"Uusi" auto - Lada 1500S vm-84

Takavetoiset Ladat: 2101-2107, myyty Suomessa vuosina 1971-1997
Jokari

Re: "Uusi" auto - Lada 1500S vm-84

Viesti Kirjoittaja Jokari »

En nyt itsekkään sillä varjolla kirjoittanut että heti olisin asentamassa mihin tahansa räppänään :lol:
Itse olen vain yhden laappanan kyydissä istuskellut jossa kyseinen vempele on. Ja tietenkin Amis2000-mallia. Ei oo toistaiseksi tullu vedet sisään, v*ttuako sitä heti kaatosateen jälkeen aukaisemaan :lol:
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
PöyhöinKuusaalt
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Mitäs mieltä olette ilmanvaihdosta, kun on ne ikkunatuulenohjaimet? Minustahan ne toimivat ainakin jonkun verran. Ei pyöri tuuli niin pahasti niskassa.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

mulla oli luukku tuossa yhdessä Samarassa ja ilmanvaihdon kannalta tosiaan jees, ja ei se vuotanutkaan yhtään, joskus jos auto seisoi talvella, niin kondenssivettä jäätyi sisä puolelle ja sit kun alkoi sulamaan niin vettä tiputteli niskaan, mutta kun ajeli autolla niin paljon, ettei ehtinyt jäätymään, niin ei ongelmaa.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Mara
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mara »

Jokari kirjoitti:v*ttuako sitä heti kaatosateen jälkeen aukaisemaan :lol:
Niinpä, mutta kummassakaan autossa luukkua ei avattukaan, sieltä jostain listan urasta vaan holahti vedet niskaan.
2102 16V ex.
2103 -75
Vastaa Viestiin