Tunkkiongelmat
- Mosse-Aksu
- veli alexei
- Moderaattori
- Mosse-Aksu
Tuossa löytyis yksi kuvaMosse-Aksu kirjoitti: Taas sana, jota en tunnista, eli mikä on Hi-Lift?
http://www.offivaruste.com/catalog/prod ... ucts_id=31
klikkaa sitten sivulla olevaa kuvaa niin saat sen isompana.
Nostaa yhden puolen autosta (kylki/etu/perä) ilmaan noin puolessa minuutissa.
Re: hmm
Mä en kyllä ostais Biltemasta mitään muuta kuin heijastintarranauhaa, ja sitäkin miettisin pitkään.... Bilteman "laatu" tunnetaan...Lada-Jussi kirjoitti:bilteman saksitunkki on paras
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
tunkki
Kyllä mä oon ainakin Ladan alkuperäisen tunkin varassa vaihdellut renkaat, eikä toiminnassa oo ollu mitään ongelmaa. Ainoo kerta kun on tunkin kanssa ollut ongelmia oli sillon kun vaihdoin Fiat Unoon renkaita. Sillon ihan ehjältä ja hyvältä näyttävä tunkki yllättäen petti ja se ruuvi tuli tuli siitä vastakappeleesta läpi. Oli muuten hyvin pienestä kiinni ettei käsi jäänyt renkaat ja lokasuojan väliin tunkin pettäessä. Älä siis koskaan luota sokeasti pelkkään tunkkiin!!
Morris Minor -54
VW 1300 -73
MB 200D -83
Isuzu Bighorn 3.1 TD -93
Vespa PX200 -08
Piaggio Fly150 -09
Kawasaki KLR650 -09
VW 1300 -73
MB 200D -83
Isuzu Bighorn 3.1 TD -93
Vespa PX200 -08
Piaggio Fly150 -09
Kawasaki KLR650 -09
Toimiva käsijarru ja kiilat pyörien takana on ihan hyvät,että auto ei pääse rullaamaan.Jos se sen tekee voi tunkki hajota tai kiilautua auton alle niin siinä sitä ollaan.Hydrauliset hallitunkit on hyviä.Kovien pintapaineiden takia olen käyttänyt pehmusteena lankun pätkää.Hallitunkissa on hyvänä puolena alas laskun nopeus.Oma hallitunkkini,jonka merkkiä en muista on toiminut moitteettomasti 13 vuotta ja maksoi aikoinaan 200mk.Samannäköisiähän nuo nykyisinkin näyttävät olevan,mutta paljon edullisempia.
ladan orkkis tunkkihan on keksintö joka vielä pelastaa ihmiskunnan...
loisto koje jos vaan on nostopaikat kunnossa ja ei tosiaan tunge sitä liika syvään paikalleen, noissa halvoissa hallitunkeissa tuppaa loppuun nostovarat kesken suuurijoustoisen biilin kuten daadaan kans, varsinkin kenttäolosuhteissa sitä nostovaraa saapi olla...

loisto koje jos vaan on nostopaikat kunnossa ja ei tosiaan tunge sitä liika syvään paikalleen, noissa halvoissa hallitunkeissa tuppaa loppuun nostovarat kesken suuurijoustoisen biilin kuten daadaan kans, varsinkin kenttäolosuhteissa sitä nostovaraa saapi olla...
Vegaani - intiaaninimi, joka muodostuu sanoista "veg", huono ja "an", metsästäjä.
Nostokorkeudessa tuo hi-lift kyllä ehdoton ykkönen, off-road -harrastajat varmaan tietävät. Itse tulee noita nostotöitä tehtyä ihan sisätiloissa niin tuo hallitunkki aika ehdoton nopeutensa ja varmuutensa puolesta, kannattaa kyllä se joku laudan/lankun pätkä laittaa väliin niin välttää turhilta vaurioilta.
- Lada-Jussi
jeps
toi joustovarahomma on kyllä häiritsevä, rengasta vaihtaessa kun taka-akseli tulee aina vaan alas päin ja alaspäin, joskus olen jopa toisella tunkilla nostanut akselia että saa renkaan paikalleen.

Re: jeps
Tuon perän nostan aina banjosta, ei joustovarat häiritse. Keulassa on öljypohjan takana se hyvä poikittaispalkki. Sivulta jos tarvii niin pääkaaren alapään kohdalta, eli noin b-pilarin kohdalta. Nousee suorassaLada-Jussi kirjoitti:toi joustovarahomma on kyllä häiritsevä, rengasta vaihtaessa kun taka-akseli tulee aina vaan alas päin ja alaspäin, joskus olen jopa toisella tunkilla nostanut akselia että saa renkaan paikalleen.