1700i mikä woihan wanha wihtahousu voi olla!!!

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
kissimissi

Viesti Kirjoittaja kissimissi »

no mites sulla katastuksessa noitten päästöjen kanssa? ja mistä tiedät että se on just se anturi rikki?
kapa

Viesti Kirjoittaja kapa »

No jos jostain hommaisit tuon ruiskun korjausoppaan tai tarkastusarvot noille antureille ja muille osille ja sitten vaan mittailemaan?
- Ladoja vaan joka jätkälle niin ei tarvitse olla katkera naapurille -
Jokari

Viesti Kirjoittaja Jokari »

kissimissi kirjoitti:no mites sulla katastuksessa noitten päästöjen kanssa? ja mistä tiedät että se on just se anturi rikki?

Kesäkuussa on leimattu entisen omistajan toimesta moitteetta ja paperissa on ihan normaalit lukemat. Todennäköisesti tuo anturi on ollut rikki kauemminkin koska CE-valon johdotkin oli revitty irti.

Ja tiedänhän minä, kun ruiskuboksi mulle niin kertoo :lol: Enkä tosiaan ole ensimmäinen jolta kyseinen anturi on hajonnut.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
kissimissi

ok. tota liitintä tartteekin nyppiä irti kun kone käy ja kattoo et vaikuttaako jotain...
kissimissi

olisiko jollakin esim. Tuo DST-10 tai vastaava? jos joku tsekkaisi mun ladaa ku alkaa oikeesti keinot loppua ? voisin muutaman euron tietty maksaakin.
Vastaa Viestiin