Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.
Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jokari kirjoitti:No voi helvetti. Vahingosta viisastuu. Onneksi kävi noin pienessä vauhdissa, eikä esim motarilla
Itselläkin oli yhdet satajakoiset vanteet, mutta ne lähti aika haipakkaan kiertoon. Pelkästään asennus on ihan hanurista saati että pultteihin kohdistuu jatkuva sivuttainen vääntö, ei siitä pääse mihinkään. Sullahan oli ne aluvannepultit?
Niitä keskitystappejahan ei siellä tarvitse mihinkään. Ei niillä ole muuta virkaa kuin helpottaa renkaan asennusta. Pyöränpultit vanteen kanssa pitävät rummun kiinni. Eli eihän sieltä ole mitään hajonnut jos ymmärsin oikein?
Sitähän minäkin kiittelin kun eilen kävin Haminassa ja motaria pitkin ajelin
Normipulteilla nuo olivat kiinni, kartio sopi reikiin hyvin ja menivät tarpeeksi monta kierrosta kiinni. Läpi nuo tulivat vain 2mm vähemmän kuin noista peltivanteista.
Mitään ei ilmeisesti hajonnut, töissä ollessa on huonompi tutkia.
Myykää tai lahjoittakaa joku nuo puuttuvat 3 pulttia niin tuolla uskaltaa ajaa
Jos kerran Karhulan suunnilla olet, niin päräytä Allun autoon. Sieltä löytyy niin pääset alkuun. Ihan suht huoletta voi ajella jos kolmessa renkaassa on kolme pulttia ja yhdessä neljä
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Jokari kirjoitti:Jos kerran Karhulan suunnilla olet, niin päräytä Allun autoon. Sieltä löytyy niin pääset alkuun. Ihan suht huoletta voi ajella jos kolmessa renkaassa on kolme pulttia ja yhdessä neljä
Pitänee huomenna käydä, tuskin on allu paikalla tänään klo 19 jälkeen kun työt loppuu?
Jokari kirjoitti:Jos kerran Karhulan suunnilla olet, niin päräytä Allun autoon. Sieltä löytyy niin pääset alkuun. Ihan suht huoletta voi ajella jos kolmessa renkaassa on kolme pulttia ja yhdessä neljä
Pitänee huomenna käydä, tuskin on allu paikalla tänään klo 19 jälkeen kun työt loppuu?
Paikalla se varmaan on kun asuu siinä mut varmaan on portit kiinni...ainahan sille voi soittaa ja kysellä
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Ei muuten parane alamäessä tunkkailla ainakaan tuolla vakiotunkilla, eihän siinä paikanpäällä huomannut, mutta nyt kun kävin pihalla pällistelemässä niin tunkin korvake on antanut periksi ja tuo tunkin tappi on ottanut helmaan kiinni, joten helma on tunkin korvakkeen kohdalta hieman mutkalla
P**kele, myis tuon pois ja latais bussikortin kun ei tästä meikäläisen autoilusta näemmä mitään tule
Viimeksi muokannut mikko853, 18.2.2007 15:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
mikko853 kirjoitti:Oli nimittäin ensimmäinen ja viimeinen kerta kun laitan vääräjakoiset vanteet alle!
tästähän minua on moitittu kun olen kertonut satajakoisten vanteiden olevan peräkärryihin tarkoittetuja
tosin moni väittää ettei niistä mitään ongelmia ole
näinhän se on ja nyt taas todistettiin että tuninki ei ole hyväksi. 1700i malliin ei orkkisaluja olekaan, että kiltisti vain orkkispeltivannetta alle.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
mikko853 kirjoitti:Oli nimittäin ensimmäinen ja viimeinen kerta kun laitan vääräjakoiset vanteet alle!
tästähän minua on moitittu kun olen kertonut satajakoisten vanteiden olevan peräkärryihin tarkoittetuja
tosin moni väittää ettei niistä mitään ongelmia ole
näinhän se on ja nyt taas todistettiin että tuninki ei ole hyväksi. 1700i malliin ei orkkisaluja olekaan, että kiltisti vain orkkispeltivannetta alle.
1600SL:n alupallot vaan etsintään Nyt on puuttuneet pultitkin, kiitokset Maralle!
ampukaa ny ittenne, Samara eritisesti Sedan on huipputyylikäs auto ja aitoa Neuvostosuunnittelua eikä niinkuin takaveto mikä on Fiatin kopio. Samara on hieno ihan orkkisvanteilla ja muovikapseleilla, kun takavetoihin on pakko tuunata bemarin vanteita yms.
Venäjällä takaveto eli Zhiguli tunnustettiin Ladaksi vasta pari vuotta sitten kun luotiin yhtenäinen brändi VAZ-autoille, takavedot oli vain VAZ Zhiguleita siellä, Samarassa luki Lada jo 80-luvun neukkulassa (vaikka tosin Sputnik oli mallinimike)
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)