Ymmärretäänkö Lada Kerho ry:ssä Välimatkoja?

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
Helka

Re: Ymmärretäänkö Lada Kerho ry:ssä Välimatkoja?

Viesti Kirjoittaja Helka »

Ei mua ole koskaan pitkät välimatkat haitannut. Eiköhän nämä kotinurkatkin ole jo niin monta kertaa koluttu että on ihan tervettä päästä parikertaa vuodessa pois omasta pesästä ja pysyy Mansokin aina tuoreena ympäristönä kun naamat ja jutut vaihtuu. Ladistien takia minä kuulun kerhoon ja silloin muutama kilometri sinne tai tänne ei taloutta kaada :D
Onhan sitä Ladalla käyty kauempanakin ja aina on perille päästy ja sieltä pois :lol:
Nykyinen ajopeli: Manteli
Aikaisemmat: Vanha rouva, Veden vihreä romu, Helmi Ruostekukka, Patarouva, Igor ja Possu
Marko

Viesti Kirjoittaja Marko »

On siel nähty joskus paljo samojakii hyvii tyyppejä,ettei vaa uusii.
2108(kesäauto)
2109(varaosa-auto)
H-D 125 SX(projekti)
Fiat Bravo 1.9-07(ajossa)
Fiat Marea 1.8 -00(ajossa)
Helka

Tarkotin että suurinosa naamoista on eri kuin kotopuolessa :wink:
Aikaisemmat: Vanha rouva, Veden vihreä romu, Helmi Ruostekukka, Patarouva, Igor ja Possu
Marko

Viesti Kirjoittaja Marko »

Höh.Eri naamat on yks hyvistä syistä maisemien lisäks,et välimatkaa on.
2108(kesäauto)
2109(varaosa-auto)
H-D 125 SX(projekti)
Fiat Bravo 1.9-07(ajossa)
Fiat Marea 1.8 -00(ajossa)
Helka

No hyviä puolihan mä olen kokoajan yrittänyt luetella!
Yogi
Ylläpito

Viesti Kirjoittaja Yogi »

Kyllähän osa tapahtumista paikkaa vaihtaakin, esim. Etelän lämpöön on viime vuodet ollut joka kerta eri paikassa, Seinäjoki/Janakkala, nyt Nurmijärvi. Miksei ensi vuonna esim. Iisalmessa? (Ok, miettisin siinä tapauksessa hetken, lähteäkö niin pitkälle _yhden_ päivän miittiin.) Vaikka olisikin samoja naamoja ja samaa ohjelmaa, sinne lähdetään tapaamaan tuttuja ja ottamaan fiiliksiä.
21013 -88, 21023 -84, Dodge Coronet 440 -66 & Chrysler 300 -62
jta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jta »

Laitetaan nyt pyynnöstä tännekkin esille tämä meidän paikalliskokoontumisten alueen kartta esille että ainakin täällä ymmärretään välimatkoja. Näinkin pienellä porukalla yllättävänkin laaja alue missä ollaan kokoonnuttu.

Kuva
konkelo

Viesti Kirjoittaja konkelo »

BA3 kirjoitti:Miksiköhän muuten Tampereen ympäristössä on niitä ladailijoita eniten? No sen kai jokainen tietääkin :lol:
On niitä paljon myöskin Kemissä , Ja täällä punaisessa Kotkassa :shock:[/quote]

Joo olen kyllä huomannut että kemi-tornio alueella näkee suht usein ladoja enimmäkseen samaroita ja satakymppejä
Lada Samara 1500i 5d vm.2000
PöyhöinKuusaalt
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Minusta tuo jta -kartta näyttää hienolta, koska tapaamiset tavoittavat ihmisiä laajalti. Tuossa on oikeaa yritystä laajentaa niin reviiriä kuin osallistumismahdollisuuksiakin. Hienoa Tytöt, Poijaat, Naiset ja Miehet siellä. :wink:
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
jta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jta »

PöyhöinKuusaalt kirjoitti:Minusta tuo jta -kartta näyttää hienolta, koska tapaamiset tavoittavat ihmisiä laajalti. Tuossa on oikeaa yritystä laajentaa niin reviiriä kuin osallistumismahdollisuuksiakin. Hienoa Tytöt, Poijaat, Naiset ja Miehet siellä. :wink:
Kartasta on kiittäminen nimimerrkiä kv60 kun on jaksanut koota nämä missä on käyty. Pitäisi vaan saada jollain vippaskonstilla ihmiset mukaan kunnolla tähän hommaan.
PöyhöinKuusaalt
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Niin siis itse Kartta on hieno, mutta paljon hienompi on tuo Idea levittäytyä.

Mutta siinä sen onkin, että miten saadaan sakkia mukaan.

Minulla on ollut onnea. Olen onnistunut toisinaan jopa Loistavastikin. Mutta minä teen tuota Tapahtumahommaa immeisille. Itselleni saan hyvän mielen siitä, että niillä, jotka ovat vaivautuneet paikalle on ollut muutama mukava hetki.

Kun tavoite on mahdollisimman pieni alussa ja niin IhmisLäheinen kuin vain voi, pienetkin onnistumiset saavat jatkamaan.

En puhu enään Kokoontumisista. En varsinkaan LadaKokoontumisista tai AutoKokoontumisista. Tänään sanoin Toimittajalle, kun hän kyseli LadaKokoontumistyyppisesti että:

Autot kokoontuvat Romuttamoilla. Siellä ne kootaan ihan Paaleiksi asti. Autokauppoihinkin kootaan tai kokoontuu autoja sekä ABC -parkkipaikoille. Meidän tapahtumissa kokoontuvat Ihmiset ja tuovat mukanaan jonkinlaisia kulkupelejä, joiden varjolla moni Ihminen uskaltaa paremmin tehdä toisten kanssa tuttavuutta ja varsinkin vähän vieraampien kanssa, joihin muuten ei tulisi kontaktia.

Mutta siis tuo teidän ideanne levittää toimintaa on hieno. Ainoa ongelma on juuri se, että monet kokevat helpommaksi tulla aina kuukauden samana päivänä. Ei tarvitse seurata ilmottelua ja voi ohjelmoida itselleen vakioajan ja paikan.

Mutta Jaksamista ja yritystä. Sen tiedän, että näiden järjestäminen on helppoa, mutta Immeisten tavoittaminen, houkuttelu mukaan ja pitäminen mukana on sitten jo eri juttu. Minulle se on ollut helppoa luonteeni ja kiinnostusteni takia. Mutta kaikkia kikkoja on keksittävä koko ajan.

Kerron vaikka vähän myöhemmin tuolla Kuusaa...Kouvostoliitto 11.7. Tapahtuman jälkipyykin yhteydessä jotain vinkkejä, miten olen näitä juttuja tehnyt tunnetuksi ja miten yritän saada kerran mukaan tulleet tulemaan uudestaa.

Mutta vaikkei porukkaa olisi paljon, laatu se on joka ratkaisee. Eikä sitä koskaan tiedä, koska isopyörä oikein pyörähtää käyntiin...
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Vastaa Viestiin