Yhen listan laitoin itse ja sai olla kyllä viimeinen...
Kiitos vinkistä, pitää käydä kyselemässäJokari kirjoitti:Meilläpäin TPT-lasi vaihtaa ton "kromi"listan about kymmeneen minuuttin ja max. 10 €urolla. Eikä tartte kärsiä kipeistä peukalonpäistä kahta päivää
Yhen listan laitoin itse ja sai olla kyllä viimeinen...
Lasiin liimattu peltilisu irti lasista, hätäapuna lisun voi muljauttaa lasin toiselle puolelle, toimii kunhan ei availe ikkunaa.mikko853 kirjoitti:Ladassa on myös automaattinen ilmastointi, kuskin puoleisen takaoven lasi nimittäin valuu itsekseen hiljalleen alespäin
Messinkilisu todennäköisesti ei ota kontaktia ratin liukurenkaaseen, taivuttamalla pelaa.mikko853 kirjoitti:Töötti pysyy edelleen pimeänä, sulakerasiaan laitettiin töötin releen korvikkeeksi pinnit 85 ja 87 metalliliuska ja kaikki sulakkeet uusittiin, eipä auttanut. Pitää mitata yleismittarilla tapahtuuko piuhojen päässä mitään kun töötistä painaa niin tietää onko vikaa piuhoissa vai äänimerkissä. Kuskin puoleinen sisävalo on myös edelleen pimeänä.
Normaali juttu, pieni huohotinmämmi ei haittaa mitään.mikko853 kirjoitti:Ilmanputsarin tarkistin, itse elementti oli puhdas, mutta kaasarin ympärillä ja putsarin kannessa oli jotain ruskeaa öljymäistä töhnää
Mitään veepereitä tarvitaJusu kirjoitti:Eikös sielläpäin ole perinteisesti tapana korjata tuollaiset viat veeperillä?
Suosittelen sytytyksen ja kärkien tarkistamista. Säätäkää ennakko uudelleen, varsinkin nyt kun vaihdoit oktaanilaatuakin. Ne kaasarin ruuvit ei tuossa asiassa tee hullua hurskaammaksi.
Oikea vastausmikko853 kirjoitti:
Mitään veepereitä tarvita![]()
Uskokaa nyt jo vanhan ja viisaan sanaa:Vanja-eno kirjoitti:Oikea vastausmikko853 kirjoitti:
Mitään veepereitä tarvita![]()
![]()
Halleluja! Mighty Ozon's power save your soul