ei starttaa eikä toimi

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
Pöhö-Andrei
Viestit: 533
Liittynyt: 16.2.2004 9:55
Paikkakunta: Itä-Suomi

Viesti Kirjoittaja Pöhö-Andrei »

Itse siirsin myös akun konttiin ja hyvinhän tuo tuntuu toimivan. Mutta vaatii tietenkin sen että johdot on oikein kytketyt.

Ennen purkamista kannattaa yleensä katsoa miten ne on alunperin menneet ja jos muutoksia tekee niin pyrkii säilyttämään alkuperäisen ajatuksen vaikka johtoja jatkamalla.
RussianTUNER
Viestit: 1751
Liittynyt: 25.10.2004 20:09
Paikkakunta: Laitila

Viesti Kirjoittaja RussianTUNER »

Pöhö-Andrei kirjoitti:Itse siirsin myös akun konttiin ja hyvinhän tuo tuntuu toimivan. Mutta vaatii tietenkin sen että johdot on oikein kytketyt.

Ennen purkamista kannattaa yleensä katsoa miten ne on alunperin menneet ja jos muutoksia tekee niin pyrkii säilyttämään alkuperäisen ajatuksen vaikka johtoja jatkamalla.
Alkuperäiset kaksi paksua plusnavalle tullutta johtoa yhdistetty kupariputkenpätkän kanssa paksuun johtoon mikä tulee kontista akulta eteenpäin.

Yksi päivä kytkin radiota niin pyyhkijät temppuilivat kunnes taisi hajota rele, johtuiskohan tosta ettei anna virtaa koko kojetauluun? Sulakkeita mennyt tms. Vaikee kuvailla tapahtumaa kirjallisesti. Pitäis näyttää ihan autossa. :roll:
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
latuskapower
Lada kerhon jäsen
Viestit: 161
Liittynyt: 9.11.2005 14:17
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja latuskapower »

yritin tota virtalukkoo repii irti mutta ei lähde ni onko joku taktinen juttu vai väkivalta? :)
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10250
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

älä ny koko virtalukkoa irrota, eikös vain pohjaa epäilty vikakohteeksi, sieltä sokkarengas irti ja pohja vedetään pois, sokan takaisin saanti taas enempi aiheuttaa näpertelyä.

jos välttämättä haluaa irrottaa koko virtalukon, niin sivusta kiinnitysruuvit irti, ja avain pitää kääntää sivuttain 0-asentoon, niin ei rattilukko kampee vastaan. sitten vedetään ulos. olikos siinä muuten sivussa joku mitä piti painaa jollain niin tulee paremmin ulos, tais olla?
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
latuskapower
Lada kerhon jäsen
Viestit: 161
Liittynyt: 9.11.2005 14:17
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja latuskapower »

hitsi kautta profeetan parran onks tietoo et miten ne piuhat tulee ku on punanen,musta,ruskee,sininen ja vaaleensininen ni mihin kuuluu ku pohjassa on ne luvut ja int?
Avatar
jta
Viestit: 4445
Liittynyt: 11.1.2004 22:08
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jta »

50 = Punainen
15 = Sininen, musta raita
30 = Vaalean punainen
30/1 = Ruskea
INT = Musta

Näin ainakin 1200L mallissa.
latuskapower
Lada kerhon jäsen
Viestit: 161
Liittynyt: 9.11.2005 14:17
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja latuskapower »

selvä kiitos :)
Vastaa Viestiin