Ladan koneeseen millään pikkuahdoilla tarvii mitään muutoksia tehdä ja hyvin kestää. Julle-sedällä oli arkikäytössä 1300 (myöhemmin 1600) Turbo ja ajoa tuli kai ainakin 60 tkm, siinä oli tosi paksumpi kansipahvi ja sitten vähän enempi ahtoja, hyvin kulki ja varmasti.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Kyllä Ladan kone kestää ahtamista varsin hyvin, sitten jos lähdetään hakemaan jotain amispaineita niin pitää alkaa vaihtamaan sisuskaluja.
Mitä tarkottaa AMIS paineita onks se joku uus paine yksikkö, vähän niin kuin bar/psi kyllä pojat on puhuneet että kilolla hyvin on pelannu, mutta lämpörasitukset alkavat pidemmän päälle murentaan venäläistä mäntä metallia muistaakseni micco puhui joskus että kilolla karvan yli 160 hv 1600 moottorista
Nå, tuo kysymys moottorista..
Mä en oo avannut mitään moottorissa.. Mä panin vain kaikki tavarat paikkaan.. Kyllä se pitäis 0,5baarilla kestää aika hyvin, kun mä oon kuullut niin paljon tuosta että Ladan koneet kestävät niin hyvin..
mower kirjoitti:onkos tää tuning vazin lada ihan konetta avaamatta tehty? eli onko vakio kansipahvi? mikähän ladan koneessa ekana pettää kovilla paineilla?
eiköhän se kansipahvi ekana kärvähä jos pääsee nakuttelemaan
riippuu paljon että onko jotain säätimiä ja seosmittaria vahtimassa että meneekö laihalle jos on vaikka se seosmittari niin voi ite vahtia ja jos on jotain hienoja säädin mysteerejä niin ne tekee omiaan
sittenhän on ne männät jotka sulaa
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Kyllä se seosmittari kannattaa olla tollases itterakennellus ahdinvehkees ku ei sitä ikinä tiedä muuten jos vaikka tyhjäkäynnillä käy ja kukkuu mukavasti mut sitte ku on painettaa niin onki laihalla ja männäs onki sitte hyvin nopiaa reikä.. Niin jos ja kun tulee jotaki vikaa ainaki alussa niin näkee heti seosmittarista et onko bensa saannis jotaki häikkää.. Ei sen seosmittarin mukaan kyl saa mitää tarkkoja säätöjä tehtyä mut kyllä se vähä näyttää et mis mennään.. Omasta kokemuksesta sen verran et mulla on täysin vakio alakerta ja hyvin kesti vaikka oli hetken aikaa 1,5bar painetta.. Tällä hetkellä on ollu 0.8-0.9 eikä oo ollu mitää ongelmia..
mitenkäs muuten sen seos mittarin kans, mitä muuta hilpettä sen tekemiseen tarvii.? mulla on kyllä ite mittari. mutta siis että minkälaisen anturin ym?