Re: Moottorin nostaminen
Lähetetty: 15.1.2008 20:32
kiitti nopeista vastauksista, otan moottorin vaan ylös ja lootan jätän paikoilleen, kun ei sille mitään tarvitse tehdä!
takaisin laittaessa voipi kytkinakseli joskus ahistaa aika pahastikkin noin tehdessä...Ladan omistaja kirjoitti:kiitti nopeista vastauksista, otan moottorin vaan ylös ja lootan jätän paikoilleen, kun ei sille mitään tarvitse tehdä!
Nojoo, mutta kyllä asentajaa ahistaa vielä pahemmin lootan turha irroitus.Team perseauki racing kirjoitti:takaisin laittaessa voipi kytkinakseli joskus ahistaa aika pahastikkin noin tehdessä...
Niin, jos on muutakin näköä kuin ulkonäköä, niin aika kohilleen tuon asetelman saa ilman ohjaintappiakin... sen jälkeen se menee paikoilleen suoraan tai sitten rautakangellaTeam perseauki racing kirjoitti:takaisin laittaessa voipi kytkinakseli joskus ahistaa aika pahastikkin noin tehdessä...Ladan omistaja kirjoitti:kiitti nopeista vastauksista, otan moottorin vaan ylös ja lootan jätän paikoilleen, kun ei sille mitään tarvitse tehdä!
itse olen tapin tehnyt risan laatikon kytkinakselista, kun joskus tuota tuli väänettyä ja kääneetyä pinna kireällä, tosin tämä nyt ei aivan ollut juttuni pointti... vaan näinkin tehtäessä on hyvä olla kaveri käänetelemässä konetta ja lootta toisiinsa nähden oikeaan kulmaan, jotta menisi kytkin akseli suoraan reikäänsä. tähän koneen vaihtoon on yhtä monta tapaa kuin asentajaakin mutta itsekseni rassaillessa olen irrottanut laatikonkin, onhan se kaiken kaikkiaan 2 mutteeri varassa niin no tosin kardaani tietysti ensin poisQulle kirjoitti:Niin, jos on muutakin näköä kuin ulkonäköä, niin aika kohilleen tuon asetelman saa ilman ohjaintappiakin... sen jälkeen se menee paikoilleen suoraan tai sitten rautakangellaTeam perseauki racing kirjoitti:takaisin laittaessa voipi kytkinakseli joskus ahistaa aika pahastikkin noin tehdessä...Ladan omistaja kirjoitti:kiitti nopeista vastauksista, otan moottorin vaan ylös ja lootan jätän paikoilleen, kun ei sille mitään tarvitse tehdä!
...aina on mennyt kuitenkin
näin on... nimimerkillä meni 7 hengeltä joskus koneen nostossa 8 tuntia ja lopputuloksena eräältä talkooväkeen kuuluvalta 2 hammasta poikki sekä leuka mustana. no ainakin kaveri oppi että kone nousee helpommin kun sittoo liinan moottorin ali ei etupalkin ale, niin ja kyllä se koivulankkukin pettää kun tarpeeks on porukkaaQulle kirjoitti:Tyyliä on monia...
Tärkeintä on nauttia tarpeeksi asennusjuomaa... alkaa muuten homma v*tuttamaan liikaa![]()