Sivu 2/2

Lähetetty: 24.4.2006 20:16
Kirjoittaja ralli lada
joutuu noita larpankin peltejä oikoon.
ja kyllä sen hengen saa pois turvallisemmallakin autolla.

Lähetetty: 4.5.2006 20:16
Kirjoittaja pappa- igor
ralli lada kirjoitti:
OSmo kirjoitti:Eiköhän se ole sillai et kaikki (ainakin)takavetoisten toyotien koneet käyvät sekaisin kaikkiin takavetoisten toyotien koreihin..
tuskin menee starlettiin supran 3.0 twin turbo, tai hiacen kone.
Mikään ei oo mahdotonta :twisted:

Lähetetty: 4.5.2006 20:41
Kirjoittaja RussianTUNER
Pari viikkoo ollu KE-70 eli DX-Corolla. Bensaa vie vähemmän kuin 1200:nen Lada minusta ainakin. Mätävikaa on mutta se ei ole uutta Toyotassa. Edellispäivänä hajos virtalukko eikä tuu muutenkaan sisälle virtaa. No ei iso vika, uudet johdot vedetään täs joku päivä -> päävirtakytkin&nappistartti. :wink: Ja taas mennään, kori on vähän pahasti laitossa tällä hetkellä. Kuskin ovi on pois, etulokari myös ja muitakin osia niin sisältä kuin ulkoa. Ruosteitten laittoa ja tällästä pientä ehostusta vaikka onkin peltoauto mutta ihan vain harjoitukseksikin ja myös siksi että miellyttäisi silmää paremmin. :)

Lähetetty: 4.5.2006 20:48
Kirjoittaja Mage
Joo taisin miekii laittaa sillo joskus 127 fiiuu nappistartin ja hyvi pelitti ja kaunis ol :P ja nykyää se napukka palvelee paatissa samassa tarkotuksessa. et semmosta... ... joo :oops:

Lähetetty: 4.5.2006 20:52
Kirjoittaja ,_,/ukka
RussianTUNER kirjoitti:Pari viikkoo ollu KE-70 eli DX-Corolla. Bensaa vie vähemmän kuin 1200:nen Lada minusta ainakin. Mätävikaa on mutta se ei ole uutta Toyotassa.
Saman suuntaisia muistikuvia. Omistin aikoinaan 10v vanhan KE-70:n. Kulutus pyöri siinä 8l/100km ja takasuojan kaaret oli pahasti ruostuneet, vaikka tuolloin kaikkiin autoihin tehtiin maahantuojan toimesta "oikea" ruostesuojaus.

,_,/ukka

Lähetetty: 4.5.2006 20:58
Kirjoittaja spede
IlkkaHe kirjoitti: Ja tosiaan tuo turvallisuus nuissa aika persiistä. Pienestä kolhasusta on pellit lommoilla.
Kaverin isä oli 70 luvulla ajanu kolarin 20-corollalla, tässä pari kuvaa siitä:
Kuva Kuva 2
Volvoon tuli aika vähän vaurioita verrattuna korollaan...

Lähetetty: 4.5.2006 21:19
Kirjoittaja RussianTUNER
,_,/ukka kirjoitti:
RussianTUNER kirjoitti:Pari viikkoo ollu KE-70 eli DX-Corolla. Bensaa vie vähemmän kuin 1200:nen Lada minusta ainakin. Mätävikaa on mutta se ei ole uutta Toyotassa.
Saman suuntaisia muistikuvia. Omistin aikoinaan 10v vanhan KE-70:n. Kulutus pyöri siinä 8l/100km ja takasuojan kaaret oli pahasti ruostuneet, vaikka tuolloin kaikkiin autoihin tehtiin maahantuojan toimesta "oikea" ruostesuojaus.

,_,/ukka
Mulla on "vähän" muualtakin kuin noista takakaarista. Mut kyllä toi vielä pellolla palvelee.

Lähetetty: 4.5.2006 23:11
Kirjoittaja nivailija
Pientä kokemuksen poikaista Corolla KE-20:stä. Ajoin kyseisellä mallilla varsin paljon viime syksynä/talvena.
Mallina oli vielä harvinaisempi farkku vm. 73.

+ Hyvä käynnistyvyys pakkasella
+ Pirteä kone
+ Tyylikäs omalla tavallaan
+ Parempaa vaihteistoa saa hakea
+ Hyvä ajoasento varauksin

- Huono lämmityslaite
- 110 km/h vauhdissa alkoi kaamea tärinä
- Ruostetta ilmeni helposti
- Pieniä teknisiä murheita
- Ahtaat tilat

Autolla oli hauska ajaa, olihan se harvinainen ilmestys liikenteessä. Takavetona perä lähti tahattomastikin irti todella helposti. Suorituskyky oli todella hyvä, mitä en olisi uskonut. Onhan kyseessä yli 30-vuotta vanha auto. Todennäköisesti hyvä kiihtyvyys johtui farmarimallin "tiheämmästä" perästä.

Hyvä harrasteauto sellaista etsivälle.