Ladan etupää [RALLIMIEHET HUOM!]
- elmeri racing team
- Viestit: 139
- Liittynyt: 11.12.2005 20:57
- Paikkakunta: lohja
Re: Ladan etupää [RALLIMIEHET HUOM!]
kyllä niitä pari löytys se virtasen tekemä on alhaaltavääntävä asteita vähän alta 300 nosto venalta 11,5mm siihen tulee ne venäläiset vahvemmat keinut ja madallettu nokka pukki, nokka on virheetön, hinta 150e koko paketti.
ääni ei riitä voimaa täytyy olla
Re: Ladan etupää [RALLIMIEHET HUOM!]
nyt on tukivarren asennot selvillä seuraavaksi käsittelyyn kääntövarret .aika rajut on joo auraus kulmamuutokset jouston eri korkeuksilla .kuviaki ottivat näemmä ladasta
http://www.fotohana.fi/2009/pic.php?id=291660

Re: Ladan etupää [RALLIMIEHET HUOM!]
nyt pelaa etupää ihan kivasti .seuraavaksi pitäs varmaan keskittyä ajamaan ees hetki suoraan mutkittelusta ei näytä kello tykkäävän
ps. me tullaan kurveihin kovaa mutta sieltä pitää päästä takasin tielle. http://valokuu.com/2008/index.php?optio ... &Itemid=67

Re: Ladan etupää [RALLIMIEHET HUOM!]
osa porukasta näköjään ajelee vähä eri linjoilla
hmm.mutta nopeet liikkeet on näyttäviä
http://www.fotohana.fi/2009/index.php?a ... 2&ppage=16



Re: Ladan etupää [RALLIMIEHET HUOM!]
Kuulemma mirafiorissa on hammastanko ohjaus. onko kellään kokemuskia käykö miten helposti ladaan?
- Team perseauki racing
- Viestit: 1441
- Liittynyt: 7.11.2004 13:49
- Paikkakunta: jyväskylä
Re: Ladan etupää [RALLIMIEHET HUOM!]
ei viitti aloittaa uutta topikkia mutta ei aivan liity otsikkoon...
mistä kohti kilpakäyttöön porukka on taka akseleita taivutellu auraukselle ? heti perämurikan molemmin puolin vai akselin päistä ?
mistä kohti kilpakäyttöön porukka on taka akseleita taivutellu auraukselle ? heti perämurikan molemmin puolin vai akselin päistä ?
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
Re: Ladan etupää [RALLIMIEHET HUOM!]
Eikös se ole vähän pakko taivutella perämurikan molemmin puolin? ei sitä laakeria nääs voi vääntää vinoonkaan sieltä päistä.
- START
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 2542
- Liittynyt: 20.7.2006 12:54
- Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste
Re: Ladan etupää [RALLIMIEHET HUOM!]
kaivetaas tämmönen vanha aihe esiin.
tosta alatukivarsien siirrosta eteenpäin, juttua on että rallimiehet siirtää 15mm-25mm, itellä olis tarkotusta tehä asfaltille sopivampaa etupäätä niin jos joku tietää mikä vois olla lähellä? samalla olis mahiksia saada pyörää kääntyyn enemmän, kun nyt ottaa raidetangon pää alatukivarteen kii...
ja sit kun porukka on laittanut ylä tai alapallon alle palikkaa niin minkähän verran olis sopiva? 10-20mm?
kokeilemalla ne tietysti selviää mut osus kerralla ees sinne päin..
tosta alatukivarsien siirrosta eteenpäin, juttua on että rallimiehet siirtää 15mm-25mm, itellä olis tarkotusta tehä asfaltille sopivampaa etupäätä niin jos joku tietää mikä vois olla lähellä? samalla olis mahiksia saada pyörää kääntyyn enemmän, kun nyt ottaa raidetangon pää alatukivarteen kii...
ja sit kun porukka on laittanut ylä tai alapallon alle palikkaa niin minkähän verran olis sopiva? 10-20mm?
kokeilemalla ne tietysti selviää mut osus kerralla ees sinne päin..
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
- elmeri racing team
- Viestit: 139
- Liittynyt: 11.12.2005 20:57
- Paikkakunta: lohja
Re: Ladan etupää [RALLIMIEHET HUOM!]
kokeileppa alatukivarren ja pallon väliin 30mm palikkaa paranee aika paljon ,noi fiatin olkaakselit on senverta korkeemmat,jos löydät polskifiatin ripustukset niin niillä tulee aikas hyvä ,varmaankin vaatii sen tuplavakaajan eteen,ja asfaltille kaartoharitukset kuntoon sisäkurvinpuoleinen pyörä sais kääntyä enemmän kun ulkokurvin pyörä.
ääni ei riitä voimaa täytyy olla
- START
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 2542
- Liittynyt: 20.7.2006 12:54
- Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste
Re: Ladan etupää [RALLIMIEHET HUOM!]
mites niitä alatukivarsia ettenpäin?
mun mielestä casteria vois olla enempi ja se akkermanni vois olla aika pientä niin tuo pitkävino taittus paremmin.. ei tällä mitään riftinkiä/rataa tulla ajaan mut jos sitä joskus radalla käy kokeilemassa.
mut täytyy vähän mallailla.
mun mielestä casteria vois olla enempi ja se akkermanni vois olla aika pientä niin tuo pitkävino taittus paremmin.. ei tällä mitään riftinkiä/rataa tulla ajaan mut jos sitä joskus radalla käy kokeilemassa.
mut täytyy vähän mallailla.
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
- START
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 2542
- Liittynyt: 20.7.2006 12:54
- Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste
Re: Ladan etupää [RALLIMIEHET HUOM!]
no nyt on siinä mallissa että on päässy vähän tunkkaileen pyörän kulmia.
20mm siirsin alatukivarsia. ja se 20mm tais lyhentyä kääntövarretkin muistaakseni
aika paljon menee haritukselle joustossa, samoin kääntäessä sisäkurvin pyörä kääntyy aika paljon enemmän. en mitään tarkkoja mittoja pysty sanoon, mut passilla kun linjas niin 35cm matkalla kääntäessä tulee yli 60mm haritusta. campperi on vielä persiillään, en sitä alkanu vielä tutkimaan.
pientä säätöö pitäs tehä, kääntövarret, campperi ja sit hamppitangon kiinnitys...
ne polskifiiatin olka-akselit olis kova sana, tiiä sit mistä niitä löytäs ja 11,20 päivärahalla ei pysty puoliväkisin keltään lunastaan.
20mm siirsin alatukivarsia. ja se 20mm tais lyhentyä kääntövarretkin muistaakseni
aika paljon menee haritukselle joustossa, samoin kääntäessä sisäkurvin pyörä kääntyy aika paljon enemmän. en mitään tarkkoja mittoja pysty sanoon, mut passilla kun linjas niin 35cm matkalla kääntäessä tulee yli 60mm haritusta. campperi on vielä persiillään, en sitä alkanu vielä tutkimaan.
pientä säätöö pitäs tehä, kääntövarret, campperi ja sit hamppitangon kiinnitys...
ne polskifiiatin olka-akselit olis kova sana, tiiä sit mistä niitä löytäs ja 11,20 päivärahalla ei pysty puoliväkisin keltään lunastaan.
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti