

Paheni kyllä kerralla ko leikin hiukan eli kierrättelin sitä suotta paljon paikallaan ja pienillä vaihteilla


Ny tarttis varmaan mennä vääntään tota 1500 mottia että sais sen joskus paikkaansa ja auton taas ajoon....

Rajoitin venttiili on täysin tukossa jo nyt muttei silti paineet nouse liikaa kylmänä korkeahkot kierroksilla mutta lämpöisenä ovat joutokäynnillä vain 0.5 tosin mulla on turbo kyllä aika loppuun ajettu ja se voi läpäistä öljyä vähän enemmän kuin kuuluisi.Stefa kirjoitti:Tuohon öljynpaineongelmaan. Onkos ladassa sellaista hienoutta kun öljykello? Elikkäs se systeemi joka rajoittaa öljynpainetta kierrosten noustessa. Kun sinne jousen alle laittaapi prikkoja niin öljynpaineetkin nousevat mutta ei kannata liikoja nostaa rupeaa muuten laakeriliuskat hilseilemään. Joku 7-8 lie vielä ihan turvallinen. Kannattanee myös tarkastaa öljynpainemittarin toiminta ennenkuin koneen avaa.