Sivu 2/2
Lähetetty: 1.3.2007 23:10
Kirjoittaja olba
dodii! Purkasin tänää ladasta kytkimen irti ja syy liikkumisen loppumisee löytyi. jokainen voi kuvista päätellä miks ei kule.
http://ladakerho.fi/ladagalleria/displa ... at=0&pos=0
http://ladakerho.fi/ladagalleria/displa ... at=0&pos=1
http://ladakerho.fi/ladagalleria/displa ... at=0&pos=2
Toiselta puolelta koko pinta lähteny kavelee.. ei se oo ihme jos ei lada kule!!

Lähetetty: 2.3.2007 6:37
Kirjoittaja ff8728
Hienoa että laitoit nuo kuvat ja tiedot sivulle, ei jäänyt vika roikkumaan ilmaan.
Lähetetty: 2.3.2007 12:14
Kirjoittaja köhmä
Voi ei

Liekköhän ottanu paineasetelmakin tai jopa vauhtipyörä osumaa?? Hyvät oli kuvat. Nyt kannattaa ostaa purkki ihmeliimaa ja liimailla tuohon keraamisia palikoita...saat kotitekoisen sintterin

Lähetetty: 2.3.2007 13:13
Kirjoittaja olba
en kyllä ala mitää sintteriä väköstää!

kyllä mä haen ihan uuen levyn

on muuten hankalissa paikoissa ne pultit minkä pitää kytkinkopan kiinni lohkossa.. oli vähä vääntämistä ennenku tippu vaihelaatikko. meni jotai 4tuntia..
no pitää tässä käyä hakee uus levy ja laittaa takas kasaan. pääsee jatkaan rallia.

loppu viimeks niin huonosti että en ees jääradalle kerenny..
edit: niin ja ei niis vauhti pyöräs tai asetelmas ainakaa näkyny mitää ylimääräsiä jälkiä.

Lähetetty: 2.3.2007 14:57
Kirjoittaja miksu
olba kirjoitti:en kyllä ala mitää sintteriä väköstää!

kyllä mä haen ihan uuen levyn

on muuten hankalissa paikoissa ne pultit minkä pitää kytkinkopan kiinni lohkossa.. oli vähä vääntämistä ennenku tippu vaihelaatikko. meni jotai 4tuntia..
no pitää tässä käyä hakee uus levy ja laittaa takas kasaan. pääsee jatkaan rallia.

loppu viimeks niin huonosti että en ees jääradalle kerenny..
edit: niin ja ei niis vauhti pyöräs tai asetelmas ainakaa näkyny mitää ylimääräsiä jälkiä.

Eihän tuo ole edes mahdollista edes että menis neljä tuntia?
ite vaihdoin ni meni 45min. painelaakeri,asetelma ja levy.
Lähetetty: 2.3.2007 15:10
Kirjoittaja olba
sa olet ehkä tehny tämän joskus ennenki... oli aika nätti ettiminen niissä pulteissa..

Lähetetty: 2.3.2007 16:04
Kirjoittaja Jokari
miksu kirjoitti:Eihän tuo ole edes mahdollista edes että menis neljä tuntia?
ite vaihdoin ni meni 45min. painelaakeri,asetelma ja levy.
Hienoa! Vaihdat mulle varmaan vaihdelaatikon, sanotaanko 20 minuuttiin? Onko parikymppiä sopiva korvaus?
Olballekin tiedoksi että täällä kaikki on ammattilaisia, joilta luonnistuu
mikä tahansa tunnissa. Ei koneen vaihdossakaan kannata tuntia enempää tuhrata
Jos mä kävisin kytkintä vaihtaan niin ei varmaan viikko riittäs. En vihaa mitään enempää kuin tollasta selittelyä, että "mulla meni 10 minuuttia siinä ja siinä asiassa, miten sulla voi mennä 30?"
Lähetetty: 2.3.2007 17:07
Kirjoittaja pressa
minä kulutin myös 4 tuntia ja kaveri oli auttamassa
toki välillä oli kolme muutakin kaveria
eli itse vaihtohan on nopeaa kun on hyvät tilat ja työkalut
minäkin juttelin kaverinkanssa, juotiin kahvia ja polteltiin tupakkia
välillä kiillotettiin keulamerkkikin
aikaa on mukava ladan ympärillä kuluttaa
Lähetetty: 2.3.2007 22:28
Kirjoittaja olba
Niinpä..

ne on ne nopeat erikseen

Lähetetty: 2.3.2007 22:56
Kirjoittaja Lada-Jussi
mäkin tuhersin vaihteiston kiinnitystä irti 4 tuntia, kun irroitin moottoria autosta, että kyllä se sen vie. nää nopeemmat kaverit on sitten "parempien foorumin" porukkaa
Lähetetty: 3.3.2007 1:33
Kirjoittaja samarai
Kyllähän nyt Ladan vaihdelaatikko pitää vaihtua joka mieheltä 20minuuttiin, kun alle 8:aan sekunttiin vaihdetaan rengassarjojakin alle ja vielä samalla auto tankataankin.

Lähetetty: 3.3.2007 9:07
Kirjoittaja AI
Minullekin yksi kaveri lupasi tuohon -74 Ladaan vaihtaa moottorin ja vaihdelaatikon viime kesänä puolessa päivässä. Edelleen moottori ja vaihdelaatikko on vaihtamatta... Suunnilleen kymmenen kertaa kyselin ennen kuin kyllästyin. Mutta eipä minultakaan enää löydy Ladan purkuosia jos tyyppi tulee kyselemään.
Lähetetty: 15.3.2007 12:55
Kirjoittaja olba
nonii!! edistyny homma! laitoin ladan kasaan uudella kykin levyllä ja nyt toimii taas!! ainut ongelma että tuntu että se kytkin ei ilmaantunu kunnolla.

kävin pyörittämässä sitä säätömutteria sieltä työsyliterin "päästä"/ "akselista" . pitäs vissiin vielä yrittää ilmata sitä kytkintä.
meni muuten yllättävän helposti takas paikalleen vaihe laatikko. ei tarvinnu alkaa pelleileen sen kanssa ko laitettiin tunkki siihen lootan alle ja sit vaan sovitteli paikalleen sen. kykin akseli meni ekalla paikallee..

HUOM!! oon alottelija..
kiitos neuvoista kaikille!