
Punanuoli 1600 Twin cam
Re: Punanuoli 1600 Twin cam
Ja taas uutta ostettu eli uudet kesäpyörät 195-50-15 ja laitettu kisa compomotive vanteille ja valkoiset tietenkin ..... niin se lata valmistuu pikkuhiljaa 

Re: Punanuoli 1600 Twin cam
--
Uutta lookkia
Kerrankin kunnon pyörät eikä mitään tinapaskaa jotka on solmussa ekan kuopan jälkeen.
Uutta lookkia

Viimeksi muokannut Jokari, 1.5.2010 21:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Re: Punanuoli 1600 Twin cam
jee. minullakin on 1600cc TC kone, mutta nyt se katsastus on iso ongelma!
v***u

Re: Punanuoli 1600 Twin cam
Eihän se pitäisi olla....makarof kirjoitti:jee. minullakin on 1600cc TC kone, mutta nyt se katsastus on iso ongelma!v***u

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Re: Punanuoli 1600 Twin cam
On muuten todella hienot vanteet... ja joku vielä väittää, että valkoiset vanteet ei sovi mihinkään autoonJokari kirjoitti:http://s90.photobucket.com/albums/k245/Koijjari/Compot/
Uutta lookkiaKerrankin kunnon pyörät eikä mitään tinapaskaa jotka on solmussa ekan kuopan jälkeen.

P*skan v*tut sanon minä. Tuollaiset voisin vaikka heti laittaa käyttikseen alle, jos vain olis

1600SL "Jallulada" - kovassa ajossa \o/
Weber / Torsen / Plaza Sport -30mm
Weber / Torsen / Plaza Sport -30mm
Re: Punanuoli 1600 Twin cam
Valkoset vanteet sopii ainakin mun mielestä lähes autoon kuin autoon...erottuu aina massasta 

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
- Tatu Waloranta
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 391
- Liittynyt: 25.4.2006 13:34
- Paikkakunta: Kellokoski
Re: Punanuoli 1600 Twin cam
Valkoiset Compot on yhtiä hienoimpia vanteita, sopii erityisesti ralli tyylisiin autoihin(kuten kuvan auto), ei niinkään mihinkään muovipaska stylingki autoihin...Jokari kirjoitti:Valkoset vanteet sopii ainakin mun mielestä lähes autoon kuin autoon...erottuu aina massasta

UAZ 31512 4x4 Cabriolet vm. 1988 Off-Road
Volvo 940 STW 2.3T vm. 1998
Ford F100 Stepside 292 Y-Block V8 vm.1956
Harley-Davidson Sportster 883R
Volvo 940 STW 2.3T vm. 1998
Ford F100 Stepside 292 Y-Block V8 vm.1956
Harley-Davidson Sportster 883R
- Teemu Kankaanpää
- Viestit: 493
- Liittynyt: 12.8.2007 13:36
- Paikkakunta: Imatra
Re: Punanuoli 1600 Twin cam
Valkoset sopii just hiton hyvin tähän, kuola senku valuu ku tätä autoa katselee 

Re: Punanuoli 1600 Twin cam
Kimppatilaus pystyyn Mangelsille että saadaan valkoisia 15" kolmioreikävanteita 4x98 jaolla ja sopivalla et:llä
Kelpais ainaki mulle 


Njet problem, normal katastroof 

Re: Punanuoli 1600 Twin cam
Täytyisköhän laittaa omistakin valkoisista vanteista kuvaa tänne, kyllähän niistä nätit tuli. Alkuun ajattelin että ovat tökerön näköiset kokonaan valkoisina mutta hyvältä näyttävät.
Kun bemariin ostaa osia, se on ku laittas rahaa pankkiin.
Re: Punanuoli 1600 Twin cam
Laita pois vaan, on ne sen verran siistit 

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Re: Punanuoli 1600 Twin cam
Hiukan tuli entrattua punanuolen sisustaa markun kanssa. Ensiksi revittiin v*ttuun kaikki repaleiset matot ja likomärät äänieristeet ja heitettiin ne helevettiin. Kaikki penkit pois ja sisustan kimppuun.
Kuskin jalkatilasta hakattiin repaleiset bitumit pois, päälle vähän hiontaa ja jalkatilaan pari kerrosta maalia.
Siistittiin johtoniput johtospiraaleilla ja tuli siinä kaikenlaista pikku hipostelua tehtyä, mm. lisättiin äänieristystä takapenkin alle ja takakontin takaseinään.
Lopuksi jakkarat takaisin ja näin on siisti race-look sisätiloissa, ei mitään turhaa.
Äänieristys tuntuu toimivan, ei kuulu putken mölinä sisälle enää läheskään niin pistävästi kuin ennen. Muutenhan noita ääniä on ja niinhän niitä pitääkin olla.
Apparin paikalla on edelleenkin melko lämpöiset oltavat kun peltisarja lämmittää tehokkaasti tulipeltiä
Mut sitten koeajolta tullessa taas tuli huomattua minkämerkkisiin rakkineisiin sitä on sotkeutunut. Loppumatkasta vaihteet ei meinanneet enää mennä päälle kuin voimalla. Meinasin vielä käydä pyörähtämässä, mut lähtemättä jäi kun huomasin että laatokka ryömii eteenpäin ykkösellä vaikka poljin on ihan pohjassa ja sitä säestää helvetinmoinen vinkuna. Ykköstä ei saanut pois muutakuin sammuttamalla kone. Taas kun laitto käyntiin niin mitään vaihteita ei saanut enää päälle.
Säätelin siinä sitten työsylkän ja käpälään väliin hiukan lisää välystä kun ei siellä sitä ollut taas yhtään, mut ei sillä mitään merkitystä tietenkään ollut.
Jos pitää kytkintä pohjassa ja laittaa vaihteen silmään, niin kuuluu älytön jurnutus/ulina. Välillä taas ei meinaa saada vaihteita päälle. Työsylinteri toimii niinkuin sen pitääkin joten vika on muualla. Painelaakeri?
Kuskin jalkatilasta hakattiin repaleiset bitumit pois, päälle vähän hiontaa ja jalkatilaan pari kerrosta maalia.
Siistittiin johtoniput johtospiraaleilla ja tuli siinä kaikenlaista pikku hipostelua tehtyä, mm. lisättiin äänieristystä takapenkin alle ja takakontin takaseinään.
Lopuksi jakkarat takaisin ja näin on siisti race-look sisätiloissa, ei mitään turhaa.
Äänieristys tuntuu toimivan, ei kuulu putken mölinä sisälle enää läheskään niin pistävästi kuin ennen. Muutenhan noita ääniä on ja niinhän niitä pitääkin olla.
Apparin paikalla on edelleenkin melko lämpöiset oltavat kun peltisarja lämmittää tehokkaasti tulipeltiä

Mut sitten koeajolta tullessa taas tuli huomattua minkämerkkisiin rakkineisiin sitä on sotkeutunut. Loppumatkasta vaihteet ei meinanneet enää mennä päälle kuin voimalla. Meinasin vielä käydä pyörähtämässä, mut lähtemättä jäi kun huomasin että laatokka ryömii eteenpäin ykkösellä vaikka poljin on ihan pohjassa ja sitä säestää helvetinmoinen vinkuna. Ykköstä ei saanut pois muutakuin sammuttamalla kone. Taas kun laitto käyntiin niin mitään vaihteita ei saanut enää päälle.
Säätelin siinä sitten työsylkän ja käpälään väliin hiukan lisää välystä kun ei siellä sitä ollut taas yhtään, mut ei sillä mitään merkitystä tietenkään ollut.
Jos pitää kytkintä pohjassa ja laittaa vaihteen silmään, niin kuuluu älytön jurnutus/ulina. Välillä taas ei meinaa saada vaihteita päälle. Työsylinteri toimii niinkuin sen pitääkin joten vika on muualla. Painelaakeri?

- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Re: Punanuoli 1600 Twin cam
Tosiaan jokarille suuri kiitos kuuluu , mutta asiaan painelaakerissa ei mitään vikaa joten 5 lovinen laatikko todennäköisesti sanonut itsensä irti lopullisesti... no pitää löytää 4 vaihteinen laatikko ja s..tana sitten ajettava nuottikuulokkeet päässä mutta pääasia että vaihdeaski kestää .
- START
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 2542
- Liittynyt: 20.7.2006 12:54
- Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste
Re: Punanuoli 1600 Twin cam
hiivatin silee kylkistä vaan tilaukseen 

21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti