Romanian Rellu-mitä nyt kuuluu ?
Re: Romanian Rellu-mitä nyt kuuluu ?
nykyaan testaajat miinuksia jakavat jos jakopyorastossa hihnaveto eika ketju.....ennen haukuttiin ladaa kun oli ketju. oli kuulemma vanahan aikuista tekniikkaa. 

tannaan kun kavin huvikseni kahtomassa dacia tusteria niin se oli diisseli malli ..laureate tai joku sellainen laatutaso. 24000 tais suunnilleen hinta olla... niin minusta se vaikutti ihan kivalta ja kohtuullisen hyvin tehdylta... ehka ajossa voisi ajatukset muuttua.. penkki tuntui ihan mukavalle .ei varmaan parasmahdollinen mutta minun keharaakki selka ei ainakaan heti mennyt rikki. tykkaan muuten 110 penkista johon olen vahan toppausta laittanut ristiselkaan. selkani sanoo kylla heti jos siina vikaa
lehtien testaajat haukkuivat kylla jakkaroita.
Enenpi minun makuun on chevy niva ..siina olevan alennus vaihteen takia..vaikka niva persompi bensalle. uuden nivan saisi tuotua n. 15-16 tonnilla suomeen. etta vahan jaisi pensa rahaa....niin en tieda. niva laiska on etta taijjan odottaa turbon tuloa..kehitteilla on n125 heppainen,versio..jos en vaarin yhesta jutusta ymmartanyt..lie olen unta nahnyt...EI opel versio.
lehtien testaajat haukkuivat kylla jakkaroita.
Enenpi minun makuun on chevy niva ..siina olevan alennus vaihteen takia..vaikka niva persompi bensalle. uuden nivan saisi tuotua n. 15-16 tonnilla suomeen. etta vahan jaisi pensa rahaa....niin en tieda. niva laiska on etta taijjan odottaa turbon tuloa..kehitteilla on n125 heppainen,versio..jos en vaarin yhesta jutusta ymmartanyt..lie olen unta nahnyt...EI opel versio.
Tannaan kavin katsomassa Opel Mokka tosin Oli vain etuvetoinen malli Oli ihan hyvanlainen Oooppeli. samassa liikkeessa myos chevyn halpismaasturi trazz tai joku tulee vasta kesalla autokauppaan etta en sita nahnyt.... istuin myos Mazda 6 2004 ajettu 300tkm. istuin liian kova muuten ihan hyva saluuna... sitten istuin Volvo v70 tai sellainen panssarivaunu 2004 sahkonahkapenkit ja kaikki. Ahtaan paikan kammo tuli .. Ja sitten istuin Toyota Avensis 2005 Farkussa. Ja mielestani Paras Oli istua Tojossa Ja erkonomia hyva..eniten oli kiven iskemia tojossa.. mazdassa eniten kilometreja ja siistein keula.
Mutta hyvalle tuntui ladaankin istua ja ajella. pitaa viela kylmia tyyppeja otella muistakin merkeista Ajan kanssa...Jos jollakin Kuopiolaisella Lada 117 tai muu kalina malli on niin olisin halukas kylmia ja kuumia testia ottamaan..Ei nay monessakaan autoliikkeessa myynnissa olevan.. tekis mieli vahan testia ottaa ja kahtoa onko lehtiin jutuissa mitaan peraa..
Mutta hyvalle tuntui ladaankin istua ja ajella. pitaa viela kylmia tyyppeja otella muistakin merkeista Ajan kanssa...Jos jollakin Kuopiolaisella Lada 117 tai muu kalina malli on niin olisin halukas kylmia ja kuumia testia ottamaan..Ei nay monessakaan autoliikkeessa myynnissa olevan.. tekis mieli vahan testia ottaa ja kahtoa onko lehtiin jutuissa mitaan peraa..
"Nyt valmistaja on tuunannut Sandero-pikkuautostaan muhkeamman Stepway-version"
Tuo Stepway-malli ei enää ole uusi vaikka Suomeen vasta tulikin. Tulikohan jo parisen vuotta sitten markkinoille.
Tuo Stepway-malli ei enää ole uusi vaikka Suomeen vasta tulikin. Tulikohan jo parisen vuotta sitten markkinoille.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Täällä Joskus Kiihkeästi Puhuttiin Rumpujarruista takana.. Niin tossa Autobiltin testissä.Sanotaan näin Dacia Lötköstä..Takana vain Rummut..Jarrut ovat Hyvät, sen osoittivat myös Jarrutusmatkat. Rumpujarrut olivat Testin loputtua huippukunnossa- Levyjarrut eivät todennäköisesti näyttäneet yhtä hyviltä... siis dasia 100000km. Pärjäsi muuten yllättävän hyvästi.
-
Pitäisköhän vaihtaa Lada Daciaan.. ?
Luottamus hyvä, kontrolli parempi.
Neuvostoliitossa ei ollut tätäkään ongelmaa.
Milloin Olet Ladan ostanut..
Kävin tänään varsin koeajamassa Dacia Sandero Stepwayn. Ihan asiallinen peli. Tosin penkit on omassa 28-vuotiaassa Saabissa paremmat kuin tuliterässä Daciassa.
Mönkijän korvike Saab 900i -86
Käyttis Saab 900 S -97
Käyttis Saab 900 S -97
Minä olen nyt ajellut vähän reilu 40 000km Dacia Duster neliveto dieselillä. Normi huoltojen kisäksi siihen on pitänyt vaihtaa taakse vetonivelen sisempi suojakumi, koska siihen oli tullut reikä. Lisäksi auto menee huoltoon tutkittavaksi, minkä vuoksi takakonttiin tulee vettä pikkuhiljaa valumalla korirakenteita pitkin jostain ylempää.
1.5 dci-kone on ollut ihan riittävä minun käyttöön. Kärry ja kelkka kulkee ihan ok. perässä. Rengasäänet kuuluu enemmän sisälle kuin kalliimman hintaluokan autoissa ja istuimen reisituki on niukka.
Kaikenkaikkiaan oon ollut ihan tyytyväinen kulkupeliin.
1.5 dci-kone on ollut ihan riittävä minun käyttöön. Kärry ja kelkka kulkee ihan ok. perässä. Rengasäänet kuuluu enemmän sisälle kuin kalliimman hintaluokan autoissa ja istuimen reisituki on niukka.
Kaikenkaikkiaan oon ollut ihan tyytyväinen kulkupeliin.
-
Huonot penkit kyllä tappaa aika tehokkaasti ostohalut..Uitukki kirjoitti:Kävin tänään varsin koeajamassa Dacia Sandero Stepwayn. Ihan asiallinen peli. Tosin penkit on omassa 28-vuotiaassa Saabissa paremmat kuin tuliterässä Daciassa.
Luottamus hyvä, kontrolli parempi.
No ei ne välttis huonoimmat mahdolliset ollu mutta joka tapauksessa omassa vanhassa Saabissa on paremmat. Pääsis siinä kyllä halvalla tuliterään autoon kiinni. 9999 euron hinnat alkaen versio Sandero on kyllä karu ilmestys mustine puskureineen ja kun siihen ei saa edes rahalla ilmastointia. Mutta eipä mulla kyllä kalliimpaan ole varaa. Jotta koeajamani Sandero Stepwayn saisi pitäs 3000 € lisää. Sille rahalle olis muutaki käyttöä.
E: Jotta penkkejä pääsis paremmin arvioimaan pitäs koeajo olla vähän pitempi kuin nyt ajamani Äimärautio-Haaransilta-Äimärautio.
E: Jotta penkkejä pääsis paremmin arvioimaan pitäs koeajo olla vähän pitempi kuin nyt ajamani Äimärautio-Haaransilta-Äimärautio.
Käyttis Saab 900 S -97
Käyttis Saab 900 S -97
Aika kuuma puheenaihe tuo Dacia. Facebook päivityksessä kirjoitin että kävin Dacian koeajamassa. Nyt on seinä täynnä mielipiteitä puolesta ja vastaan ja keskustelu on käyny aikas kuumana.
Käyttis Saab 900 S -97
Käyttis Saab 900 S -97
Täällä on ollut varsin hiljaista Dacian suhteen...Mutta varmaan varsin vakavissaan otettava perus auto.. Ainakin yksi on ollut tyytyväinen.. Se joka vaihtoi sen kun sai ladasta sen 1500 ja minä sain sen renkaat kun annoin romut tilalle.. Mutta luulen että olisi ladaan vaihtanut jos silloin olisi saanut ladoja mutta nyt saa...
Dacian saa halvemmalla ku Ladan. Halvin Sandero on Suomen halvin auto. 9999 €.
Käyttis Saab 900 S -97
Käyttis Saab 900 S -97