Käyttäjästä johtuva vika, valoja pidetty päällä Suomen tieliikennelain mukaisesti. Valokytkimen toimintaa ei ole tarkistettu öljynvaihdon yhteyteen kuuluvassa täyshuollossa.Lada-Jussi kirjoitti:Bosch-Samara näytti taas, että ei nää uudet ole nii laadukkaita kuin vanhemmat. Sinänsä mistään isosta viasta ei kyse, mutta kun vanhoissa ei ole vikoja ollenkaanajovalot katosi kesken pimeyden, vain parkit paloi ja kaukovalovilkku toimi. ajoin sitten loppumatkan kotiin kaukovaloa päällä pitäen, kun auto tuli vastaan laitoin parkeille. Epäilen vian johtuvan kytkimistä, joko valojen pääkytkin tai sitten toi valon vaihdin joka on hivenen löysän tuntuinen kaikinpuolin (myös vilkkua käytettäessä), tarvii viikonloppuna katella, ajellaan huomenna vielä pimeellä
Valojen normaali käyttäminen aiheuttaa valokytkimen ennenaikaisen kuluman ja "kuka veti pussin päähän"-efektin.
Korjauksena käytetään ajaessa pelkkiä parkkeja niinkuin Neuvostoliitossa, koska H4-polttimot ovat ovat äärimmäisen harvinaisia ja kalliita Suomessa. Myös parkkipolttimot alkavat olemaan sen verran harvinaisia että Deltan ohjeistuksena ei käytetä mitään valoja ajaessa.