Kokemuksia gigapowerista?

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
destor
Viestit: 1206
Liittynyt: 19.6.2005 19:08

Viesti Kirjoittaja destor »

Täytyykin soitella tälle tippainssille joskus kavereiden kanssa sopivassa mielentilassa ja vähän kysellä laitteen toiminnasta. Samalla voisi tilata peniksenkasvatuspillereitä pari purkkia. Jälkimmäinen purkki sitä laimeampaa laatua ettei mene vaatekaapin sisältö uusiksi liiallisen koon suurentumisen johdosta.
audiq
Viestit: 967
Liittynyt: 5.9.2005 16:17
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja audiq »

:arrow: iso D kirjoitti: Samalla voisi tilata peniksenkasvatuspillereitä pari purkkia. Jälkimmäinen purkki sitä laimeampaa laatua ettei mene vaatekaapin sisältö uusiksi liiallisen koon suurentumisen johdosta.
Sitten vaan tunnus vaihtoon! ....olisko toi sopivampi..... :wink: ?

Voikohan tota pulikkaa käyttää, jos on puulämmitys??? Sarjaan kuuluisi varmaan megasavumagneettiluukut ja megasavu-savupellit :lol: .
Avatar
samarai
Lada kerhon jäsen
Viestit: 10463
Liittynyt: 25.9.2003 23:24
Paikkakunta: г. Тарту , Э€€P

Viesti Kirjoittaja samarai »

älkääs nyt mollatko suoralta kädeltä noita ihmeaineita. Mä olen ainakin kuullut, että noi laihdutustabletit tehoaa- pitää vain syödä vähemmän.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
rotsi4

Jenkkien systeemi

Viesti Kirjoittaja rotsi4 »

Jenkeissä myyvät dieseleihin vetygeneraattoria, joka syöttää moottoriin sähkövirralla hajotettua vettä vedyn ja hapen muodossa. Moottorissa palaessaan "toimii kuin sytytystulppa bensakoneessa" lisäten tehoa ja pienentää kulutusta kymmeniä prosentteja.
Veden hajoitus on ainakin mahdollista, mutta muuten haisee aika pahasti. Luulisi että laitteen ottama sähköteho on melkoinen jotta sen tuottama vety-happi tuntuisi vaikka rekan moottorissa, ja hinta kuitenkin niin kova ettei maksa itseään ikinä takaisin.
Mutta ehkä tuollaista systeemiä voisi käyttää pienellä jatkokehityksellä varastoimaan talteenotettua liike-energiaa vaikka jarrutuksista tai auton käydessä tyhjäkäyntiä jos se jotenkin toimii oikeastikin.

Laitteella on nettisivutkin, mutta hukkasin linkin...
Avatar
Stefa
Viestit: 2125
Liittynyt: 28.9.2003 18:32
Paikkakunta: Mäntyharju

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Tuli suurinpiirtein copy-pastena sama tarina mitä tuolla Toveri Nivan linkittämällä sivulla on. Jatkan keskustelua, jos saisi vaikka vähän enemmän irti tuosta.
Vauhdin tae - alamäki
Misha
Viestit: 1560
Liittynyt: 25.9.2003 16:11
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja Misha »

,_,/ukka kirjoitti:
Lada Scandinavia kirjoitti: Äijä selitti puhelimes, että ei heti ala kulutus vähenemään tämän laitteen asentamisen jälkeen, vaan tarvii ensin ajaa satoja kilometrejä tai joissakin tapauksissa tuhansia kilometrejä.
Tällä lausella halutaan vähentää tuotepalautuksia. Suomessa saa postimyynnistä ostetun tuotteen palauttaa 14päivän kuluessa, jos ei ole sellainen ku luvattiin.

,_,/ukka
Tämä on myös penispillereissä. Niissä oli muistaakseni jokin, kuukauden tms palautusoikeus mutta kuuri ei ohjeiden mukaan pure kuin vasta kahden kuukauden kuluttua :) kieroa!
Harry is a pothead and the sorceror is stoned!
Avatar
LENNY
Viestit: 245
Liittynyt: 5.4.2005 21:54
Paikkakunta: Nokia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja LENNY »

Misha kirjoitti:
,_,/ukka kirjoitti:
Lada Scandinavia kirjoitti: Äijä selitti puhelimes, että ei heti ala kulutus vähenemään tämän laitteen asentamisen jälkeen, vaan tarvii ensin ajaa satoja kilometrejä tai joissakin tapauksissa tuhansia kilometrejä.
Tällä lausella halutaan vähentää tuotepalautuksia. Suomessa saa postimyynnistä ostetun tuotteen palauttaa 14päivän kuluessa, jos ei ole sellainen ku luvattiin.

,_,/ukka
Tämä on myös penispillereissä. Niissä oli muistaakseni jokin, kuukauden tms palautusoikeus mutta kuuri ei ohjeiden mukaan pure kuin vasta kahden kuukauden kuluttua :) kieroa!

Noinko luki käyttöohjeessa :D
Feel the power of...NIVA
SORONÓ Off-Road Team #2

Lennygalleria
rotsi4

Mangeetti

Viesti Kirjoittaja rotsi4 »

Voihan ne mangeetin pistää löpöputkeen ihan omatoimisestikin, eikai niistä tarvi sataa euroa maksaa.
Rautakaupasta niitä saa, tai paremman halvemmalla vanhan mikrouunin mangetronista.
Tietysti polaarisuus ym. voi toimintaan vaikuttaa, mutta ehtiihän sitä mangeettia siitä kääntelemään ja kulutuksia laskemaan, eikä palautusajan loppuminen niin harmita. :)
Avatar
Nonnis
Lada kerhon jäsen
Viestit: 4089
Liittynyt: 5.10.2003 19:37
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Mä laitoin magneetin pönttöuunin kylkeen ja koivun kulutus väheni 35%:lla ja sekaklapin 28%:lla. Lisäksi lämpö on tasaisempaa ja säilyy pidempään.
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
Avatar
Jaska HKI
Viestit: 6714
Liittynyt: 25.9.2003 17:51
Paikkakunta: Eteläsuomen Eldorado

Viesti Kirjoittaja Jaska HKI »

Minä laitoin bassomagneetit kenkien kantapäihin.Pituuteni kasvoi 2cm ja jalkasäryt poistuivat :lol: :lol:
destor
Viestit: 1206
Liittynyt: 19.6.2005 19:08

Viesti Kirjoittaja destor »

Pappani käyttää suuria magneetteja verkonpainoina, kalaa tulee paremmin kun verkko ei mene rullalle niin helposti. :wink:
Avatar
Osmis
Viestit: 146
Liittynyt: 14.9.2005 15:34
Paikkakunta: Pohjois- Karjala Lieksa

Viesti Kirjoittaja Osmis »

Taitaa vähä tämä juttu muuttuu itse aiheesta! no työntäkää te megneetteja minne työnnätte! mutta jos pysyttäs aiheessa!
Ei tarvitse olla kommunisti ajellakseen ladalla!

http://www.minunauto.com/?1320

http://irc-galleria.net/archive.php?nic ... _id=707998

Lada 2104 -90
tahko
Viestit: 704
Liittynyt: 20.5.2005 19:57

Viesti Kirjoittaja tahko »

Olikos se nyt niin että ME-109:ssä oli käytössä semmoinen hetkellinen tehonnosto veden avulla - siinähän oli muuten ruiskukone, joten se oli ilmataistelussa ylivoimainen Spitfire hävittäjään nähden siinä mielessä. Ei niissä kyllä olut mitään vedynerottimia - ihan vaan vettä raakana. Olikohan vielä niin että vesiruiskutusta ei saanut käyttää yli 2 min. yhtämittaa. Voisiko joku "taistelulentäjä" valaista asiaa lisää?
Avatar
IL02
Viestit: 348
Liittynyt: 25.9.2003 21:16

Viesti Kirjoittaja IL02 »

tahko kirjoitti:Olikos se nyt niin että ME-109:ssä oli käytössä semmoinen hetkellinen tehonnosto veden avulla - siinähän oli muuten ruiskukone, joten se oli ilmataistelussa ylivoimainen Spitfire hävittäjään nähden siinä mielessä. Ei niissä kyllä olut mitään vedynerottimia - ihan vaan vettä raakana. Olikohan vielä niin että vesiruiskutusta ei saanut käyttää yli 2 min. yhtämittaa. Voisiko joku "taistelulentäjä" valaista asiaa lisää?
Tulihan noilla joskus nuoruudessa lenneltya aika paljonkin. Se oli muistaakseni suhteessa 50:50 vetta ja metanolia mita sinne annosteltiin etta saatiin hatatehot kayttoon. Tuo vesiruiskutuksen kaytto vaan lyhensi koneen kayttoikaa aikalailla, joten kaytto oli sallitty ainoastaan kaikkein kiperimmissa tilanteissa.. Oli se hurjaa touhua kun sita nyt muistelee.
Morris Minor -54
VW 1300 -73
MB 200D -83
Isuzu Bighorn 3.1 TD -93
Vespa PX200 -08
Piaggio Fly150 -09
Kawasaki KLR650 -09
Avatar
Jaska HKI
Viestit: 6714
Liittynyt: 25.9.2003 17:51
Paikkakunta: Eteläsuomen Eldorado

Viesti Kirjoittaja Jaska HKI »

ME:109 :ssä oli turbo ja sen avulla moottorin täyttö oli tehokkaampi ja niin se pysty nousemaan nopeammin ja korkeammalle kuin Spitfire.Ilman happipitoisuus kun laskee ylöspäin mennessä.Ylhäältä olikin sitten helpompi hyökätä Engelsmannien niskaan.
Vastaa Viestiin