Poliisien käyttäytyminen ladailijoita kohtaan
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
- Team perseauki racing
Re: Poliisien käyttäytyminen ladailijoita kohtaan
keltainen liputettiin joka viikonloppu tien sivuun.... paras oli varmaan kun alkoivat intään että takaakseli on irti kun näky kuskin kylki ajaessa. ja kaikesta muustakin on naristu, levikkeitten levydestä, lisävaloista, spoilerin lisä jarruvalosta, vanteista(oli kuulema itte tehdyt vaikka fiatin kisa vanteet ovatkin)
orkkis kuntoinen nappis tuntui myö kiinostava, kahteen kertaan meinattiin kilvet viedä mutta kun mitään sanomista ei löytynyt niin kyllä harmitti. ensimäisellä kerralla alkoivat inttää että ei ole leimassa ja toisella kerralla sanoin heti että nyt tais lähtee kilvet... vaikea poliisien ymmärtää puolentoistavuoden leima, mutta jostain syystä tästä yritettiin keksiä vikaa moneen kertaan mutta piruttani pidin kaikki kunnossa, eli äänimerkki, valot toimivat aina moiteitta palaneen parkinkin vaihdoin heti
ja asenne on ollut aina töykeä ja alettu jopa hitsi vaikka oma käytökseni ei mitenkään provosoivaa tai epä kohteliasta ole ollutkaan, en vain ole ihan kaikkea älytöntä hyväksynyt ja jos keskustelu alkaa virkavallan taholta suunsoitolla ei minultakaan kovinkaan kaunista tekstiä tule....
yhden ainoan kerran olin tekemisissä asiallisen poliisin kanssa, olin crossi pyörällä kylä kaupalla ja kyseinen vanhempi konstaapeli tuli paikalle, jutteli niitä näitä ja ihasteli pyörän siistiä kuntoa (ktm 175cc vm 74) siinä ennen lähtö sanoi jotta kannattaa varoa, oikia polliisi ois voinnunna sakottaa... no tosin tuli sitten pari kertaa törmättyä sitten semmoseen oikeeseen poliisiin, vaan kiinni eivät ole kuin kerran saaneet
tämän pitkän jaarituksen yhteen vetona voisin sanoa että suomalaista poliisia en arvosta pätkän vertaa ja tähän on monia syitä joita en kirjoittamalla jaksa alkaa selvittelemään(teksitä riittäisi monta sivua), niin ja tämä ei ole nuoren miehen parkumista kun poliisi on kaatanut siideri maahan
orkkis kuntoinen nappis tuntui myö kiinostava, kahteen kertaan meinattiin kilvet viedä mutta kun mitään sanomista ei löytynyt niin kyllä harmitti. ensimäisellä kerralla alkoivat inttää että ei ole leimassa ja toisella kerralla sanoin heti että nyt tais lähtee kilvet... vaikea poliisien ymmärtää puolentoistavuoden leima, mutta jostain syystä tästä yritettiin keksiä vikaa moneen kertaan mutta piruttani pidin kaikki kunnossa, eli äänimerkki, valot toimivat aina moiteitta palaneen parkinkin vaihdoin heti
ja asenne on ollut aina töykeä ja alettu jopa hitsi vaikka oma käytökseni ei mitenkään provosoivaa tai epä kohteliasta ole ollutkaan, en vain ole ihan kaikkea älytöntä hyväksynyt ja jos keskustelu alkaa virkavallan taholta suunsoitolla ei minultakaan kovinkaan kaunista tekstiä tule....
yhden ainoan kerran olin tekemisissä asiallisen poliisin kanssa, olin crossi pyörällä kylä kaupalla ja kyseinen vanhempi konstaapeli tuli paikalle, jutteli niitä näitä ja ihasteli pyörän siistiä kuntoa (ktm 175cc vm 74) siinä ennen lähtö sanoi jotta kannattaa varoa, oikia polliisi ois voinnunna sakottaa... no tosin tuli sitten pari kertaa törmättyä sitten semmoseen oikeeseen poliisiin, vaan kiinni eivät ole kuin kerran saaneet
tämän pitkän jaarituksen yhteen vetona voisin sanoa että suomalaista poliisia en arvosta pätkän vertaa ja tähän on monia syitä joita en kirjoittamalla jaksa alkaa selvittelemään(teksitä riittäisi monta sivua), niin ja tämä ei ole nuoren miehen parkumista kun poliisi on kaatanut siideri maahan
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
-
Sunnuntaina sain 100 ruplan (alle 3 euroa)sakon Pitkässärannassa kun en vilkuttanut vasemmalle kyseenalaisessa Y-risteyksessä.Ilmoitin nuorelle konstalle,etten ymmärrä venättä,mutta leveilin karjalaisuudellani.No,hänpä sattui olemaan heimolaiseni,joten juttu luisti,bumagat täytettiin,jouduin jopa ilmoittamaan papereihin työnantajani.Hän neuvoi maksamaan sakon Aunuksen pankkiin ja kertoi edessä olevan "sadakaksikymmendyviizi virstua,hyviä matkua!"
Mikäpä oli matkatessa,hieno reissu!
Mikäpä oli matkatessa,hieno reissu!

2112,-04,hopea
2112,-06,musta
2111,-06,musta
1119,-07,harmaa
1119,-08,hopea
ex:2105x3,2107x3,2104x2,2109x2,2110x2,2108,2111x2,2112x2,1117,1119.
Vielä kun pääsis Popetan kyytiin!
2112,-06,musta
2111,-06,musta
1119,-07,harmaa
1119,-08,hopea
- rammracing
Moi!
Kyllä ne minuu kohtaa on käyttäyneet hyvin ku olen Lapakal liikentees,mut ku olen ollut grossi Kawal tai viri peeveellä ni sitte on asia toinen tosin sillo niillä ois ollut mulle jotain asiaa,mut mul on aina ollut hirvee kiire ja en oo viittinyt käydä juttelee.
Ku olen kiireinen,ni ei mulla ole aikaa haastella niille mitää,enkä rupee niille lainaa rahaa vaik kuinka yrittäisivät antaa mulle rahanlainausvekselihakemuksen!
Eivät kuiteskaa maksa takas
T:A.Rämä RAMM RACING
Kyllä ne minuu kohtaa on käyttäyneet hyvin ku olen Lapakal liikentees,mut ku olen ollut grossi Kawal tai viri peeveellä ni sitte on asia toinen tosin sillo niillä ois ollut mulle jotain asiaa,mut mul on aina ollut hirvee kiire ja en oo viittinyt käydä juttelee.

T:A.Rämä RAMM RACING
A.Rämä RAMM RACING
http://www.rammracing.suntuubi.com/?cat=1
http://www.rammracing.suntuubi.com/?cat=1
- liukastelija
Mut pysäytettiin ja paperit ratsattiin & puhallutettiin viime talvena kahden viikon sisällä 3 kertaa. En edes sladitellut, vaan ajoin täysin rajoitusten ja sääntöjen mukaan. Pysäytykset tapahtu vielä joka kerta eri kaupungissa ja siis eri polliisit
Olivat poikkeuksetta epäkohteliaita ja lopuksi pettymys oli suuri, kun ei löytynytkään mistään mitään sanomista

Olivat poikkeuksetta epäkohteliaita ja lopuksi pettymys oli suuri, kun ei löytynytkään mistään mitään sanomista

Vauhti korjaa virheet
Ekaa kertaa pysäytettiin Ladalla
Tuosta Metsolan ST1:ltä kun käännytään Langinkoskelle päin niin siinä kirkon kohdalla. Pikkasen mentiin sivuluisussa, siksi kai pysäyttivät. Puhalluttivat ja kattelivat papereita. Lopuksi totesivat että ajele varovasti ettet ruttaa noin siistiä Ladaa

Tuosta Metsolan ST1:ltä kun käännytään Langinkoskelle päin niin siinä kirkon kohdalla. Pikkasen mentiin sivuluisussa, siksi kai pysäyttivät. Puhalluttivat ja kattelivat papereita. Lopuksi totesivat että ajele varovasti ettet ruttaa noin siistiä Ladaa

Njet problem, normal katastroof 

- pikku-maukka
kohta vuoden ollu kortti kolmesti pysäytett ja joka kerta ladalla.
ekakerta tuli otettuu hetkellisesti vähän vauhti (80 km/h 50 alueella) eivät onneks saanu tutkattuu mutta seurasivat perässä puhallutti ja kahto paperit sanoa asiasta ja oli muutenkin tosi asiallisia.
tokakerta ihan pistoratsi sattu vielä samat poliisit kun ekalla kerralla puhallutti ja tuumas että aika vapaamuotoinen kuöjetus sulla katapenkillä neljä ja yks makaa toistenb sylissä toivotti vielä hyvää matkaa
kolmaskerta.maijja sattu tuleen perässä kun oli ihan hirvee kiire kouluun ja menin punasille muuten asiallista toimintaa mut kehtas sanoo et toivottavasti et täntakii myöhästy kun olin jo valmiiks myöhässä ja kerroin vielä syyksisen.
ekakerta tuli otettuu hetkellisesti vähän vauhti (80 km/h 50 alueella) eivät onneks saanu tutkattuu mutta seurasivat perässä puhallutti ja kahto paperit sanoa asiasta ja oli muutenkin tosi asiallisia.
tokakerta ihan pistoratsi sattu vielä samat poliisit kun ekalla kerralla puhallutti ja tuumas että aika vapaamuotoinen kuöjetus sulla katapenkillä neljä ja yks makaa toistenb sylissä toivotti vielä hyvää matkaa
kolmaskerta.maijja sattu tuleen perässä kun oli ihan hirvee kiire kouluun ja menin punasille muuten asiallista toimintaa mut kehtas sanoo et toivottavasti et täntakii myöhästy kun olin jo valmiiks myöhässä ja kerroin vielä syyksisen.
lada 2104 1700i combi "tatjana"
lada 2105s 1500s axteeK"turbojugend"
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10411
kuvija miiteistä http://kuvablogi.com/blog/24254/
-
Niin,Jepeillä oli puhtaaksi pesty 1600 SL tai siltä se näytti.Ois tuunareille pikku haaste miliisiväreillä.Joen musikka kirjoitti:Sunnuntaina sain 100 ruplan (alle 3 euroa)sakon Pitkässärannassa kun en vilkuttanut vasemmalle kyseenalaisessa Y-risteyksessä.Ilmoitin nuorelle konstalle,etten ymmärrä

2112,-04,hopea
2112,-06,musta
2111,-06,musta
1119,-07,harmaa
1119,-08,hopea
2112,-06,musta
2111,-06,musta
1119,-07,harmaa
1119,-08,hopea
Mulla on kyllä auto ajoista ihan positiivisia kokemuksia poliiseista, mopo ajoilla taas ei niinkään, mutta sakoilta ollaan vältyttty
Autoillessa, ladan sain rekisteriin, ja kaveri sai Nissan Sunny GTI:n päivä mun jälkeen, niin tottakai siinä vapun aattona piti sitten kaverin katsastuksella ottaa vähän Lada versus Sunny pöljäilyjä, ja kun tämmösiä teinejä ollaan, niin tottakai molemmilla oli armottomat seittemän tuuman PÖRINÄ putkistot, ja mulla ainakin sitä ääntä siitä ykspilikkukuutosesta lähti ihan liikaa
No valoista lähdettiin, Lada tottakai voitti. Toisista lähdettiin, Alettiin mennä kyllä ihan rintarinnan, kolmansissa, lada hyppäs eka johtoon, mutta Sunny pääsi pikkuhiljaa edelle.. Noh, sitten kun siinä vahtia oli vähän liikaa viidenkympin alueella, edessä näkyy maijja ja mondeo ja siellä ne heiluttelee keskellä tietä :S Ei muutaku ikkuna auki ja jututtamaan.. Ensimmäisenä mulle tivataan että onko tämä rekisterissä, koska etu kilpi oli huomaamattomasti etuikkunalla, koska katsastus oli ollut pari päivää ennen, niin en kertakaikkiaan ollut vielä raskinnut laittaa kilpiä kiinni, kun paikkaakaan ei ollut..
Sanoin tuon syyksi, kelpasi kunhan oli saanut tarkastaa rekisteri otteesta tuon rekisteröinti päivän.. Puhallutus, ja kutsuivat mondeon takapenkille
siinä vaiheessa jo vähän jänskätti että mitähän tulee.. Mondeossa se sitten kysyy että tuli vähän kaahattua, ja myöntelin. Kysyin sitten että paljons se sitten meni, sanoivat että jos haluat tietää niin paperi on maksullinen. Helpotus, mutta mielenkiinnosta vielä kysyin että saitteko te edes ylös mitään lukemaa, jota ne vakuuttelivat, mutta tänäpäivänäkään en sitä usko.. Noh, kirjallinen huomautus vain tuli, joten ei ole niin vakavaa. Hyvät matkat toivoteltiin.
Toisella kerralla ajoin oulun keskustassa vahingossa kymmenkunta metriä yks suuntasta vääräänsuuntaan, risteyksestä lähdin sitten lailliseen suuntaan oikealle, vastassa poliisi, joka tuli heti puskuriin kiinni
käännyin siitä sitten rauhallisesti oikealle, kunnes valo välähti.. Pistin parkkiin, ja ikkuna auki. Poliisi vaan tuli ja tokas, pojalla oli aika mielenkiintoset ajolinjat
selittelin että parkista lähdin ja epähuomiossa väärään suuntaan sitä yks suuntasta, ja niin se olikin. Puhalluttivat ja kortin katsoivat, ja kysyivät mistä olen, johon muhokselta vastasin (Muhos on semmonen pikkukunta oulusta 30km itään..) Siihen ne vaan että no oululaisena sakot oisit saanut, mutta muhoslaisena pääset suullisella huomautuksella 
Eli varsin hyvin menny nämä poliisi asiat mulla ainakin!
Eikä ladastakaan mitään negatiivistä ole sanottu, ainoastaan peukku on noussut maijasta

Autoillessa, ladan sain rekisteriin, ja kaveri sai Nissan Sunny GTI:n päivä mun jälkeen, niin tottakai siinä vapun aattona piti sitten kaverin katsastuksella ottaa vähän Lada versus Sunny pöljäilyjä, ja kun tämmösiä teinejä ollaan, niin tottakai molemmilla oli armottomat seittemän tuuman PÖRINÄ putkistot, ja mulla ainakin sitä ääntä siitä ykspilikkukuutosesta lähti ihan liikaa

No valoista lähdettiin, Lada tottakai voitti. Toisista lähdettiin, Alettiin mennä kyllä ihan rintarinnan, kolmansissa, lada hyppäs eka johtoon, mutta Sunny pääsi pikkuhiljaa edelle.. Noh, sitten kun siinä vahtia oli vähän liikaa viidenkympin alueella, edessä näkyy maijja ja mondeo ja siellä ne heiluttelee keskellä tietä :S Ei muutaku ikkuna auki ja jututtamaan.. Ensimmäisenä mulle tivataan että onko tämä rekisterissä, koska etu kilpi oli huomaamattomasti etuikkunalla, koska katsastus oli ollut pari päivää ennen, niin en kertakaikkiaan ollut vielä raskinnut laittaa kilpiä kiinni, kun paikkaakaan ei ollut..
Sanoin tuon syyksi, kelpasi kunhan oli saanut tarkastaa rekisteri otteesta tuon rekisteröinti päivän.. Puhallutus, ja kutsuivat mondeon takapenkille

Toisella kerralla ajoin oulun keskustassa vahingossa kymmenkunta metriä yks suuntasta vääräänsuuntaan, risteyksestä lähdin sitten lailliseen suuntaan oikealle, vastassa poliisi, joka tuli heti puskuriin kiinni

Eli varsin hyvin menny nämä poliisi asiat mulla ainakin!
Eikä ladastakaan mitään negatiivistä ole sanottu, ainoastaan peukku on noussut maijasta

Vähän kevennystä väliin, kaukana ladasta.
Päätalon Kallen setä, kummun patruuna ajoi vanhana miehenä ajokortin. Inssinajokin oli jotenkin sujunut, ajokortti tuli. Kummun patruuna kertoi sitten inssinajosta, "sovittiin inssin kanssa että en tule 50 kilometriä lähemmäksi Oulun kaupunkia".
Enpä nyt äkiä muista oliko se inssinajo Oulussa.
Päätalon Kallen setä, kummun patruuna ajoi vanhana miehenä ajokortin. Inssinajokin oli jotenkin sujunut, ajokortti tuli. Kummun patruuna kertoi sitten inssinajosta, "sovittiin inssin kanssa että en tule 50 kilometriä lähemmäksi Oulun kaupunkia".

warre 353w sedan,
Parisen viikkoa ajelin rauhallisesti Helsingistä kotia päin, niin Loviisan kohdalla pysäyttivät ja suullisesti huomauttivat ajonopeudesta. Oli kuulemma nopeutta ollut 110-112 satasen alueella. Ei ne muuten olisi pysäyttäneet, mutta oli kuulemma liukasta ja sen takia ottivat tiensivuun. Ja päälle perinteiset paperit ja puhallus.
- pikku-maukka
justiisa 20min sitten liikuvat päättivät lähtee hiillostaa ja tulivat sit oikeen pihaan asti syynä oli se että toisen puolen takavilkku ja ajovalo on pimeenä .kyllä vaan säväytti kun olin pyörittelemässä ruutuu ja rupesin kahtoo ettö kukashitto sieltä tulee parkkikselle kun on noin kirkkaavalotkin? liikkuvat woihan wanha wihtahousu arvatahan sen heti pysty et mikä vois olla syy kun vikalistallakin joutuu ajaan ja se on enää viikon voimassa. ihmeen asiallisia kyllä olivat
oli kyllä hyvä kun se pääs otten kahtoon niin rupesvaan tuumaileen et mites toi katastus .
oli kyllä hyvä kun se pääs otten kahtoon niin rupesvaan tuumaileen et mites toi katastus .
lada 2104 1700i combi "tatjana"
- pappa- igor
Eivät ole ladaa pahalla katsoneet.. yks poliisimies oli kyydissä (suljetulla aluella) kesällä, kun pappiksen mittari alko näyttää lyhyellä suoralla vähän toista sataa niin setä alko vetään turvavyötä kireemmälle.. kun sattu tietään että ladassa ei sillä hetkellä ollut muuta kun etujarrut
vettä tuli kun aisaa.. ja vähän väliä piti käydä säätämässä syttyä tai bensanpainetta.. koeajo lenkin jälkeen polliisi-setä sano että hullulla on hullun harrastukset, ja mistä tämä hullu kansa saa enerkiansa
ikinä ei oo liikenteessä pysäytetty ladalla.. mutta eiköhän sekin ehdi vielä tapahtua
kuulemma on sen olonen vehje että varsinkin LP:n pojat on hampaat pitkällään sen perään 

Lada 1200L ***** TURBO IC -89
Sinisellä Lada-farmarilla kun vielä joitakin vuosia sitten ajelin (katsastamaton, seisontavakuutuksessa, ja kuskilla ei ajokorttia (hukassa)), niin sattuipa siinä poliisin kanssa muun muassa seuraavaa:
Eka kerta: Puhallusratsia Ylöjärvellä. Puhalsin, nollaa näytti, toivotti vain hyvää matkaa... Ja matka jatkui, kiitos!
Toka kerta: Ohitseni ajoi japanilainen ajoneuvo vaikka itse ajoin suurinta sallittua nopeutta. Vastaan tullut liikkuvan poliisin partio pysäytti ko. autoilijan. Hiljensin vauhtia paikalla, missä poliisi oli em. ajoneuvon pysäyttänyt. Konstaapeli näytti minulle käsimerkein, että jatka sinä vain matkaasi. Kiitos, niin teinkin!
Kolmas kerta: Kyydissä oli vaimo, sisko kahden lapsensa kera, sekä vanha äitini. Poliisin autopartio pysäytti lähellä Lapinniemeä Tampereella... Tällöin ajattelin, että nyt on tullut kiusattua kohtaloa ihan liikaa, ja että nyt käry käy. Vaan ei käynyt! Poliisi otti rekisteriotteen katseltavakseen, jossa viimeinen leima oli kahden vuoden takaa. Lisäksi valittelin, että ajokortti oli jäänyt "toisen takin taskuun". Aikansa poliisimies pohti asiaa virkaveljensä kanssa, ja antoi sitten rekkariotteen takaisin, ja totesi, että "pidetään sitten seuraavalla kerralla se ajokorttikin mukana, hyvää matkaa!"... Oliko syy sitten kuormassa, vai missä hyvänsä, niin tästä jo tajusin, että nyt on kohtaloa kiusattu ihan riittävästi. Ensi kerralla ei olisi onni enää myötä.
Nyt on alla täysin katulaillinen auto, sekä ajokorttikin on uusittu. Kaikesta huolimatta hyvät kanssa Ladailijat, KATSASTAKAA AUTONNE AJALLAAN, MAKSAKAA VEROT AJALLAAN, ja PITÄKÄÄ AJOKORTTINNE VOIMASSA!
Eka kerta: Puhallusratsia Ylöjärvellä. Puhalsin, nollaa näytti, toivotti vain hyvää matkaa... Ja matka jatkui, kiitos!
Toka kerta: Ohitseni ajoi japanilainen ajoneuvo vaikka itse ajoin suurinta sallittua nopeutta. Vastaan tullut liikkuvan poliisin partio pysäytti ko. autoilijan. Hiljensin vauhtia paikalla, missä poliisi oli em. ajoneuvon pysäyttänyt. Konstaapeli näytti minulle käsimerkein, että jatka sinä vain matkaasi. Kiitos, niin teinkin!
Kolmas kerta: Kyydissä oli vaimo, sisko kahden lapsensa kera, sekä vanha äitini. Poliisin autopartio pysäytti lähellä Lapinniemeä Tampereella... Tällöin ajattelin, että nyt on tullut kiusattua kohtaloa ihan liikaa, ja että nyt käry käy. Vaan ei käynyt! Poliisi otti rekisteriotteen katseltavakseen, jossa viimeinen leima oli kahden vuoden takaa. Lisäksi valittelin, että ajokortti oli jäänyt "toisen takin taskuun". Aikansa poliisimies pohti asiaa virkaveljensä kanssa, ja antoi sitten rekkariotteen takaisin, ja totesi, että "pidetään sitten seuraavalla kerralla se ajokorttikin mukana, hyvää matkaa!"... Oliko syy sitten kuormassa, vai missä hyvänsä, niin tästä jo tajusin, että nyt on kohtaloa kiusattu ihan riittävästi. Ensi kerralla ei olisi onni enää myötä.
Nyt on alla täysin katulaillinen auto, sekä ajokorttikin on uusittu. Kaikesta huolimatta hyvät kanssa Ladailijat, KATSASTAKAA AUTONNE AJALLAAN, MAKSAKAA VEROT AJALLAAN, ja PITÄKÄÄ AJOKORTTINNE VOIMASSA!
Muistan kun Faija pysäytettiin kerran tuning Kuplalla. Kehu koppalakki, että on vähä äänennvaimennin tehoton ja että mitataan. No sitte se meni sen VU-mittarin kanssa auton taakse ja huusi, että paina kaasua. Faija polkas sillai varovasti, että kierrokset nousi johonkin 2krpm:n. Välittömästi kuulu huuto, "PAINA KOVEMPAA". No sitte faija polkas jotain 4 tonnia tauluun...
Kai se oli ihan aiheellista kirjoittaa rekisteriotteeseen, että äänenvaimennin tehoton, kun puolentoista metrin päästä takaa tuli 105dB.
Ja aiheeseen: Ladalla liikuttaessa ei ole ollu ikinä mitään. Kerran huomattivat, kun oli ajovalo pimemmeny. Tosi asiallista käytöstä...
Kai se oli ihan aiheellista kirjoittaa rekisteriotteeseen, että äänenvaimennin tehoton, kun puolentoista metrin päästä takaa tuli 105dB.

Ja aiheeseen: Ladalla liikuttaessa ei ole ollu ikinä mitään. Kerran huomattivat, kun oli ajovalo pimemmeny. Tosi asiallista käytöstä...
21013 1200L/1700 '87 RedBull &
2101 1200 '74 Kopeeka Classic &
21023 1500DL/1600 16V '83 Hoponderos
11x2101 2x2102 2x2103 2x2104 2x2105 7x2107 5x2108 2x2109 7x2111 4x2112 1x117 3x119
Lada on tilava perheauto, mutta kaikkien pää ei sovi sinne
2101 1200 '74 Kopeeka Classic &
21023 1500DL/1600 16V '83 Hoponderos
11x2101 2x2102 2x2103 2x2104 2x2105 7x2107 5x2108 2x2109 7x2111 4x2112 1x117 3x119
Lada on tilava perheauto, mutta kaikkien pää ei sovi sinne
Toissapäivänä pysäytti tinanapit, kyselivät vaan korttia ja rekisteriotetta, sekä tietenkin puhallutti. Ei sanonut mitään vaikka emännällä ei ollut turvavyötä. Sattu viä oleen tutka pojilla 40 alue ja 55 ladan mittarissa, ei siittäkään mitään. Oli aika hiljasia poliisi pojat.
Paljo mukavempaa on ollut poliisien käyttäytyminen ajaessani ladalla, kun mitä gti lancerilla ajoin. Mitsulla kun pysäytti, aina hirvee huuto, vaikka mitään en ollut tehny (tai olin tehny, mutta en sillon kun pysäytti
). Ladalla olen kikkaillut enemmän, mutta ei ikinä ole vallesmannit huutanut.
Paljo mukavempaa on ollut poliisien käyttäytyminen ajaessani ladalla, kun mitä gti lancerilla ajoin. Mitsulla kun pysäytti, aina hirvee huuto, vaikka mitään en ollut tehny (tai olin tehny, mutta en sillon kun pysäytti