jimi kirjoitti:Jos osa on tehdasvalmisteinen ja autokäyttöön tarkoitettu niin ei siihen tarvi mitään erillistä tyyppihyväksyntää hakea
Eli jos mä rälläkällä pyöräytän sulle rautalevystä jarrulevyt ja sanon että on autoon tarkoitettu...
,_,/ukka
Ai, sä oot ihan tehdas
Yhden miehen tehdas? Minkäs kokoinen se paja on joka noita apusimpukoita tekee? Ja onko ne tieliikennekäyttöön tarkoitettuja?
Tuossa on lakiteksti, tulkitkaa miten haluatta: http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/1998/19980779
,_,/ukka kirjoitti:Yhden miehen tehdas? Minkäs kokoinen se paja on joka noita apusimpukoita tekee? Ja onko ne tieliikennekäyttöön tarkoitettuja?
Tuossa on lakiteksti, tulkitkaa miten haluatta: http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/1998/19980779
Ristolta ostettu kuulalaakeroitu apusimpukka oli TransMaster merkkinen, varaosa koodi 2101-3003080(Professional)(eikös orkkis osakin ole samalla koodilla?) eli virallista Lada osaa vaikuttaisi olevan...
Tatu Waloranta kirjoitti:Ristolta ostettu kuulalaakeroitu apusimpukka oli TransMaster merkkinen, varaosa koodi 2101-3003080(Professional)(eikös orkkis osakin ole samalla koodilla?) eli virallista Lada osaa vaikuttaisi olevan...
No silloinhan siinä ei ole ongelmaa, ja hätätilassa voi vaikka muutoskatsastaa niin saa vastuun siirrettyä katsastuskonttorille