joo näyttäis lukevan 1500SL myös lokasuojissa, ja penkit on konela tuninkia'aatee' kirjoitti:http://irc-galleria.net/view.php?nick=P ... d=24812559
onko toi sitte 1500sl niiku kuva teksti väittää
Lada 1500S - se aito oikea
- Lada-Jussi

Lada-Jussi kirjoitti:toi on 1500S - 2103 ja ilmeisesti vanhempi kuin -77, aika rankaa, vaikka riittäähän noita tuhottavaksikinhmm ja vielä nainen... olen kuullut väitettävän että nainen ei voi raiskata!!?? ei ehkä miestä, mut Ladan
edit: viddu mä osaa enää käyttää tätä
Jos vielä jatketaan tästä aiheesta, niin toihan on tuunattu perkeleen komiasti

- Lada-Jussi
joo samaan kyllä kiinnitin myöskin huomion, kun maalauksen ajaksi on selvästi poistettu tai ainkain peitetty kaikki listat, mm kynnys ja lokakaarien listat ja laitettu normisti paikoilleen. mutta aika rytövaikutelma kuitenkin, varsinkin sisälläKimmo86 kirjoitti:Lada-Jussi kirjoitti:toi on 1500S - 2103 ja ilmeisesti vanhempi kuin -77, aika rankaa, vaikka riittäähän noita tuhottavaksikinhmm ja vielä nainen... olen kuullut väitettävän että nainen ei voi raiskata!!?? ei ehkä miestä, mut Ladan
edit: viddu mä osaa enää käyttää tätä
Jos vielä jatketaan tästä aiheesta, niin toihan on tuunattu perkeleen komiastiMitään alkuperäistä ei ole tuhottu lopullisesti, ainakaan kuvista päätellen

- Lada1500SL
[quote]http://irc-galleria.net/view.php?nick=P ... d=24812559
onko toi sitte 1500sl niiku kuva teksti väittää[/quote]
Toi on mun jäärata autona mutta ei tuu kilipiin kun edellinen omistaja jätti kahden vuoden verot maksamatta. on suomi sisustalla ja vauhti raidoilla.
onko toi sitte 1500sl niiku kuva teksti väittää[/quote]
Toi on mun jäärata autona mutta ei tuu kilipiin kun edellinen omistaja jätti kahden vuoden verot maksamatta. on suomi sisustalla ja vauhti raidoilla.
- Team perseauki racing
vanha viidakon sanonta... se kuka valkkaa se runkaaEsto_r kirjoitti:no ei hirveen naiselline ollu omasta mielestä.... No joku voi tokasta ettei sovi nirsoilla... ja no ei mitää ettei tuu enempää sanomista..

vaikka onhan se hyvä että on muita kriteerejä että on edes yksi hammas ja tekee lämpösen paskan......
no joo menee ohi hiukka aiheesta... ei pitös sotkee alkoholia ja nettiä
piti ottaa muutama tasottava melrosen keikan jäliltä
ei riemulla rajaa kun bensa kasilla ajaa...
'aatee' kirjoitti:http://irc-galleria.net/view.php?nick=D ... d=30666126
on aika hyvässä kunossa oleva ja harvinainen lada tuunattu päin persettä![]()
punanen sisutakin näkyy olevan
****järkytys****
Vaz-21013 '88 x2
Vaz-2102 '72
Vaz-2102 '73
Vaz-21023 '84
Vaz-21023 '85
Vaz-21053 '92
Vaz-21072 '86
+ pari Eliteä, 2xFSO, Wartburg ja paljon muuta..
Сделано в CCCP
Vaz-2102 '72
Vaz-2102 '73
Vaz-21023 '84
Vaz-21023 '85
Vaz-21053 '92
Vaz-21072 '86
+ pari Eliteä, 2xFSO, Wartburg ja paljon muuta..
Сделано в CCCP
Re: Lada 1500S - se aito oikea
Tällainen -83 orkkisklassikko näkyy olevan nettiautossa. Näyttäisi olevan ainakin yksi alkuperäinen pölymiinivannekin paikassaan.Lada-Jussi kirjoitti:HARVINAISUUS?
Tietääkö kukaan muu näitä olevan jäljellä missään?

Re: Lada 1500S - se aito oikea
näyttäisi olevan hienossa kunnossa toi Lada ainakin koriltaan:!: Autollahan on ikää jo 23v, mutta pelti sen kun vaan kiiltää..Jusu kirjoitti:Tällainen -83 orkkisklassikko näkyy olevan nettiautossa. Näyttäisi olevan ainakin yksi alkuperäinen pölymiinivannekin paikassaan.Lada-Jussi kirjoitti:HARVINAISUUS?
Tietääkö kukaan muu näitä olevan jäljellä missään?

Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
- Lada-Jussi
Ja uhraisi kuivan ja suojaisan säilytys paikan 7vuodeksi, jonka jälkeen kunnostus museorekisteriin. Voi olla vapaaehtoisen löytyminen vaikeaa, kun 7vuotta on ihmis iässä aika pitkä aika, ja moni asia ehtii muuttua, jopa museoajoneuvo säädökset.Lada-Jussi kirjoitti:käviskö joku ostamassa tuon talteen museointia varten, käyttöautona päätyy tuhoon ennemmin tai myöhemmin!!
,_,/ukka
Autoton on huoleton
OT...
Hei muuten mihis asti noissa ekoissa 2105 1300 malleissa (oliko muissa?) oli niitä kromireunustaisia takavaloja? Mulla on yksi -82 projekti jossa tollaset (huonot) on ja sitten siihen uusia lasejakin tuli yhdessa varaosasatsista (jonkun korjaamon poistamia osia)... Toiselle puolen noita onkin enemmän mutta toiselle puolen vain kaksi... Voisin noista lukuisemmista vaihtaa toisenpuoleiseen yhden kappaleen jos jollekulle noita eksyy vielä jostain. Käyn tässä kohtapuoliin tsekaamassa noi määrät ja puolet...
124/2101 practical beauty
- Lada-Jussi
Re: OT...
1983 malleissa olen nähnyt vain mustia, vanhemmissa kromisia.arpati kirjoitti:Hei muuten mihis asti noissa ekoissa 2105 1300 malleissa (oliko muissa?) oli niitä kromireunustaisia takavaloja? Mulla on yksi -82 projekti jossa tollaset (huonot) on ja sitten siihen uusia lasejakin tuli yhdessa varaosasatsista (jonkun korjaamon poistamia osia)... Toiselle puolen noita onkin enemmän mutta toiselle puolen vain kaksi... Voisin noista lukuisemmista vaihtaa toisenpuoleiseen yhden kappaleen jos jollekulle noita eksyy vielä jostain. Käyn tässä kohtapuoliin tsekaamassa noi määrät ja puolet...

- Lada-Jussi
kävin sitten ostamassa itse tuon nettiautossa olleen yksilön. Onkin aikalailla hyvässä kunnossa vaikka kilometrejä kuitenkin on kertynyt yhtälailla kuin uudemmissakin. Ladagalleriassa on kuvia selostuksineen eri yksityiskohdista.