Sivu 8/10
Lähetetty: 12.5.2006 13:49
Kirjoittaja Nonnis
Kyllä mua ainakin Mikon tapauksessa harmittaisi luopua autosta jota on jo varustellut. Kaikista paras ratkaisu varmaan olisi ohjaustehostimen asentaminen kyseiseen autoon?
Lähetetty: 12.5.2006 13:54
Kirjoittaja foma
Mulla on jotenkin semmonen kutina, että seuraavaksi Delta ehdottaa 50/50 ym. kustannustavan, liike maksaa puolet tehostimen hinnasta ja puolet auton omistaja.
Pidä Mikko kanttisi kuitenkin ja taistele loppun asti.
Lähetetty: 12.5.2006 13:55
Kirjoittaja Mikko_PKP
En ole vielä ehtinyt lisäämään mitään "ulkopuolista" tähän autoon. Ainoastaan renkaat ja akun olen vaihtanut parempiin, kaikki muu on Deltan tilaussopimuksen mukaista. Siinä mielessä sopii sekin, että tulee uusi auto tilaussopparin varusteilla, ja siirretään kamat siihen. Lykkäsin esim. stereoiden asennusta ym. tämän jupakan takia.
Lähetetty: 12.5.2006 13:58
Kirjoittaja Mikko_PKP
foma kirjoitti:Mulla on jotenkin semmonen kutina, että seuraavaksi Delta ehdottaa 50/50 ym. kustannustavan, liike maksaa puolet tehostimen hinnasta ja puolet auton omistaja.
Ehdotella sopii toki, eri asia on mihin suostun. Lain kannalta ei ole epäselvää, että minulle kuuluu tilaussopimuksen mukainen auto sillä hinnalla, jonka olen jo maksanut. Tämä ei ollut markkinointipäällikönkään mielestä mitenkään useampitulkintainen asia.
Lähetetty: 12.5.2006 13:58
Kirjoittaja Nonnis
Entäs webasto?
Lähetetty: 12.5.2006 14:52
Kirjoittaja Mikko_PKP
Kauppasopimuksessa, Deltassa asennettu.
Lähetetty: 12.5.2006 20:09
Kirjoittaja Mikko_PKP
Lupauksensa mukaisesti päällikkö oli ollut yhteydessä juristiin eilen. Oli pyytänyt kauppasopimukset jne. materiaalit asiasta, ja todennut, että maahantuoja hoitaa asian tästä eteenpäin. Myös Tampereen Deltan toiminta oli herättänyt avointa kummastusta Delta Motor Groupin suunnassa. Enkä oikeastaan voi sanoa ihmetteleväni sitä.
Lähetetty: 13.5.2006 11:20
Kirjoittaja ff8728
Huononpikin hoksaa että nyt alkaa tapahtumaan, onhan se arvovaltakin jotain

Tsemppiä mikko

Lähetetty: 15.5.2006 16:16
Kirjoittaja Mikko_PKP
Ja tänään se puhelin sitten soi, oikein itse myyntipäällikkö Tampereen Delta-Autosta. Asiaa oli kuulemma tutkittu nyt joka kantilta, ja todettu että "molemmin puolin oli tehty virheitä". Oli kuitenkin ehdotus: saan liikkeen esittelyauton, alle 1000 km ajettu 16V Festival STW, väriltään viininpunainen. Totesin että ok, kunhan varusteet siirretään.
Webastosta tarjottiin sitten tätä "puolisopua", eli että asennuskulut puoliksi. Totesin, että minä en ole tehnyt tässä mitään virhettä, enkä aio maksaa mitään heidän virheensä korjaamisesta. Varsin lyhyen keskustelun jälkeen Delta maksaa Webaston siirron uuteen autoon kokonaan, ja saan työn ajaksi toisen auton tilalle. He maksavat myös asianajokulut.
Homman pitäisi käynnistyä viikon kuluttua, olen itse lähdössä työmatkalle ja päällikkö on itse lomalla.
Joten jos homma menee näin, niin matsi päättyy 1-0.
Lähetetty: 15.5.2006 17:44
Kirjoittaja Toveri Sladimir
Kinnostaisi tietää, mitä nämä molemminpuoliset virheet heidän mielestä oli?Asiakashan voi vastata lähes joka asiaan, että ei tiennyt, kun ei tiedä autoista mitään.Autoliikeeltähän vaaditaan täydellistä ammattitaitoa toimimallaan alalla.Tämä on juuri se ratkaiseva seikka riitatapauksissa.Olisi kiva kuulla se puhelu maahatuojalta jälleenmyyjän suuntaan, kun kerran sai asioihin vauhtia.Tälläinen kulujen puolittelu virheen myöntämisen jälkeen vaan tuntuu ihmeelliseltä.Kuka mokaa, niin maksaa.Tälläiset asiat kun hoidettaisiin kunnolla, niin vältyttäisiin huonolta mainokselta."Delta arpoo varusteet autoosi" on näkynyt toisella foorumilla.Onkohan em. tapauksella osuutta asiaan?
Lähetetty: 15.5.2006 21:28
Kirjoittaja Mikko_PKP
Niinhän se näköjään on, että autokauppias vedättää aina jo luonnostaan, senkin jälkeen kun on itse hävinnyt. Uskon, että oli kova pala joutua soittamaan asiakkaalle sen jälkeen, kun oli aukonut päätään ja nauranut ulos, joten sallittakoon pieni asioiden paremmin päin selittely jos siitä mieli paranee. Minä tässä kumminkin taisin sen viimeisen sanan saada.
Lähetetty: 16.5.2006 6:09
Kirjoittaja ff8728
Toivottavasti delta sai hieman ajattelemisen aihetta, maahantuoja meinaan. Paikallispäälliköt varmaan palavereissa ovat suupielet korvannipukoissa toitottaneet yhteen ääneen, meillä käy tyytyväisimmät asiakkaat. Tulisipa vielä aika jolloin "asiakas on aina oikeassa"

Lähetetty: 17.5.2006 8:32
Kirjoittaja jasu35
Erinomaista että vielä nykyään voi muurahainen kaataa karhun.

upeaa että asiat järjestyy.

Lähetetty: 24.5.2006 19:47
Kirjoittaja Mikko_PKP
Ja näin. Deltasta soiteltiin tiistaiaamuna, että koska voisin tuoda auton sinne. Olen itse yhä täällä komennuksella, mutta vaihdoin veljen kanssa autoja viikonloppuna, että hän voi heittää sen Deltaan kun puhelu tulee.
Webasto siis siirretään, vetokoukku ja muut varusteet asennetaan. Lisäksi omassa autossani olleet erikoisvanteet ja hyytelöakku vaihdetaan uuteen autoon. Veli sai sijaisautoksi tuoreehkon Fiat Marean, farmari ja suurin piirtein 2111:n kokoluokkaa, eli ihan käypä korvike. Pitänee tulla sillä Mansoon, jos ei oma auto valmistu siihen mennessä, ja laittaa kyltit "Sijais-Lada"

Lähetetty: 26.5.2006 15:55
Kirjoittaja Mikko_PKP
D-A:sta soitettiin ihan erikseen ja ilmoitettiin, että arkipyhän vuoksi auton valmistuminen kestää valitettavasti ensi viikon alkuun, ja toivotettiin hyvää viikonloppua. Harmi, että näin hyvää palvelua saa vasta helvetillisen tappelun jälkeen.