Siis ihan orkkis amislada.Kimmo86 kirjoitti:Tunti sitten nähty valkoinen kantti keskustassa rinkiä ajamassa. Lintulauta ja mustat liekkikuviot kuuluivat myös varustukseen.
Autojen bongaukset tämän otsikon alle!!!
-
erkkimalinen
- Viestit: 581
- Liittynyt: 6.10.2005 20:21
- Paikkakunta: Kymi
-
zetagi
- LADA 112 T.T
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 148
- Liittynyt: 7.11.2005 15:44
- Paikkakunta: Kouvostoliitto
-
erkkimalinen
- Viestit: 581
- Liittynyt: 6.10.2005 20:21
- Paikkakunta: Kymi
Tais olla kerhon mini-miittinki kyseessäerkkimalinen kirjoitti:Kaksi hienoa 1500:sta bongattu Ristinkalliolla, tais Pojilla olla pikku miittinki, rattia vaihdettiin, oli oikea tuunaamisen meininki. Oli kolme kerholaista paikalla.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Kyllä ois aihettaKimmo86 kirjoitti:Jokari_ kirjoitti:Tais olla kerhon mini-miittinki kyseessäerkkimalinen kirjoitti:Kaksi hienoa 1500:sta bongattu Ristinkalliolla, tais Pojilla olla pikku miittinki, rattia vaihdettiin, oli oikea tuunaamisen meininki. Oli kolme kerholaista paikalla.
Eikös tästä pitäisi tehdä Pravdaan juttu?
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
-
erkkimalinen
- Viestit: 581
- Liittynyt: 6.10.2005 20:21
- Paikkakunta: Kymi
Huumorintaju loistava,viestistäsi päätellen..halusit tehdä kaiken pieteetillä, se on hyvä ja hyvä oli mini-miittikin. Moi!Jokari_ kirjoitti:Kyllä ois aihettaKimmo86 kirjoitti:Jokari_ kirjoitti: Tais olla kerhon mini-miittinki kyseessä
Eikös tästä pitäisi tehdä Pravdaan juttu?"Jokari rassasi kahta rattia 3 tuntia, loput kerholaiset vetivät kahvia sisällä"
![]()
Kyllä lähtee..!
-
erkkimalinen
- Viestit: 581
- Liittynyt: 6.10.2005 20:21
- Paikkakunta: Kymi
Onhan se veret seisuttavaa, kun kaksi Ladaa hetken ilman ruoria, siinä kahvikin kuoleentuu!JTM kirjoitti:Kahvi oli kyllä vähän haaleaa ja seissyttä.Jokari_ kirjoitti:Kyllä ois aihettaKimmo86 kirjoitti:
Eikös tästä pitäisi tehdä Pravdaan juttu?"Jokari rassasi kahta rattia 3 tuntia, loput kerholaiset vetivät kahvia sisällä"
![]()
Kyllä lähtee..!
Viikon reissulla Keski-Euroopassa bongattu yksi Samara Hollannissa ja toinen Belgiassa. Saksassa ja Ranskassa ei yhtään Ladaa. Ja tien päällä on tullut oltua joten bongausmahdollisuudet keskivertoa paremmat.
Kyllä sydäntä lämmitti kun eilen iltamyöhään palaillessa jossain Hämeenlinnan jälkeen ohittemme posotti nappis, ja Linnatuulessa Eki bongasi 110:n. Paluu arkeen ja normityöhön niin Ladoja on jo saanut bongaillakin tasaista tahtia
Kyllä sydäntä lämmitti kun eilen iltamyöhään palaillessa jossain Hämeenlinnan jälkeen ohittemme posotti nappis, ja Linnatuulessa Eki bongasi 110:n. Paluu arkeen ja normityöhön niin Ladoja on jo saanut bongaillakin tasaista tahtia
Reippaina käymme rekkain alle 
