Punanuoli 1600 Twin cam
Ongelmat jatkuvat, nyt kävimme sovittamaan fiat pakosarjaa ladaan ........ EI lähellekkään
no haimme jokarin kanssa allulta ladan ensimmäisestä liitoksesta lähtien pätkän pakoputkea , no sekään ei mene fiat orkkis pakosarjaan muuten kuin laittamalla poikki fiat pakosarjan laippa kuten myös ladan laippa ja hitsaamalla fiat laippa ladan putkeen ( kuulostaako helpolta vai!!!) ja ladan tiiviste ei lähellekkään sovi joten tilaukseen fiat tiiviste .... ja fiat pakosarjasta 2 pinnapulttia poikki " TIETYSTI "
..... Kuka väittää että menee BOLT hommiksi niin minä väitän toisin . Ottakaa huomioon ladan orkkis jarrutehostin tulee tosi lähelle imusarjaa ja eikä kaikki käy kuin elokuvissa !!! " TODISTAA JOKARI" !!!!
Joo hyvin menee taas.
Siis selvennykseksi markun sekavalle tekstille:
- Fiiatin peltipakosarja EI KÄY
- Fiiatin orkkis etuputki EI KÄY
Kumma juttu ettei kukaan ole tälläisestäkään ikinä maininnut. No ehkemme vaan osaa
Lisäksi jarrutehostimen nippa imusarjassa vaatii säätöä, orkkis L-palikka ei mahtunut alkuunkaan, tilalle hommattiin suora palikka eikä sekään meinaa sopia kun tilaa on ruhtinaalliset pari senttiä
No se on murheista pienin...
Mokomaa etuputken ja pakosarjan välistä tiivistettäkään ei saa kuin tilaamalla jostain hevon kuusesta, kukaan ei tunne Mirafioria
Että BOLT-ON vaan kaikille
Siis selvennykseksi markun sekavalle tekstille:
- Fiiatin peltipakosarja EI KÄY
- Fiiatin orkkis etuputki EI KÄY
Kumma juttu ettei kukaan ole tälläisestäkään ikinä maininnut. No ehkemme vaan osaa
Mokomaa etuputken ja pakosarjan välistä tiivistettäkään ei saa kuin tilaamalla jostain hevon kuusesta, kukaan ei tunne Mirafioria

Että BOLT-ON vaan kaikille

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Oisko Torinopartsilla--> http://www.torinoparts.fi/Jokari kirjoitti: Mokomaa etuputken ja pakosarjan välistä tiivistettäkään ei saa kuin tilaamalla jostain hevon kuusesta, kukaan ei tunne Mirafioria
Sivulta ei näytä löytyvän, mutta kannattaa kysyä!
Lada 1200L -88
Lada 1300s -81 myyty
Lada 1200L -87 myyty
Lada 1300s -81 myyty
Lada 1200L -87 myyty
- Lada-Jussi
- Viestit: 10252
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
joo bolt-on on vähän sellainen käsite, että kun on näitä "parempia" tekijöitä joille mikä tahansa on bolt-on ja sit on meitä kädettömiä mitkä joutuu enempi tuskailemaan ja ihmetellää ku jotkut puhuu Bolt-on:sta.
mutta kukapa käskee raiskata Fiatin tekniikkaa ja Ladan koria yhdistämällä ne toisiinsa, on sekin osaamattomuutta jos ei Ladan koneesta saa tehoa, eikä sitten mitään herneitä, sama menee kaikkee muuhunkin tuninkiin, kyllä tosi äijä pistää alkuperäisenkin kuntoon, ettei tarvii korvaavia osia muualta hakea, myönnettäköön etten mäkään kyllä osaa mitään laittaa kuntoon.
tossahan oli muuten imut kuskin puolella konetta, eikös englannin ladan vivustoilla saa kaasarin pelittää, siinäkin on kaasari kuskin puolella (tosin siis toisella puolella konetta.
mutta kukapa käskee raiskata Fiatin tekniikkaa ja Ladan koria yhdistämällä ne toisiinsa, on sekin osaamattomuutta jos ei Ladan koneesta saa tehoa, eikä sitten mitään herneitä, sama menee kaikkee muuhunkin tuninkiin, kyllä tosi äijä pistää alkuperäisenkin kuntoon, ettei tarvii korvaavia osia muualta hakea, myönnettäköön etten mäkään kyllä osaa mitään laittaa kuntoon.
tossahan oli muuten imut kuskin puolella konetta, eikös englannin ladan vivustoilla saa kaasarin pelittää, siinäkin on kaasari kuskin puolella (tosin siis toisella puolella konetta.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)Ei sitä kaasaria oo mitään tarvetta vivuilla saada pelittämään kun vivusto/vaijeri-kombolla onnistuu ihan kivasti ja suht pienellä näperryksellä. Toi pakopuoli on vaan isoin este...
Mut onhan nyt Fiiatin TC ihan eri maata kuin Ladan kone. Ei rahise eikä rallata ja kuulostaa jopa auton koneelta. Kyllä se 96 konia liikuttua tota koppia ihan mukavasti. Ei siitä raketti tule, mut ei ole tarviskaan
Mut onhan nyt Fiiatin TC ihan eri maata kuin Ladan kone. Ei rahise eikä rallata ja kuulostaa jopa auton koneelta. Kyllä se 96 konia liikuttua tota koppia ihan mukavasti. Ei siitä raketti tule, mut ei ole tarviskaan
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
- Lada-Jussi
- Viestit: 10252
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
tästä viestistä herne varoitus, ei heikko hermoisille, tarkoitus ei ole loukata ketään tai kieltää auton tuunaamista, jokainen tekee autolleen mitä haluaa
kyllä Ladan konekin kun on huollettu, ketju kiristetty ja venttiilit säädössä yms pitää aivan asiallista ääntä (en ole tosin kuunnellu mitä ääntä tollanen TC pitää) ja nuo on aika helppoja hommia tehdä, eikä maksa paljoa.
Lisää tehoa saa pienellä näpertelyllä Ladan vakio koneestakin. Mitäs A-ryhmän Lada 1600 koneessa on tehoja, onko noin 100hv, ylikin? ja tehot on revitty neukkulaisella Ozon kaasarilla ja vakio sarjoilla.
noi kun tekee itse niin ei tarvii metsästellä kallista tekniikkaa ja tuskailla sen sopivuutta.
Jos tykkää Fiat tekniikasta, niin voihan sitten ostaa Fiatin, nythän on Deltallakin kampanja menossa että siirtyä Ladasta uuteen Albeaan
kyllä Ladan konekin kun on huollettu, ketju kiristetty ja venttiilit säädössä yms pitää aivan asiallista ääntä (en ole tosin kuunnellu mitä ääntä tollanen TC pitää) ja nuo on aika helppoja hommia tehdä, eikä maksa paljoa.
Lisää tehoa saa pienellä näpertelyllä Ladan vakio koneestakin. Mitäs A-ryhmän Lada 1600 koneessa on tehoja, onko noin 100hv, ylikin? ja tehot on revitty neukkulaisella Ozon kaasarilla ja vakio sarjoilla.
noi kun tekee itse niin ei tarvii metsästellä kallista tekniikkaa ja tuskailla sen sopivuutta.
Jos tykkää Fiat tekniikasta, niin voihan sitten ostaa Fiatin, nythän on Deltallakin kampanja menossa että siirtyä Ladasta uuteen Albeaan
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)Aika hyvin! Kaveri myy toiselle avton jossei oo konetta ja lähtee niillä rahoilla Puerto perseeseen ryyppään ja lukeen ku toinen yrittää saaha konetta kasaan räntäsateessa! Oikee meininkiBA3 kirjoitti:Hieno Markku ! Seuraan projektin edistymista taalta Puerto Ricon auringon altaEi muuta kuin tsemppia ja pitkaa pinnaa asennukseen
Hitto nyt paljastu BA3:n juonetsakke kirjoitti:Aika hyvin! Kaveri myy toiselle avton jossei oo konetta ja lähtee niillä rahoilla Puerto perseeseen ryyppään ja lukeen ku toinen yrittää saaha konetta kasaan räntäsateessa! Oikee meininkiBA3 kirjoitti:Hieno Markku ! Seuraan projektin edistymista taalta Puerto Ricon auringon altaEi muuta kuin tsemppia ja pitkaa pinnaa asennukseen

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
BA3 on selvästi Reilu Kerho ry:n jäsensakke kirjoitti:Aika hyvin! Kaveri myy toiselle avton jossei oo konetta ja lähtee niillä rahoilla Puerto perseeseen ryyppään ja lukeen ku toinen yrittää saaha konetta kasaan räntäsateessa! Oikee meininkiBA3 kirjoitti:Hieno Markku ! Seuraan projektin edistymista taalta Puerto Ricon auringon altaEi muuta kuin tsemppia ja pitkaa pinnaa asennukseen
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
-
ladaracing pori
- Viestit: 672
- Liittynyt: 17.2.2005 8:01
- Paikkakunta: Dresden,Saksa
Tuntuu olevan tekijöistä kiinni tuo koneen laitto nokalle,tyhmästä päästä kärsii koko lada.
Tuolla kyseiset hemmot huutelevat muille kuinka typeriä kysymyksiä (esim voimapesä) voikaan kysyä mutta itse mennään per*e edellä puuhun.
Ollaan olevinaan niin PRO ladan rakentajia,eipä se siltä nyt vaikuta.
Kun ottaa asioista ensin selvää ennen kuin alkaa räpeltämään niin tulee jotain valmiiksikin.
Ja se fiatin tc on pikkuhomma laittaa nokalle myös sillä fiiatin omalla pakosarjalla. En viitsi noin ylimieliselle kaverille sitä tässä valoittaa sen enempää.
Niinkuin tähän kuuluu nyt vielä lisätä:KÄYTÄ HAKUA!!!!!!!
P.s. toivottavasti jaksat kahlata sen pas*amäärän läpi mitä tulee haku toiminnolla. Tulee vain 13 sivullista pelkkää asiaa?!?
Tuolla kyseiset hemmot huutelevat muille kuinka typeriä kysymyksiä (esim voimapesä) voikaan kysyä mutta itse mennään per*e edellä puuhun.
Ollaan olevinaan niin PRO ladan rakentajia,eipä se siltä nyt vaikuta.
Kun ottaa asioista ensin selvää ennen kuin alkaa räpeltämään niin tulee jotain valmiiksikin.
Ja se fiatin tc on pikkuhomma laittaa nokalle myös sillä fiiatin omalla pakosarjalla. En viitsi noin ylimieliselle kaverille sitä tässä valoittaa sen enempää.
Niinkuin tähän kuuluu nyt vielä lisätä:KÄYTÄ HAKUA!!!!!!!
P.s. toivottavasti jaksat kahlata sen pas*amäärän läpi mitä tulee haku toiminnolla. Tulee vain 13 sivullista pelkkää asiaa?!?
Hohhoijaa..Ladaracing Pori kirjoitti:Tuntuu olevan tekijöistä kiinni tuo koneen laitto nokalle,tyhmästä päästä kärsii koko lada.
Tuolla kyseiset hemmot huutelevat muille kuinka typeriä kysymyksiä (esim voimapesä) voikaan kysyä mutta itse mennään per*e edellä puuhun.
Ollaan olevinaan niin PRO ladan rakentajia,eipä se siltä nyt vaikuta.
Kun ottaa asioista ensin selvää ennen kuin alkaa räpeltämään niin tulee jotain valmiiksikin.
Ja se fiatin tc on pikkuhomma laittaa nokalle myös sillä fiiatin omalla pakosarjalla. En viitsi noin ylimieliselle kaverille sitä tässä valoittaa sen enempää.
Niinkuin tähän kuuluu nyt vielä lisätä:KÄYTÄ HAKUA!!!!!!!
P.s. toivottavasti jaksat kahlata sen pas*amäärän läpi mitä tulee haku toiminnolla. Tulee vain 13 sivullista pelkkää asiaa?!?
Jos viitsisit itse lukea tuota tuplavalo keskustelua tarkemmin, niin huomaisit, että Markku on vain kysynyt että onko puskuri myytävänä..
Mielestäni siinä ei ole tippaakaan ylimielisyyttä ..
Ei mulla muuta..
Vaz-21013 '88 x2
Vaz-2102 '72
Vaz-2102 '73
Vaz-21023 '84
Vaz-21023 '85
Vaz-21053 '92
Vaz-21072 '86
+ pari Eliteä, 2xFSO, Wartburg ja paljon muuta..
Сделано в CCCP
Vaz-2102 '72
Vaz-2102 '73
Vaz-21023 '84
Vaz-21023 '85
Vaz-21053 '92
Vaz-21072 '86
+ pari Eliteä, 2xFSO, Wartburg ja paljon muuta..
Сделано в CCCP
Joo älä ihmeessä tälläiselle YLIMIELISELLE ääliölle valota asiaa , kaikki haku jutut luettu ja otettu opiksi .... mutta onneksi tämä vain harrastus jota en ota niin tosissaa kuin eräät , mutta lada liikkuu kohta takaan sen ... taidan sulkea suuni etten aiheuta närää!!!!!Ladaracing Pori kirjoitti:Tuntuu olevan tekijöistä kiinni tuo koneen laitto nokalle,tyhmästä päästä kärsii koko lada.
Tuolla kyseiset hemmot huutelevat muille kuinka typeriä kysymyksiä (esim voimapesä) voikaan kysyä mutta itse mennään per*e edellä puuhun.
Ollaan olevinaan niin PRO ladan rakentajia,eipä se siltä nyt vaikuta.
Kun ottaa asioista ensin selvää ennen kuin alkaa räpeltämään niin tulee jotain valmiiksikin.
Ja se fiatin tc on pikkuhomma laittaa nokalle myös sillä fiiatin omalla pakosarjalla. En viitsi noin ylimieliselle kaverille sitä tässä valoittaa sen enempää.
Niinkuin tähän kuuluu nyt vielä lisätä:KÄYTÄ HAKUA!!!!!!!
P.s. toivottavasti jaksat kahlata sen pas*amäärän läpi mitä tulee haku toiminnolla. Tulee vain 13 sivullista pelkkää asiaa?!?
Hienoa taas. Ladaracing Pori se on niin symppis kaveri 
Kahlasin tossa taannoin arviolta 95% Fiiatin TC:tä ja sen sovittamista Ladaan koskevia juttuja. Eipä puhuttu pakosarjoista mitään. Vaikea tietää sellaista mistä ei puhuta. Se nyt ei ole yhtään yllättävää jos kaikki TC-koneiden asentajat ovat jotain ladaracing poreja
Jos osaat lukea, niin puhuin tuolla alussa ammattilaisesta. Koneen, laatikon ja oheishilppeiden asennukset tekee eräs tuttu. Muutamia vuosikymmeniä autojen rassailua, on siinä eräitä tekniikanvaihtoja takana, mutta ei TC:tä Ladaan. Itse olen lähinnä kytkenyt sähköt ja muuta pientä, lähinnä työkaluja ojennellut ja notkunut tallilla. Markulla sama juttu.
Eikä se muuta sitä että ei sitä Fiiatin etuputkea saa kirveelläkään menemään Ladan konehuoneeseen, se ottaa kiinni kaikkiin paikkoihin joihin sen ei pitäisi koskea.
Lada-miehelle; minä olen se ylimielinen eräiden mielestä
Kahlasin tossa taannoin arviolta 95% Fiiatin TC:tä ja sen sovittamista Ladaan koskevia juttuja. Eipä puhuttu pakosarjoista mitään. Vaikea tietää sellaista mistä ei puhuta. Se nyt ei ole yhtään yllättävää jos kaikki TC-koneiden asentajat ovat jotain ladaracing poreja
Jos osaat lukea, niin puhuin tuolla alussa ammattilaisesta. Koneen, laatikon ja oheishilppeiden asennukset tekee eräs tuttu. Muutamia vuosikymmeniä autojen rassailua, on siinä eräitä tekniikanvaihtoja takana, mutta ei TC:tä Ladaan. Itse olen lähinnä kytkenyt sähköt ja muuta pientä, lähinnä työkaluja ojennellut ja notkunut tallilla. Markulla sama juttu.
Eikä se muuta sitä että ei sitä Fiiatin etuputkea saa kirveelläkään menemään Ladan konehuoneeseen, se ottaa kiinni kaikkiin paikkoihin joihin sen ei pitäisi koskea.
Lada-miehelle; minä olen se ylimielinen eräiden mielestä
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
- Lada-Jussi
- Viestit: 10252
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
älä suotta sulje, katsoppa vaikka Ladaracing Porin profiilista "viesti jotka on kirjoittanu LrP" lähes järjestäin kaikissa haukutaan jotain tai boardia yleensä tai sitten mainostetaan yv:llä vastaamista, en tiedä sit kannattaako täällä kirjotella jos kaikki ahistaa, mutta osa saattaa mennä jonkun kevät masennuksen piikkiin. Toisaalta sananvapauden nimissä saahan sitä valittaakin.markku kirjoitti: ... taidan sulkea suuni etten aiheuta närää!!!!!
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)