Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.
Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Heti ku joku vahingos ehdottaa Tsernomyrdinistä luopumista, niin heti ollaan tarjoomas ja sit jos joku oikeesti myydään palstalla myy kokonaista ja ajokuntoista vehjettä, niin haukutaan kalliiksi.
Niimpä,itse olen naureskellut ihan samalle asialle,ilmeisesti täällä ei porukka halua hyviä ladoja,vaan romuja joita ruuvailla.
itselläni tuli vieroitus oireita kun ostin tuon satakympin
minä ainakin tykkään auton ruuvaamisesta
no onneksi on kavereita joita on saanut käydä auttamassa
kyllä ladanoidi kestää kyljellään olon. me veljen kanssa aikoinaan vaihdettiin nappikseen kone.
kone irti, auto kyljelleen, uus paikalleen, auto renkailleen ja kiinnitys alkoi.
saatiin nappis leimaan 1,6 koneella.
laittaa renkaan siihen ovien välissä olevan karmin kohtaan. ja hyvin pysyy ja kestää.