä, vai käytettiinkö vipusimena uhkaa menolipusta itään ei voi tietää.
Re: Autontunnistusta
Lähetetty: 9.2.2013 13:10
Kirjoittaja wileeni
Tuli tuo Bristol niin heti, että otetaas seuraavasta vain osakuva

Re: Autontunnistusta
Lähetetty: 9.2.2013 15:06
Kirjoittaja Pavlovits
Konepelti ja nokkakoriste on kuin Lahnaskodassa, mutta olisiko sellainen pilattu tuollaisella peilillä ja kapseleilla?