Muiden suhtautuminen ladaasi?

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
larssi21074

Re: Muiden suhtautuminen ladaasi?

Viesti Kirjoittaja larssi21074 »

nainen on sellainen laite että osaa mustasukkaistua ladalle! Oon huomannu että moni moni nainen on mulle ollu enemmän autoista mustasukkanen kuin muista naisista! :lol:

Aina jossai vaiheessa se kärjistyy siihen että "Vttu nuo siun ladat on vissiin sulle miua tärkeempiä!!?"
Yleensä minun vastaus on, "mitä sitten?" :D

Oon sanonu aina että naiset on mulle ilmasia hankkia muta ladat ei! Kyl se näin on että lada on luotettavampi ja edullisempi ylläpitää kuin nainen. Ja ikinä ei naiset ala minun autoihin purkamaan kiukkuaan! Prkele jos kerrankin joku on paiskannu ladan ovea äkäpäissään kiinni niin on ollu viimeinen kerta kun on tarvinnu kyytiin tulla. Ja tämä on tosi. Elämässä pitää tuntea rajansa. Jos yksilahkeiset eivät tätä asiaa tajua niin voi voi..

Minäkö sovinisti? En! :lol:
Kalusto kuvien muodossa löytyy täältä:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
samarai
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja samarai »

Kyllähän se isäntä pitää talossa olla ja miehessä pitää olla myös munaa ja asennetta. :) Se ei tietysti tarkoita, että toista ei kunnioita. Mutta miksikään tohvelipelleksikään ei sentään pidä ryhtyä.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Lada1500SL

Viesti Kirjoittaja Lada1500SL »

Mulle on ainakin tullu aika reilusti positiivistä palautetta sen jälkeen kun toi kasvojen kohotus tehtiin. Negatiivisista palautteista en edes välitä mut positiivisista tulee kyllä ihan hyvä olo.
lada_r

Viesti Kirjoittaja lada_r »

Koulussa eräät luokkalaiseni aina jaksavat ivailla Ladan huonoudesta, vaikka eivät varmasti itse ole edes Ladassa istuneet.
Jokari

Viesti Kirjoittaja Jokari »

V*ttuillaan, nälvitään, haukutaan, suhtaudutaan ennakkoluuloisesti, katsotaan kieroon, ihmetellään ja kysellään jne jne....palautetta on kyllä ollut laidasta laitaan, yleensä vähemmän sitä positiivista. Vanhemmat ihmiset suhtautuvat yleensä kaikkein positiivisimmin..
Viime kesänä kesäduunissa suurinpiirtein kaikki tuntemattomatkin nyki hihasta vähän väliä ja kyseltiin kaikkea mahdollista maan ja taivaan väliltä, yleisimmin "ajatsä tolla ladalla?" "onks sulla tosiaan kaks ladaa?" "kuulutsä ladakerhoon" "onks teil paljo jäseniä kerhossa" jne :D
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
mikko853

Viesti Kirjoittaja mikko853 »

Vasta tuli naapurin akka valittamaan että pitääkö aina lähtiessä ja tullessa ajaa auto siihen heidän talon kohdalle, mikset voi jättää sitä siihen portin eteen (lue: auto poikittain tiellä) ja aukasta sen ja ajaa suoraan pihaan. Lada kuulemma saastuttaa niin kamalasti että pakokaasut tulee sisään, pitää kauheeta meteliä ja bassotkin on niin kovat että lapset herää.. jooh, ei tossa oo edes stereoita :mrgreen:

Niin joo, ja heidän pojalla on sitten E30 bemari pörinäputkellä ja subbareilla :lol:
Njet problem, normal katastroof :mrgreen:
markku

Viesti Kirjoittaja markku »

Vasta eilen naapurin mies sanoi , ompa hyvännäköinen lada ....... ja tämä ei sitten ollut vitsi ,joskus näinkin päin :lol:
harka

Viesti Kirjoittaja harka »

Kyllähän tuo on kavereissa hilpeyttä herättänyt, mutta kovasti on tullut myös kyselyitä että pitäs päästä koeajamaan. Ja melko hyvin ihmisten päät kääntyy kun Ladasta nousen minä ja Englannin Bulldoggi :lol:
Jombba

Viesti Kirjoittaja Jombba »

Herättäähän se vähän hilpeyttä kavereissa ja tyttöystävän äiti sanoi että niiden pihaan ei tule yhtään Ladaa :D
Hank-motors

Viesti Kirjoittaja Hank-motors »

joo toi 110 Lada on saanut ainakin positiivisen suhtautumisen,moni on yllättynyt miten hyvä peli se oikeestaan on. :)
punanenä

Viesti Kirjoittaja punanenä »

niva tuntuu olevan hyvin mielenkiintoinen peli maastotapahtumissa...jotkut ihastelee ja joitaki ärsyttää.
kadulla moni jää tuijottamaan jostakin syystä.
On siitä menny jäniski...
KOKOONTUMISTEN KUVA ALBUMI http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=2610
Jombba

Viesti Kirjoittaja Jombba »

Tässä viikon & 1500km:n aikana on huomannut että yllättävän paljon tuo Ladalla ajelu kerää katseita. En sitten tiedä johtuneeko Ladani rivosta ulkonäöstä, vai mistä.. :D
Nikke

Viesti Kirjoittaja Nikke »

Aika moni on luullu 2007 Nivaa joksikin 80-luvun peliksi. Broidikin koeistui Ladan ja kuten tavallista astui hymyssä suin pois. Muutaman vanhuksen huulita voi kyllä lukea "kato Niva" -sanat esim liikennevaloissa

1200S Ladasta joskus 90-luvulla muistan sen et kyllä kyyti kelpas ku kapakkaa piti päästä.
PECTOPAH MECTA HOMEP
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PECTOPAH MECTA HOMEP »

Aina jossai vaiheessa se kärjistyy siihen että "Vttu nuo siun ladat on vissiin sulle miua tärkeempiä!!?"
Yleensä minun vastaus on, "mitä sitten?" :D

Oikean laatuista toimintaa.
Lada Scandinavia

Viesti Kirjoittaja Lada Scandinavia »

Toiset suhtautuvat hyvinkin positiivisesti ja vaimo jopa tykkää, että mennään välistä Ladalla kylään.
Olen huomannut, että katseita kertyy, varsinkin, kun combini(1700i) takasivuikkunassa on Venäläisen rekisterikilven muotoinen pelti ja teksi siinä alkaa näin CBA.. Venäjäksi HÄÄT.
Viime talvena Mobiliassakin moni tavaili sitä tai tuli kysymään, et mitä siinä lukee.
Vastaa Viestiin