Vastataanpas jotain ajankuluksi...
hepovaleri kirjoitti: nyt ollaan virittämässä vakiota pataa siihen vajaasen 200 hevoseen.
Melkoisesti hevosia. Millä meinasit toteuttaa?

Mielestäni Nivassa kannattaa panostaa alavääntöön ja koneen ajettavuuteen maastossa, joten mitään kierroskonetta ei kannata rupee tekemään. Alhaalta heräävä turbo, korkeahkot puristukset ja vaikka MegaSquirt-ruisku systeemit. n.120hv?
hepovaleri kirjoitti:tavoitteena on korottaa vielä autoa 15-20 senttiä
Et meinaa leimata vai?
Jyrki-boy kirjoitti:Kannattaa muuten pikkusen varoa intohimoista korottamista.
hepovaleri kirjoitti: Eli olen laitamassa eteen että taakse kitka lukon mutta olisi kiva tietää että käykö sama lukko eteen niinkuin taakse??
Kyllä käypi. Foorumilla on käyty keskustelua lukoista. mm.-Niva modifiointi-osio!!!
http://www.ladakerho.fi/ladaboard/viewt ... =25&t=4997
hepovaleri kirjoitti: mitä kannatta ottaa huomioon pohjaa suojatessa??
tuolla jotain
http://www.ladakerho.fi/ladaboard/viewt ... 25&t=20798
hepovaleri kirjoitti:paljonko tekniikka kestää tehoa??
riippuu monesta seikasta. Tekniikkaa saa rikki vakiomoottorillakin. Kannattaa ainakin etuperän ja vaihdelaatikon kiinnitykset vahvistaa. Pitää huolen että perissä ja laatikossa öljyä ym.ym.ym....
Lue!:
http://www.ladakerho.fi/ladaboard/viewt ... =25&t=4997 ja
http://www.ladakerho.fi/ladaboard/search.php ja
http://forums.offipalsta.com/
Renkaista: itsellä 235/75-15 (30/9,5-15) mutiaiset. Sopivan kokoset
kohtuullisesti korotettuun Nivaan. Ei tarvi kauheesti tehdä tilaa.
hepovaleri kirjoitti:jos pojille tulee parannus ehdotuksia niin otamme mielellämme niitä vastaan kunhan ne vaan ovat järkevyyden rajoissa.
pitää projektin järkevyyden rajoissa, ettei into lopahda kesken-kaiken.
Innolla odotamme projektin valmistumista.
