minkääslaisia noi bilteman sähköset bensapumput on? meinaan siis jos ostais ihan vaikka turbo saabin pumpun? maksaa 50 e http://www.biltema.fi/osteri/data/taulu ... papump.pdf kaikkiin noihin autoihin löytyy pumppuja. hinnat on 35-49e
Ehkä tästä on ollut aiemminkin keskustelua, mutta oletteko käyttäneet ihan vakionokkaa vai jotain kireämpää versiota turbokoneissa?. Yleinen käsityshän on, että turbomoottori ei tarvitse vakionokkaa kireämpää "keppiä".
Onko jollain kokemuksia muunlaisesta nokasta?.
Vähän kiinnostaisi tietää nokan nousu ja asteet + käytetyt ahtopaineet, jos jollain on vaikka oikein dyno-faktaa.
Oma ajatukseni on, että ahtopaineet tulisi olemaan maltilliset 0,5-0,6. Noilla paineilla uskoisin nokalla olevan vielä suurempaa merkitystä, kuin pelattaessa yli kilon paineilla.
mower kirjoitti:nyt tuli lotuksen ahtojen mukaan säätyvä paineensäädinki. elikkäs kuinkas kaikki ne letkut liitetään siihen.? tai siis mikä mihinki
alapuolelle paluu, yläpuolelle ahtopaine ja siihen missä on yks/kaks lähtöö rinnakkain siitä letku/letkut kaasarille/kaasareille ja niiden vastakkeiselle puolelle pumpun paine
kävin tommosta 16v 900i saapin pumppua kyselemäs biltemasta nii varmaa muute iha passeli pumppu mutta siihe lähtö päähä tarttee sitte semmose banjoliittime ku se bensa tulee siittä lähdöstä niinku sivuilta eikä päästä...ja motonetissä oli tilaustavarana kahta mallia ruiskun yleismallin pumppua 77€ ja 88€ että ne varmaa piisaa kumpiki tommosee turpotynssii...
tornilada kirjoitti:kävin tommosta 16v 900i saapin pumppua kyselemäs biltemasta nii varmaa muute iha passeli pumppu mutta siihe lähtö päähä tarttee sitte semmose banjoliittime ku se bensa tulee siittä lähdöstä niinku sivuilta eikä päästä...ja motonetissä oli tilaustavarana kahta mallia ruiskun yleismallin pumppua 77€ ja 88€ että ne varmaa piisaa kumpiki tommosee turpotynssii...
mitä sillä saabin pumpulla oli hintaa? ja siis saako sen ladaan laitettua jos tekee sen sillä banjopultti systeemillä?