Trabant.Kompostoitava auton korimateriaali.
Trabantin verhoilumateriaalin joka oli eräänlaista selluloosamassaa varten kehitettiin mikrobi joka tuhosi korit kompostoimalla.Tähän ei ole vielä lännessä pystytty
Noita vääntösauvajousia on käytetty 90-luvulla muistaakseni ainakin Ooppeleissa...
Ja noita toispuoleisia parkkivaloja on saksalaisissa autoissa, ns. "saksanparkki". Vilkun viiksellä vaihdetaan puolta...
Ihe ku tekköö, ni suap just semmosen ku sattuu tulemmaan!
Nuo Jaskan mainitsemat liikkuvat sivuvilkut olivat nimeltään suuntaviitat. Ne tunnettiin myös lempinimellä vinkkarit, joiksi tietämättömät nimittävät nykyään lasinpyyhkijöitä.
Jaska HKI kirjoitti:-Toispuoleinen parkkivalo vaihtokytkimellä pysäköitäessä tien teunaan akun säästämiseksi.Wartburg.
On myös MB W123:ssa, kytketty pois Suomeen tuoduista
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL * "Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
mainitsiko joku jo kaasuttimen ja tuskin enää mekaanisia bensapumppujakaan on
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Edellisestä tuli mieleen tunkki jolla voi vaihtaa renkaat. Ainakin uutisissa mainittiin että niitä saa käyttää vain hätätapauksessa. Tosin enpä mielelläni Ladan orkkistunkillakaan renkaita vaihda, takakontista löytyykin Nissanin tunkki.