Poliisi ei pidä ladoista??

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Boris
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Boris »

Eikös Lada ollu aikoinaan perinteinen tutka-auto. Nykyäänkin huomaa aiheuttavansa hämmennystä vanhemmissa kuskeissa, kun istuu Ladassa parkissa vaikka pussipysäkillä.
Jaska HKI

Viesti Kirjoittaja Jaska HKI »

Kun vaihdoin vanhan Samaran 110:aan niin kiinostus loppui kuin seinään.Kun poliiisit havaitsevat auton olevan lähes uuuden,niin ne tietävät katsastusasioiden olevan kunnossa ja tiettävästi yhtään Ladaa ei ole varastettu.Pari kertaa olen joutunut puhallusratsiaan.
Bregade
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bregade »

Kertaakaan ei ole pysäytetty polliisin toimesta vaikka auto onkin Lada, renkaat leveät, puskurit puuttuu ja pörinä on kova. En ole oikeastaan huomannut polliisin toimesta mitään reaktiota. Joskus saattavat tuijottaa risteyksissä, mutta siinäpä se. Pari kertaa oon mokannut ja jopa revitellyt polliisin ajaessa vastaan tai lähellä, mutta ei ole mitään sanomista tullut. En edes puhallusratsiaan ole kertaakaan ajautunut.
Matti / Ladidos Tampere
BMW E28 520i '83 > 21043 '91 > 21073-40 '95 + Chrysler Stratus '96 + Dodge Caravan '89 + 2108 '95 + ex-VW Golf '94 + ex-Ford Ka '09 + Saab 9-5 Aero '00
Jone

Viesti Kirjoittaja Jone »

Mulla on nyt neljäs Lada menossa ja mielestäni poliisit on käyttäytyny ihan normaalisti, siis antaneet olla rauhassa. Eiköhän poliisien mielenkiinto herää vasta silloin, jos auton ulkonäkö tai ajotyyli on provosoiva ja silloin ei ole automerkillä väliä. Muistelen poliisien maininneen joskus "juttusilmästä", eli jos ajat "rotta-autolla", saat varautua virkakunnan mielenkiintoon.
uZu

Viesti Kirjoittaja uZu »

Eipä ole muakaan Ladan takia poliisit pysäytelleet.
Joskus kun vielä oli opetusajossa toi auto ja kolmio perässä, kääntyivät poliisit usein perään ja seurasivat hetken.
1500S -91 / 740 -87 / Cooper S -05 / Mondeo -99 / 900 -88 / 156 -99 / RX-8 -04
meggeri

Viesti Kirjoittaja meggeri »

Parin onnellisen ajovuoden aikana on kerran pysäytetty. Pollarit tutkailivat ja pörräsvät ympärillä taisivat siinä keskenään naureskellakin. Kun mitään sanomista ei löytynyt, tuppasivat vielä puhalluskokeeseen. :lol: Tossa pariviikkoa sitten huutelivat vastapuolen valoissa lälläriin: "EI KAAHAILLA SIELLÄ!", kun zernox ampaisi valoista kaikilla 65 hevosella armottomaan laukkaan. :wink:
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Minä ajoin äsken pinkillä kombillani ratsiaan :lol: :lol: Ja tietysti ilman turvavyötäkin... :oops:

Ikkuna ei aukee kuin muutaman sentin, avaan oven.

"Ajokortti ja rekisteriote."

"Hetkinen..." ja löydän kuin löydänkin molemmat.

"Missäs sun rekisterikilpi on?"

"Tilattu."

"Ai oikeesti?"

"Joo, kysykää vaikka tosta Rantaperkiön konttorilta."

"Koskas sä sen saat?"

"No pari viikkoa kuulemma menee."

"Oletsä huomannut, että tää pitäisi katsastaa?"

"Joo, kesäkuun loppuun mennessä."

"No, ajattelitko katsastaa?"

"Joo kyl mää varmaan vaikka onhan tässä pientä laittoa?"

"Ai millasta? Toimiiko jarrut? On toi käsijarrukahva aika ylhäällä."

"Kyllä jarrut pelaa, kässärin voin säätää vaikka heti jos annat 13 millin avaimen."

"Ai ollaanko sitä jotain asentajia?"

"Ihan kuski vaan."

"Et sä avais sitä ikkunaa?"

"No en kun tää on jumissa kato."

"Aha. Sulla ei oo muuten ole valojakaan päällä."

"Ai kappas", ja laitan valot.

"Ja sitten voimakas puhallus tohon."

*puhaltaa*

"OK... Helleraja on jo ylitetty, mutta sulla on talvirenkaat alla."

"Juu... No en oo vielä kerenny kun vasta tän autonkin sain.. ja käyttöautossa on pientä remonttia niin oon tällä joutunut töihin ajeleen."

"Onko sulla jo ne kesärenkaat hankittuna?"

"No... ei... tällä viikolla saan... Kyllä mä ne vaihdan, mitä sitä turhaan hyviä nastoja pilaamaan."

"No just... Noista nopista me ei kyllä oikein tykätä. Ovat kuljettajan näkökentässä."

"No höh. Pitääks mun ottaa ne pois?"

"No kyllä pitäis."

*poistaa nopat*

"Ja tuo kanssa."

"Ai oravakin?" :(

*poistaa oravan*

"No niin, katotaan vielä nää paperit"

*poliisit käy autollaan rekisteriotteen ja ajokortin kanssa, ja palaavat pian...

"Ei muuta kuin turvallista matkaa!"

"Kiitos!" :lol:

Ja niinpä mä laitan turvavyön kiinni (ihme ettei siitä tullut sanomista...) ja kaasutan moottoripyörän äänenvaimennin päristen paikalta pois.... :D
Viimeksi muokannut Nonnis, 6.5.2004 18:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
Bregade
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bregade »

:lol:
Matti / Ladidos Tampere
BMW E28 520i '83 > 21043 '91 > 21073-40 '95 + Chrysler Stratus '96 + Dodge Caravan '89 + 2108 '95 + ex-VW Golf '94 + ex-Ford Ka '09 + Saab 9-5 Aero '00
veli alexei
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

Kyllä tais taas sukupuolipisteillä päästä noin vaan tommosesta tilanteesta läpi ilman mitään napinoita tai sakkoja...
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Nonnis
Lada kerhon jäsen

veli alexei kirjoitti:Kyllä tais taas sukupuolipisteillä päästä noin vaan tommosesta tilanteesta läpi ilman mitään napinoita tai sakkoja...
No ollaanpa sitä katkeria... Ihme jos mua Pöljän vermeiden alta ees tunnistaa naiseksi muuta kuin ajokortista ;).
veli alexei
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja veli alexei »

Nonnis kirjoitti:
veli alexei kirjoitti:Kyllä tais taas sukupuolipisteillä päästä noin vaan tommosesta tilanteesta läpi ilman mitään napinoita tai sakkoja...
No ollaanpa sitä katkeria... Ihme jos mua Pöljän vermeiden alta ees tunnistaa naiseksi muuta kuin ajokortista ;).
Seli seli. Kummiski kauhee hehkeily ja blondiasenne mukana. :wink:
Teoria on sitä, että kaikki tiedetään, mutta mikään ei toimi.
Käytäntö on sitä, että kaikki toimii, mutta kukaan ei tiedä miksi.
Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten,
että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi.
Boris
Viesti:

Onnittelut..

Oli kumminkin joku just pollariopistosta päässy kloppi asialla, kun noin asiallisesti suhtautu.. Katkeruus on ilomme.
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Boris kirjoitti:Onnittelut..

Oli kumminkin joku just pollariopistosta päässy kloppi asialla, kun noin asiallisesti suhtautu.. Katkeruus on ilomme.
Niitä oli kaksi, toinen oli keski-ikäinen ja toinen mun ikäluokkaa.
Sateenkaari

Viesti Kirjoittaja Sateenkaari »

Herra kompi on pysäytetty n. 50krt, Sakkojakin on joskus tullut.
Boris
Viesti:

Sateenkaari kirjoitti:Herra kompi on pysäytetty n. 50krt, Sakkojakin on joskus tullut.
Hmm. Oliskohan näin käynyt jos kompisi olisi vaikka opel, mutta muuten samaan jäljittelemättömään tyyliin rakennettu..
Vastaa Viestiin