No nyt löytyi tuoreempaa tietoa, jos siis ymmärsin oikein. Ajatus olisi näin yksinkertainen: takapenkit kokonaan pois(420-460 kantavuus/2 = 210-230 - 75 = 135-155/68 = 1-2 matkustajaa tulisi, mutta omapaino nousee kuitenkin koneen ja laatikon takia joten realistinen arvio olisi 1+1.
Tuleehan siitä perheelliselle aika pieni, mutta tuskin se muija edes suostuu tulemaan kyytin ja eipä ainakaan tarvitsisi koko bändiä raahata mukana.
Eikä ne kaavaillut verot nouse varmaan kahdelle leimatussa autossa kovinkaan paljoa.
Voi ehdottaa jotain muutakin halpaa( JA TYYLIKÄSTÄ) dieselpakua yhden hengen kehonsiirtotarkoitukseen( lue.työmatka), ajattelin vaan hankalamman kautta ja on pakkomielle saada aikaan jotain erikoista
Kombistako dieselpaku?
Tyyppikatsastus liittyy käsittääkseni lähinnä maahantuontiin, ja laajemmassa mittakaavassa nimenomaan uusiin autoihin.
Ei siis ole minkäänlainen este jo rekisteröidyn auton dieselöimiselle. Jokin muu säännös saattaa tosin jarruttaa.
Ja tottahan se pitää muutoskatsastaa, jos käyttövoima muuttuu, vaikka laittas paskalla käymään.
Oon nähny kolmeovisen umpikylkisen taunus-farmarin jostain 60-luvulta, johon oli vahdettu V4-koneen paikalle mitsun turbodiesel laatikkoineen, ja oli muuten pakettiauto. Eli melkein mikä tahansa menee läpi kunhan lopputulos on järkeenkäypä, ja kunnolla toteutettu paperisodasta alkaen.
MUN mielestä niin..
Ei siis ole minkäänlainen este jo rekisteröidyn auton dieselöimiselle. Jokin muu säännös saattaa tosin jarruttaa.
Ja tottahan se pitää muutoskatsastaa, jos käyttövoima muuttuu, vaikka laittas paskalla käymään.
Oon nähny kolmeovisen umpikylkisen taunus-farmarin jostain 60-luvulta, johon oli vahdettu V4-koneen paikalle mitsun turbodiesel laatikkoineen, ja oli muuten pakettiauto. Eli melkein mikä tahansa menee läpi kunhan lopputulos on järkeenkäypä, ja kunnolla toteutettu paperisodasta alkaen.
MUN mielestä niin..