Sivu 2/10
Lähetetty: 31.10.2006 21:26
Kirjoittaja ladoilla radalle
tähänmennessä on hallittu ku ei ole koivun ympärille kaksin kerroin menny..
Lähetetty: 31.10.2006 23:52
Kirjoittaja Lada-Jussi
joo kyl heti piti laittaa larssonii sivuluisuun ku vähä lunta tuli, mut en mää mikää mestari tos ole, mut hyvä hakee vähä rajoja, helpottaa sit tuolla liikenteessä ku joutuu laapottimella tiukkoihin paikkoihin. ihq
Lähetetty: 1.11.2006 15:54
Kirjoittaja lada_r
Kai noi jotenki hallinnassa pysyy, välillä lipee. Mut sitte ku jäälle pääsee vetään piikeillä ni ai että!

Luisuva!
Lähetetty: 1.11.2006 16:22
Kirjoittaja köhmä
Kyllähän sitä aina tulee vähän leikittyä! Ihan hyvin on tähän asti mennyt ja Ladalla joskus vähän pidemällekin!!
Lähetetty: 1.11.2006 17:59
Kirjoittaja Lada-Mies
Ainakin mun iskä Transiitin kans

Lähetetty: 1.11.2006 20:57
Kirjoittaja jta
Kohtuullisesti nuo hallitaan. Sillon tällön pääsee pyörähtään kun on vähän älyä ja paljon vauhtia mutta kyllä se tästä rauhottuu kun saa taas tuon talven alkuhuuman ohitte.
Lähetetty: 1.11.2006 21:01
Kirjoittaja Kimmo86
Ei tästä tule mitään tuon etuvetoisen kanssa..

Näyttävät sladit on kyllä menneen talven lumia

Mutta toisaalta ei myöskään harmita ajaa suolasohjossa, kun kyseessä ei ole mikään orkkisklassikko..
Lähetetty: 2.11.2006 17:23
Kirjoittaja Team perseauki racing
viime talvena poliisi kehui luisua oikein komeaksi ja palkonnoksi antoi oikein rahasummalla varustetun lapun, ja olin kait niin hyvä että halus ihaila kuskin pärstää kun kortinkin vaati lainaan
Lähetetty: 2.11.2006 17:31
Kirjoittaja robson
minä

Lähetetty: 2.11.2006 17:34
Kirjoittaja Mara
Jokari kirjoitti:
Tietysti tuo 1700i on ihan erimaata kuin 1500S, kaasua ei juuri tarvitse käyttää mutta silti mennään komeasti

Totta, erimaata on, mutta ite olen kyllä ehdottomasti kaasarikoneen kannalla!
Ainakin toi mun ruisku haluais ite päättää, millä nopeudella/kierroksilla mennään.

Puhumattakaan tunnottomasta kaasupolkimesta ja siitä lähtölaukaisijasta. (kytkimestä)
Jotenki liikkeellelähtö on haastavampaa, ku tyhjäkäynnillä lähtöä ei voi tehä, ku kierrokset nousee automaattisesti just ratkasevalla hetkellä.
Jostain syystä toi myös huudattaa konetta n. 1500-2000 rpm, vaikka rullailee vapaalla tai vaikka ois vaihdekin päällä ilman kaasua.
Kun vauhti putoaa lähes nollaan, pudottaa tyhjäkäynnille. Osittain ruiskun ominaisuus, mutta 2000 on silti ehkä vähän turhan kova "tyhjäkäynti".
Lähetetty: 2.11.2006 19:21
Kirjoittaja J.J. Laakso
Aina kun turvallista (ei jalankulkijoita tai muuta liikennettä), kylki edellä mennään ja katsotaan onko säkää mukana. Yleensä on
Tätä ei tietenkään olis auttanut sanoo, kun huomenna sit tietenkin kolahtaa

Lähetetty: 2.11.2006 19:48
Kirjoittaja Jokari
Mara kirjoitti:Jokari kirjoitti:
Tietysti tuo 1700i on ihan erimaata kuin 1500S, kaasua ei juuri tarvitse käyttää mutta silti mennään komeasti

Totta, erimaata on, mutta ite olen kyllä ehdottomasti kaasarikoneen kannalla!
Ainakin toi mun ruisku haluais ite päättää, millä nopeudella/kierroksilla mennään.

Puhumattakaan tunnottomasta kaasupolkimesta ja siitä lähtölaukaisijasta. (kytkimestä)
Jotenki liikkeellelähtö on haastavampaa, ku tyhjäkäynnillä lähtöä ei voi tehä, ku kierrokset nousee automaattisesti just ratkasevalla hetkellä.
Jostain syystä toi myös huudattaa konetta n. 1500-2000 rpm, vaikka rullailee vapaalla tai vaikka ois vaihdekin päällä ilman kaasua.
Kun vauhti putoaa lähes nollaan, pudottaa tyhjäkäynnille. Osittain ruiskun ominaisuus, mutta 2000 on silti ehkä vähän turhan kova "tyhjäkäynti".
Ominaisuuksia ominaisuuksia

Mullakin pitää kierrokset noin 1,5k ennenkuin vauhti hidastuu riittävästi. Joku nopeudentunnistinhan tossa on mutta en hiffaa miksi se pitää sitten noita kierroksia yllä...
Sata kertaa helpompi tota ruiskuvehjettä on viedä kuin tota helvetin vänkyrää topoviissatasta. Siinä on peräpäässä epäladamaisen kova pito, kun taas keula rakastaa puskea...saattoi tosin johtua pinnatuista rinkuloistakin. Saa nähdä millaista sillä on ajaa kun heitän nuo ruiskun renkaat siihen aikanaan.
Liikaa löylyähän tossa ruiskussa on näille keleille. Perä on perhana koko ajan irti/sutii vaikka koittaa hiljokseen ajella...

Lähetetty: 3.11.2006 19:41
Kirjoittaja liukastelija
Meikäläinenkin ajelee sladissa kesät talvet..

Lähetetty: 3.11.2006 23:04
Kirjoittaja Jokari
Tänään tuli istuttua kaverin etuvetokiesin kyydissä ja enpä ole yhtään katkera takavedosta. Vaikka löylyä on lähes 2x ruiskuladaan verrattuna niin se ei korvaa vetotapaa
Parempi pieni jatkuva luisu kuin alituinen puskeminen ja käkkärin repiminen

Lähetetty: 4.11.2006 4:13
Kirjoittaja samarai
Jokari kirjoitti:Tänään tuli istuttua kaverin etuvetokiesin kyydissä ja enpä ole yhtään katkera takavedosta. Vaikka löylyä on lähes 2x ruiskuladaan verrattuna niin se ei korvaa vetotapaa
Parempi pieni jatkuva luisu kuin alituinen puskeminen ja käkkärin repiminen

Vattu te ette osaa ajaa etuvetoa.

Siinähän pitää olla aina pieni veto päällä liukkaassa mutkassa. Etupotkuhan hakkaa takapotkun "sladeineen" kaikilla alustoilla kaikissa talvikeleissä. Sillä mennään eteenpäin eikä "suditella tyhjää".
