Lada 2107 1,6l naputtaa ja tehot kadonnut

Takavetoiset Ladat: 2101-2107, myyty Suomessa vuosina 1971-1997
Avatar
'aatee'
Viestit: 2053
Liittynyt: 21.3.2005 15:25
Paikkakunta: Padasjoki

Re: Lada 2107 1,6l naputtaa ja tehot kadonnut

Viesti Kirjoittaja 'aatee' »

Paska tuuri :( mulla olis tossa yks 1500 alakerta siihen vaan tosta 1600 koneesta tarvittavat kamppeet kiinni ja on the road ;)
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
Jupero

Re: Lada 2107 1,6l naputtaa ja tehot kadonnut

Viesti Kirjoittaja Jupero »

Onko ehjä? Paljon ajettu? Hinta pyynti?
Jupero

Re: Lada 2107 1,6l naputtaa ja tehot kadonnut

Viesti Kirjoittaja Jupero »

Tossa laitoin 1,3l koneen kiinni laatikkoon, ruuvvasin startin kiinni. Kokeilin suoraan akulta, ääntä piti muttei tohtinut pyörittää. Onko tarkotus ettei toimi suoraan akulta vai mikä?
Avatar
toktornivako
Viestit: 2003
Liittynyt: 8.11.2007 23:50
Paikkakunta: Kangasala

Re: Lada 2107 1,6l naputtaa ja tehot kadonnut

Viesti Kirjoittaja toktornivako »

? Minkä kautta se sitten pitäis kierrättää?
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.

Jupero

Re: Lada 2107 1,6l naputtaa ja tehot kadonnut

Viesti Kirjoittaja Jupero »

Mutta jos motti on maassa ilman minkäälaista johdotusta ja startti kiinni, otan akulta virtaa startille niin pitäisikö startin pyöriä yhtä jaksoisesti?
jaketech racinteam
Viestit: 585
Liittynyt: 28.9.2010 0:14
Paikkakunta: Ii

Re: Lada 2107 1,6l naputtaa ja tehot kadonnut

Viesti Kirjoittaja jaketech racinteam »

Jupero kirjoitti:Mutta jos motti on maassa ilman minkäälaista johdotusta ja startti kiinni, otan akulta virtaa startille niin pitäisikö startin pyöriä yhtä jaksoisesti?
kumpaa solenoidin napaan syötit virtaa? jos siihen mistä menee startin sisälle kaapeli ni pyöriihä se. mutta jos siihen mistä tulee akulta kaapeli ni ei se sillon saa pyörii vasta ku laitat herätevirtaa solenoidille.
kansien kairauksia, megasquirteja ja autojen tehonmittausta.
Jupero

Re: Lada 2107 1,6l naputtaa ja tehot kadonnut

Viesti Kirjoittaja Jupero »

Startti saatu toimimaan, asensin tossa vanhan motin (1,6l) imusarjan + kaasarin. Huomasin ettei tuo itse kaasutin härpäke sovi kun vanhan motin venttiilikopassa on tuommonen uloke missä on tappi ja tuossa 1,3l ei ole moista.
Vastaa Viestiin