Jännä että tuossa nyt kunnostettavana olleessa vaihdelaatikossa on varaosanumero mikä viittaa 112 malliin. Tätä samaista asiaa on puitu vanhassa ketjussa mutta siihen ei enää pysty vastaileen. viewtopic.php?f=4&t=14873 Tää mun laatikko on purettu 21053 mallista.
Olisi ihan mielenkiintonen että mikä ero tässä on verrattuna 2107/2121 malliin.
Katoppa oliko just tuossa nelivaihteisen kannatinkumi.
Mulla itellä on, en vaan tiedä mitä numeroita omastani lootasta löytyy.
Edit: oma auto -osiossa mainitsitkin että nelivaihteisen kannatin on.
Oisko mun "Laho" keskustelussa ollu sitten puhetta tuosta lootasta, kun jostain itse muistan kuulleeni enemmän tietoa kuin mitä tuossa linkissäsi on.
Pohdin, että oliko alustan ruosteeneston uudelleenkäsittely 10 vuoden päästä tehtaan ruostesuojauksesta? Kalinan huoltohistoria on pääosin tuntematon. Pitäisikö ruosteenestoon laittaa rahaa vai ei? Katsastaja ei sanonut ruosteesta mitään.
KalistenKalina kirjoitti:Oli kyllä eilen General erroria iltapäivällä.
Pohdin, että oliko alustan ruosteeneston uudelleenkäsittely 10 vuoden päästä tehtaan ruostesuojauksesta? Kalinan huoltohistoria on pääosin tuntematon. Pitäisikö ruosteenestoon laittaa rahaa vai ei? Katsastaja ei sanonut ruosteesta mitään.
Palveluntarjoajan web-hotellissa oli ongelmia, joista saatiin vikailmoitus. Illalla oli kaikki sivustomme satunnaisesti jumissa.
KalistenKalina kirjoitti:Pitäisikö ruosteenestoon laittaa rahaa vai ei? Katsastaja ei sanonut ruosteesta mitään.
Yleensä siinä vaiheessa kun katsastaja sanoo ruosteista on ruosteenesto turhaa, silloin on jo ruostunut rikki. Itse ruostesuojaan öljyämällä pohjan, kotelot, ovien ja luukkujen sisukset. Kustannus itse tehden 0e. Mielstäni kannattaa. Toki jos ei meinaa pitää kauan, niin silloin kaikki ruostesuojaus ja huoltaminen on turhaa rahan menoa...
Öljy on ns. jäteöljyä, eli atf, dsg yms. öljyjä joita ylitäytetään ja sitten lasketaan pois, mukaan sitten noita tynnyrin loppuja moottoriöljyä jota pumppu ei ime sekä, purkin pohjia 1-3 d mitä vaihdoista jää jos purkki öljyillä mennään. Öljyt ovat siis jätettä mutta kuitenkin vain muutaman minuutin käytettyä tai sitten ei.
Tuli pieni este vastaan. Päätin viedä Kalinan vuosihuoltoon ja soittimen ja kajareiden asennukseen enkä vielä vienytkään. Koska mansemotors ei otakaan nyt huoltoja vastaan. Missäs oli muut Ladojen huoltajat? Näihin oman kaupungin autokorjaamoihin kuin soittelee ei oikein asia edisty.
KalistenKalina kirjoitti:Koska mansemotors ei otakaan nyt huoltoja vastaan. Missäs oli muut Ladojen huoltajat? Näihin oman kaupungin autokorjaamoihin kuin soittelee ei oikein asia edisty.
Etsi sellainen autokorjaamo, jossa on entisen Neuvostoliiton alueelta kotoisin olevia asentajia. Todennäköisesti tuntevat Ladan sielunelämän.
KalistenKalina kirjoitti:Tuli pieni este vastaan. Päätin viedä Kalinan vuosihuoltoon ja soittimen ja kajareiden asennukseen enkä vielä vienytkään. Koska mansemotors ei otakaan nyt huoltoja vastaan. Missäs oli muut Ladojen huoltajat? Näihin oman kaupungin autokorjaamoihin kuin soittelee ei oikein asia edisty.
Kysys täältä: https://www.raumanlaatuhuolto.com/ -olen myös Prioraani täällä käyttänyt huollossa ja huom.sivuillakin lukee, että laajaa merkkiosaamista myös Ladoista, yrittäjä on kerholainen
KalistenKalina kirjoitti:Tuli pieni este vastaan. Päätin viedä Kalinan vuosihuoltoon ja soittimen ja kajareiden asennukseen enkä vielä vienytkään. Koska mansemotors ei otakaan nyt huoltoja vastaan. Missäs oli muut Ladojen huoltajat? Näihin oman kaupungin autokorjaamoihin kuin soittelee ei oikein asia edisty.
Kysys täältä: https://www.raumanlaatuhuolto.com/ -olen myös Prioraani täällä käyttänyt huollossa ja huom.sivuillakin lukee, että laajaa merkkiosaamista myös Ladoista, yrittäjä on kerholainen
Kiitos vinkistä! Siitä onkin aikaa, kun on viimeksi Raumalla käyty. Lopulta löysin jopa oman kotini läheltä korjaamon, joka vaihtaa ainakin öljyt ja muut nesteet kohtuuhintaan ja aikaakin löytyi. Mutta, stereot voisi ehkä asennuttaa siellä Raumalla. Vaikka sinne taitaa olla muutama kilometri enemmän kuin Pirkkalaan.