Sivu 2/2
Lähetetty: 25.3.2006 9:38
Kirjoittaja pressa
tarekoittaako tuo vituste että on väärissäsäädöissä vai mitä??
sytytys ei vaikuta öljyyn
Lähetetty: 25.3.2006 9:51
Kirjoittaja Nonnis
No ei kai tossa mitään vikaa ole, ei se öljy tosiaankaan heti sieltä laskeudu, ja kuka oikeesti tarkkailee öljyä tolleen että vois varmasti sanoa mikä on normaalia?

Lähetetty: 25.3.2006 10:18
Kirjoittaja Kimmo86
Mun mielestä tossa on vikana vaan liian jäykät öljyt talvi keleille.. Ja jos ajat vaan lyhyttä ajoa, niin öljy ei ehdi lämmetä kunnolla jolloin se ei myöskään valu ajon jälkeen ihan hetkessä takaisin. Jotkut paksut kesämineraalit saattaa olla todella jähmeätä kamaa pakkasella.
Lähetetty: 25.3.2006 11:29
Kirjoittaja destor
Saa olla aika jäykkää öljyä jos se ei edes koneen käytyä pysty valumaan takaisin öljytilaan kohtuullisessa ajassa (koneessahan kiertää kokoajan öljyä, oikein jäykillä öljyilläkö öljypohja tyhjenisi tälläisessa tapauksessa kokonaan?). Samaa vauhtia se valuu mitä purkista kaataessakin, ei siellä koneessa niin ahtaita paikkoja ole.
Minimistä maksimiin seilaaminen ei ole normaalia, eihän kanteenkaan voi niin paljoa öljyä mahtua joka sitten parin tunnin päästä valuisin takaisin alas. Öljytikun näyttämä ei tavallisesti taida muuttua kuin korkeintaan 1/3 osan merkkien välistä, jos sitä valumaa koittaa mitata.
Voisikohan öljynsuodattimessa olla venttiilivika, eli se laskisi lävitseen öljyt pikkuhiljaa öljypohjaan jolloin suurempi määrävaihtelu selittyisi?
Lähetetty: 25.3.2006 16:59
Kirjoittaja Nonnis
Mutta onko Make vahdannut mittatikku kädessä tunti tolkulla vähän väliä mitaten vai onko mittaukset tehty vain 1. heti ajon jälkeen 2. tuntien päästä?
Lähetetty: 25.3.2006 19:44
Kirjoittaja DELETED
DELETED
Lähetetty: 26.3.2006 1:48
Kirjoittaja ,_,/ukka
Onkohan tuolla oikeesti mitään väliä kauanko se valuminen kestää? Kunhan startatessa on merkkien välissä, eikä ajon aikana öljynpaineen merkkivalo syty.
,_,/ukka
Lähetetty: 29.4.2006 21:17
Kirjoittaja DELETED
DELETED
Lähetetty: 29.4.2006 21:25
Kirjoittaja Jokari
^^make^^ kirjoitti:voi juupelis nyt on öljyn seas jottai vaaleet mönjää!?! eli mitä?
Vettähän se taitaa olla, kannentiiviste paskana?
Lähetetty: 30.4.2006 19:30
Kirjoittaja DELETED
DELETED
Lähetetty: 30.4.2006 19:50
Kirjoittaja destor
Eihän se varsinaisesti mitään haittaakaan, mitä nyt alakerran laakerit leikkaa kiinni ja/tai nokka-akseli jyrsii koteloaan, ei siinä muuta ole.
Lähetetty: 30.4.2006 21:25
Kirjoittaja DELETED
DELETED
Lähetetty: 30.4.2006 21:53
Kirjoittaja Hankkija
tuli mieleen tosta forte käsittelystä että
halvemmalla pääsee kun hakee jostain moottoripetroolia
samaa kamaa kun fortte!!
Öljyn sekaan vaan ja vähän aikaa antaa koneen
käydä ja sit pihalle ja uudet öljyt ja suodatin!!
Ja voi tehdä toisenlaisen puhdistuksen öljyt pois
koneesta ja polttoöljyä tilalle ja pyörittää konetta
STARTILLA ja laskee paskat pois ,suodin pois myös ja halvat öljyt tilalle
joilla ajaa parisataa kilsaa ja uudet öljyt ja suodatin kans!!
Toimii ainakin jenkki rysissä hydraulisetnostajat lähtee pelaan hyvin!!

Lähetetty: 5.5.2006 19:59
Kirjoittaja DELETED
DELETED
Lähetetty: 5.5.2006 19:59
Kirjoittaja DELETED
DELETED