1700i -96

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
mikko853
Viestit: 2663
Liittynyt: 3.8.2005 8:51
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja mikko853 »

Jokari kirjoitti:No voi helvetti. Vahingosta viisastuu. Onneksi kävi noin pienessä vauhdissa, eikä esim motarilla :shock:

Itselläkin oli yhdet satajakoiset vanteet, mutta ne lähti aika haipakkaan kiertoon. Pelkästään asennus on ihan hanurista saati että pultteihin kohdistuu jatkuva sivuttainen vääntö, ei siitä pääse mihinkään. Sullahan oli ne aluvannepultit?

Niitä keskitystappejahan ei siellä tarvitse mihinkään. Ei niillä ole muuta virkaa kuin helpottaa renkaan asennusta. Pyöränpultit vanteen kanssa pitävät rummun kiinni. Eli eihän sieltä ole mitään hajonnut jos ymmärsin oikein?
Sitähän minäkin kiittelin kun eilen kävin Haminassa ja motaria pitkin ajelin :shock:

Normipulteilla nuo olivat kiinni, kartio sopi reikiin hyvin ja menivät tarpeeksi monta kierrosta kiinni. Läpi nuo tulivat vain 2mm vähemmän kuin noista peltivanteista.

Mitään ei ilmeisesti hajonnut, töissä ollessa on huonompi tutkia.

Myykää tai lahjoittakaa joku nuo puuttuvat 3 pulttia niin tuolla uskaltaa ajaa :shock:
Njet problem, normal katastroof :mrgreen:
Avatar
Jokari
Viestit: 7715
Liittynyt: 10.3.2005 20:32
Paikkakunta: Kymenlaakso™

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Jos kerran Karhulan suunnilla olet, niin päräytä Allun autoon. Sieltä löytyy niin pääset alkuun. Ihan suht huoletta voi ajella jos kolmessa renkaassa on kolme pulttia ja yhdessä neljä :)
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
mikko853
Viestit: 2663
Liittynyt: 3.8.2005 8:51
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja mikko853 »

Jokari kirjoitti:Jos kerran Karhulan suunnilla olet, niin päräytä Allun autoon. Sieltä löytyy niin pääset alkuun. Ihan suht huoletta voi ajella jos kolmessa renkaassa on kolme pulttia ja yhdessä neljä :)
Pitänee huomenna käydä, tuskin on allu paikalla tänään klo 19 jälkeen kun työt loppuu? :?
Njet problem, normal katastroof :mrgreen:
Avatar
Jokari
Viestit: 7715
Liittynyt: 10.3.2005 20:32
Paikkakunta: Kymenlaakso™

Viesti Kirjoittaja Jokari »

mikko853 kirjoitti:
Jokari kirjoitti:Jos kerran Karhulan suunnilla olet, niin päräytä Allun autoon. Sieltä löytyy niin pääset alkuun. Ihan suht huoletta voi ajella jos kolmessa renkaassa on kolme pulttia ja yhdessä neljä :)
Pitänee huomenna käydä, tuskin on allu paikalla tänään klo 19 jälkeen kun työt loppuu? :?
Paikalla se varmaan on kun asuu siinä mut varmaan on portit kiinni...ainahan sille voi soittaa ja kysellä :D
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
mikko853
Viestit: 2663
Liittynyt: 3.8.2005 8:51
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja mikko853 »

Ei muuten parane alamäessä tunkkailla ainakaan tuolla vakiotunkilla, eihän siinä paikanpäällä huomannut, mutta nyt kun kävin pihalla pällistelemässä niin tunkin korvake on antanut periksi ja tuo tunkin tappi on ottanut helmaan kiinni, joten helma on tunkin korvakkeen kohdalta hieman mutkalla :?

P**kele, myis tuon pois ja latais bussikortin kun ei tästä meikäläisen autoilusta näemmä mitään tule :evil:
Viimeksi muokannut mikko853, 18.2.2007 15:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Njet problem, normal katastroof :mrgreen:
Avatar
Jokari
Viestit: 7715
Liittynyt: 10.3.2005 20:32
Paikkakunta: Kymenlaakso™

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Noh pikkujuttujahan nuo. Siitä se kärsimys vasta alkaa.... :lol:

Jos myyt niin voin ostaa parilla sadalla 8)
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
mikko853
Viestit: 2663
Liittynyt: 3.8.2005 8:51
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja mikko853 »

Jokari kirjoitti:Noh pikkujuttujahan nuo. Siitä se kärsimys vasta alkaa.... :lol:

Jos myyt niin voin ostaa parilla sadalla 8)
Parilla sadalla saat nuo tappajavanteet tuohon pommiisi :wink:

Kaipa se v*tutus tästä hiipuu :roll: En töistäkään myöhästynyt vaikka matkanvarrella joutui rassaamaan :lol:
Njet problem, normal katastroof :mrgreen:
Avatar
Mara
Viestit: 1403
Liittynyt: 11.5.2006 17:44
Paikkakunta: Kymenlaakso™
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mara »

mikko853 kirjoitti:Myykää tai lahjoittakaa joku nuo puuttuvat 3 pulttia niin tuolla uskaltaa ajaa :shock:


Joo, soittele kun pääset töistä, eiköhän se järjesty.. :wink:
2102 16V ex.
2103 -75
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10249
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

pressa kirjoitti:
mikko853 kirjoitti:Oli nimittäin ensimmäinen ja viimeinen kerta kun laitan vääräjakoiset vanteet alle!
tästähän minua on moitittu kun olen kertonut satajakoisten vanteiden olevan peräkärryihin tarkoittetuja
tosin moni väittää ettei niistä mitään ongelmia ole
näinhän se on ja nyt taas todistettiin että tuninki ei ole hyväksi. 1700i malliin ei orkkisaluja olekaan, että kiltisti vain orkkispeltivannetta alle.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
mikko853
Viestit: 2663
Liittynyt: 3.8.2005 8:51
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja mikko853 »

Lada-Jussi kirjoitti:
pressa kirjoitti:
mikko853 kirjoitti:Oli nimittäin ensimmäinen ja viimeinen kerta kun laitan vääräjakoiset vanteet alle!
tästähän minua on moitittu kun olen kertonut satajakoisten vanteiden olevan peräkärryihin tarkoittetuja
tosin moni väittää ettei niistä mitään ongelmia ole
näinhän se on ja nyt taas todistettiin että tuninki ei ole hyväksi. 1700i malliin ei orkkisaluja olekaan, että kiltisti vain orkkispeltivannetta alle.
1600SL:n alupallot vaan etsintään :wink: Nyt on puuttuneet pultitkin, kiitokset Maralle! :)
Njet problem, normal katastroof :mrgreen:
Avatar
sakke
Lada kerhon jäsen
Viestit: 1019
Liittynyt: 26.9.2003 0:02
Paikkakunta: Hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sakke »

mikko853 kirjoitti: P**kele, myis tuon pois ja latais bussikortin kun ei tästä meikäläisen autoilusta näemmä mitään tule :evil:
Kaiva jonnin verran hiekkaa taskustas ja vaiha Sedan-Samaraan?
mikko853
Viestit: 2663
Liittynyt: 3.8.2005 8:51
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja mikko853 »

sakke kirjoitti:
mikko853 kirjoitti: P**kele, myis tuon pois ja latais bussikortin kun ei tästä meikäläisen autoilusta näemmä mitään tule :evil:
Kaiva jonnin verran hiekkaa taskustas ja vaiha Sedan-Samaraan?
Johan vitsin murjaisit :lol:

Tämä on siistimpi, tyylikkäämpi, vähemmän ajettu ja tehokkaampi kuin tuo samarasi. Tässä on vetävät pyörätkin siellä missä pitää.

Laittele pari hiekanjyvää tännepäin niin voidaan harkita :wink:
Njet problem, normal katastroof :mrgreen:
Avatar
Jokari
Viestit: 7715
Liittynyt: 10.3.2005 20:32
Paikkakunta: Kymenlaakso™

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Nyt alkaa olla asiapuhetta :wink:

Ei Samara oo Lada, se on...joku :roll:
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
mikko853
Viestit: 2663
Liittynyt: 3.8.2005 8:51
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja mikko853 »

Jokari kirjoitti:Nyt alkaa olla asiapuhetta... :wink:

Ei Samara oo Lada, se on...joku :roll:
Jos oikein teiniksi heittäytyisi ja määrittelisi sen wannabe Ladaksi :roll:
Njet problem, normal katastroof :mrgreen:
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10249
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

ampukaa ny ittenne, Samara eritisesti Sedan on huipputyylikäs auto ja aitoa Neuvostosuunnittelua eikä niinkuin takaveto mikä on Fiatin kopio. Samara on hieno ihan orkkisvanteilla ja muovikapseleilla, kun takavetoihin on pakko tuunata bemarin vanteita yms.

Venäjällä takaveto eli Zhiguli tunnustettiin Ladaksi vasta pari vuotta sitten kun luotiin yhtenäinen brändi VAZ-autoille, takavedot oli vain VAZ Zhiguleita siellä, Samarassa luki Lada jo 80-luvun neukkulassa (vaikka tosin Sputnik oli mallinimike)
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Vastaa Viestiin