onko nissan micran takaspoileri
Euro on kyl nätti, puskurit yms melkeen kun länsiautossa. Harmi vaan ku hirmu hintoja pitäävät niillä
Näyttäisi olevan joo nettiautossa K10 Microissa aika samanlaisia spoilereitaSamara87/88 kirjoitti:onko nissan micran takaspoileriitellä tollanen samanlainen varastossa jos joku haluu tuunata samaraansa, mulla on jo tarpeeks härpätintä kiiinni
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)

"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)Itellä 1992 axtec-Samara vie sekalaisessa ajossa n 7,4l/100km, olen ollut tyytyväinen.aon kirjoitti:Kävin tankkaamassa. Ensimmäisellä ajamallani tankillisella keskikulutus 7.26l/100km, ei mielestäni paha.
"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)Itse en uskalla halpaa Samaraa kalliiseen pesuun viedä vaan pesen itse. Saattaa tehokkaassa pesussa irrota loputkin huonot maalit helmoistaLada-Jussi kirjoitti:palkitsin Sedanin tänään hyvästä palveluksesta ja pesin sen Viinikan ABC:n Tampereella. Kupongilla 16,95 euroa yhdistelmä pesu, otin sen vaikka ei perävaunua ollutkaan perässä

"Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)