Sivu 10/46
Lähetetty: 1.12.2006 14:28
Kirjoittaja IlkkaHe
Tuli muuten mieleen, miten nuitten Turbo härpättien talvitoiminta? Lähteekö laakista pakkasillakin kuin normi lada

Lähetetty: 1.12.2006 14:35
Kirjoittaja ralli lada
erään tutun turbo fordi, (jossa vastaavat osat kun mulla) oli jäärata käytössä ja ihan hyvin käynnistyi aina.
omasta ei vielä ole kylmän kelin kokemuksia.
Lähetetty: 1.12.2006 14:53
Kirjoittaja Turbiini
Eihän turbo mitään käynistykseen vaikuta. Omassa on kyllä hiukan arvoitus pakkasella käynistyvyys kahdestakin syystä joista ensimmäinen olisi nopeasti korjattu jos olis tarvetta.
1. ruiskussa kylmäkäynistysrikastukset arvalla heitetty eikä siis ole yritettykään vielä säädellä kuin-10 asteeseen jossa kyllä lähtee vielä käymään.
2. startti ei meinaa pyörittää pakkasen jäykistämää konetta riittävän tasaista vauhtia että 12-1 pulssikehällä toteutettu asntoanturilta sais varmasti laskettua tiedon sytkäennakon laskentaan, ja kun ecu ei ole varma asennosta niin eipä anna kipinää eikä bensaa. Tähänkinkyllä olis ratkaisu eli muttaa tuo kampiakselin anturointi 12 hampaiseksi ierrosluvun mittausta varten ja toinen anturi lukemaan kiertokulman erillisestä hammaskehästä jossa vain 1 hammas.
Lähetetty: 4.12.2006 19:23
Kirjoittaja iigori
moro, mulla ois nurkkiin jääny pyöriin garretin gt1544 vnt ahdin, mitenkäs tommonen passais ladaan? koneena 1300.
Lähetetty: 4.12.2006 20:58
Kirjoittaja Turbiini
tuollainen pikku vnt vois olla ihan sopivan kokoinen pieneen viritykseen jos 1300 kone on dieseli yli 0.6litraises bensakonees kannattaa unohtaa suosista.
Muutenkin nuo vnt ahtimet on vähän arveluttavia bensakonees, kun ei oikein kestä lämpöä dieselissäkään.
Lähetetty: 6.12.2006 17:40
Kirjoittaja Toveri Sladimir
Eikös Turbo-faneja kiinnosta nuo myyntiosastolla olevat TRW-männät?Näissä on öljyrengasurista vain poraukset, eikä ongelmallista leikkausta, mistä mäntä katkeaa.1500:n turbottajalle löytyy myös Mahlet.
Lähetetty: 7.12.2006 14:59
Kirjoittaja blan lada
paljokohan uskaltaa pittää painetta vakio kamppeilla ladassa?? ralli käyttöön tulos
Lähetetty: 7.12.2006 15:30
Kirjoittaja ralli lada
jos ei pääse liian laihalle niin kestää aika koviakin paineita.
itellä oli 1,3bar ja ei kestäny
riippuu tietysti puristuksistakin se paineen sietäminen.
Lähetetty: 7.12.2006 15:48
Kirjoittaja START
blan lada kirjoitti:paljokohan uskaltaa pittää painetta vakio kamppeilla ladassa?? ralli käyttöön tulos
kai se alle kilon ahtoja kestää (ainakin jonkun aikaa) jos ei pääse nakuttaan
se kannentiiviste varmaan ekana kärtsää
Lähetetty: 7.12.2006 21:15
Kirjoittaja mower
löytyyköhän ladaan mistään valmiina parempaa kannentiivistettä vai pitääkö sellanen jossian teettää?
Lähetetty: 8.12.2006 6:56
Kirjoittaja pappa- igor
mower kirjoitti:löytyyköhän ladaan mistään valmiina parempaa kannentiivistettä vai pitääkö sellanen jossian teettää?
mulla olis ylimääränen 1600 3mm paksu uusi kupari tiiviste... jos kiinnostaa

Lähetetty: 8.12.2006 13:52
Kirjoittaja Aapo89
pappa- igor kirjoitti:mower kirjoitti:löytyyköhän ladaan mistään valmiina parempaa kannentiivistettä vai pitääkö sellanen jossian teettää?
mulla olis ylimääränen 1600 3mm paksu uusi kupari tiiviste... jos kiinnostaa

Paljonko tommosella on yleensä hintaa? ihan mielenkiinnosta kyselen...
Lähetetty: 8.12.2006 14:34
Kirjoittaja mower
pappa- igor kirjoitti:mower kirjoitti:löytyyköhän ladaan mistään valmiina parempaa kannentiivistettä vai pitääkö sellanen jossian teettää?
mulla olis ylimääränen 1600 3mm paksu uusi kupari tiiviste... jos kiinnostaa

mä tarvisin 1.5

mutta sopiiko toi?
Lähetetty: 8.12.2006 15:46
Kirjoittaja pappa- igor
mower kirjoitti:pappa- igor kirjoitti:mower kirjoitti:löytyyköhän ladaan mistään valmiina parempaa kannentiivistettä vai pitääkö sellanen jossian teettää?
mulla olis ylimääränen 1600 3mm paksu uusi kupari tiiviste... jos kiinnostaa

mä tarvisin 1.5

mutta sopiiko toi?
ei oikeen oo ainakaan hyvä kun reijät on liian isot

Lähetetty: 8.12.2006 15:47
Kirjoittaja pappa- igor
Aapo89 kirjoitti:pappa- igor kirjoitti:mower kirjoitti:löytyyköhän ladaan mistään valmiina parempaa kannentiivistettä vai pitääkö sellanen jossian teettää?
mulla olis ylimääränen 1600 3mm paksu uusi kupari tiiviste... jos kiinnostaa

Paljonko tommosella on yleensä hintaa? ihan mielenkiinnosta kyselen...
kuulemma tän tiivisteen teettäminen on maksanut n.100€
