DELETED

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
Avatar
pressa
Viestit: 10528
Liittynyt: 25.9.2003 13:23
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja pressa »

tarekoittaako tuo vituste että on väärissäsäädöissä vai mitä??
sytytys ei vaikuta öljyyn
Avatar
Nonnis
Lada kerhon jäsen
Viestit: 4089
Liittynyt: 5.10.2003 19:37
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

No ei kai tossa mitään vikaa ole, ei se öljy tosiaankaan heti sieltä laskeudu, ja kuka oikeesti tarkkailee öljyä tolleen että vois varmasti sanoa mikä on normaalia? :shock:
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
Kimmo86
Viestit: 1429
Liittynyt: 12.10.2005 19:06

Viesti Kirjoittaja Kimmo86 »

Mun mielestä tossa on vikana vaan liian jäykät öljyt talvi keleille.. Ja jos ajat vaan lyhyttä ajoa, niin öljy ei ehdi lämmetä kunnolla jolloin se ei myöskään valu ajon jälkeen ihan hetkessä takaisin. Jotkut paksut kesämineraalit saattaa olla todella jähmeätä kamaa pakkasella.
destor
Viestit: 1206
Liittynyt: 19.6.2005 19:08

Viesti Kirjoittaja destor »

Saa olla aika jäykkää öljyä jos se ei edes koneen käytyä pysty valumaan takaisin öljytilaan kohtuullisessa ajassa (koneessahan kiertää kokoajan öljyä, oikein jäykillä öljyilläkö öljypohja tyhjenisi tälläisessa tapauksessa kokonaan?). Samaa vauhtia se valuu mitä purkista kaataessakin, ei siellä koneessa niin ahtaita paikkoja ole.

Minimistä maksimiin seilaaminen ei ole normaalia, eihän kanteenkaan voi niin paljoa öljyä mahtua joka sitten parin tunnin päästä valuisin takaisin alas. Öljytikun näyttämä ei tavallisesti taida muuttua kuin korkeintaan 1/3 osan merkkien välistä, jos sitä valumaa koittaa mitata.

Voisikohan öljynsuodattimessa olla venttiilivika, eli se laskisi lävitseen öljyt pikkuhiljaa öljypohjaan jolloin suurempi määrävaihtelu selittyisi?
Avatar
Nonnis
Lada kerhon jäsen
Viestit: 4089
Liittynyt: 5.10.2003 19:37
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Mutta onko Make vahdannut mittatikku kädessä tunti tolkulla vähän väliä mitaten vai onko mittaukset tehty vain 1. heti ajon jälkeen 2. tuntien päästä?
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
DELETED

Viesti Kirjoittaja DELETED »

DELETED
Avatar
,_,/ukka
Viestit: 3007
Liittynyt: 19.5.2004 12:16
Paikkakunta: PohjoisPohjanmaa

Viesti Kirjoittaja ,_,/ukka »

Onkohan tuolla oikeesti mitään väliä kauanko se valuminen kestää? Kunhan startatessa on merkkien välissä, eikä ajon aikana öljynpaineen merkkivalo syty.

,_,/ukka
Autoton on huoleton
DELETED

Viesti Kirjoittaja DELETED »

DELETED
Avatar
Jokari
Viestit: 7715
Liittynyt: 10.3.2005 20:32
Paikkakunta: Kymenlaakso™

Viesti Kirjoittaja Jokari »

^^make^^ kirjoitti:voi juupelis nyt on öljyn seas jottai vaaleet mönjää!?! eli mitä?
Vettähän se taitaa olla, kannentiiviste paskana?
Viimeksi muokannut Jokari, 30.4.2006 19:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
DELETED

Viesti Kirjoittaja DELETED »

DELETED
destor
Viestit: 1206
Liittynyt: 19.6.2005 19:08

Viesti Kirjoittaja destor »

Eihän se varsinaisesti mitään haittaakaan, mitä nyt alakerran laakerit leikkaa kiinni ja/tai nokka-akseli jyrsii koteloaan, ei siinä muuta ole.
DELETED

Viesti Kirjoittaja DELETED »

DELETED
Hankkija

Viesti Kirjoittaja Hankkija »

tuli mieleen tosta forte käsittelystä että
halvemmalla pääsee kun hakee jostain moottoripetroolia
samaa kamaa kun fortte!!
Öljyn sekaan vaan ja vähän aikaa antaa koneen
käydä ja sit pihalle ja uudet öljyt ja suodatin!!
Ja voi tehdä toisenlaisen puhdistuksen öljyt pois
koneesta ja polttoöljyä tilalle ja pyörittää konetta
STARTILLA ja laskee paskat pois ,suodin pois myös ja halvat öljyt tilalle
joilla ajaa parisataa kilsaa ja uudet öljyt ja suodatin kans!!
Toimii ainakin jenkki rysissä hydraulisetnostajat lähtee pelaan hyvin!! :shock:
DELETED

Viesti Kirjoittaja DELETED »

DELETED
DELETED

Viesti Kirjoittaja DELETED »

DELETED
Vastaa Viestiin