Sivu 70/424

Lähetetty: 18.8.2005 21:37
Kirjoittaja 'aatee'
täs pari päivää sitte näky pulla poikien risteyksen lähellä oleva lidli sen pihassa oli 2107 oisko ollu 1500 sitte robinhuudin pihassa toinen 2107 se oli 1700i sitte lahessa oli farkku lada vissii 2104.
lammilla oli joku 1200s 2105? sitte kans näky 1500s 2105?
kyllä ladoja vielä näkyy :) mutta ei nii hirveesti.

Lähetetty: 18.8.2005 22:37
Kirjoittaja Jokari
Näin pitkästä aikaa Nivan Kotkassa, siellä se oli Robinhuudin parkkiksella, punainen oli väriltään :)

Lähetetty: 19.8.2005 10:22
Kirjoittaja sakke
Nonniksen vanha "kattipaska" oli mattamustana ja jollain ralliteipeillä höystettynä parkissa Helsingin itä-Pakilassa eilen iltapäivällä.

Huomasin pari sekuntia sen jälkeen kun olin tehnyt nyt jo tavaksi tulleen aamuisen ratsiapuhalluksen. Tuntuu olevan joka nurkassa näin koulunalusviikolla konttori pystyssä.

Lähetetty: 19.8.2005 10:39
Kirjoittaja Nonnis
sakke kirjoitti:Nonniksen vanha "kattipaska" oli mattamustana ja jollain ralliteipeillä höystettynä parkissa Helsingin itä-Pakilassa eilen iltapäivällä.

Huomasin pari sekuntia sen jälkeen kun olin tehnyt nyt jo tavaksi tulleen aamuisen ratsiapuhalluksen. Tuntuu olevan joka nurkassa näin koulunalusviikolla konttori pystyssä.
Ai oliko siihen tullut jotain muutosta sitten Mobilian? Siellähän se oli mattamustana punaisin viper-raidoin.

Onkohan se nyt sitten Helsinkiin myyty. Jollekin teinigangsterille tietysti :(

Volga

Lähetetty: 19.8.2005 11:51
Kirjoittaja Jouska
Vanha (60-luvun malli) Volga pyörii Helsingin keskustassa viikonloppuisin. Se ilmestyy aina aamuyöstä ja toimii kait taksina. Olen nähnyt sen kahtena peräkkäisenä lauantain ja sunnuntain välisenä yönä.

Lähetetty: 19.8.2005 21:52
Kirjoittaja Vanja-eno
Näyttää ex-vaimon taloon (Metsärinne, Ahjo/Kerava) muuttaneen Lada-harrastaja. Alkuviikosta pihalla seisoi tuplalamppu ja tänään kun kävin niin oli siistihkö nappis parkkiruuduussa

Lähetetty: 19.8.2005 22:24
Kirjoittaja horus
Eilen käväisi Tampereen Deltan pihassa avo Samara. Auto oli Ranskan? kilvissä. Valkoinen, mustalla rättikatolla.
Mitä ilmeisimmin samainen auto havaittiin eilen klo 16 maissa myöskin Kangasalla (Nattarissa) , pysähtyneenä tiensivuun. Kuski suunnitteli ajoreittiä oikein kartan kanssa. Kenties juurikin sinne Delttaan ? :wink:

Lähetetty: 21.8.2005 11:45
Kirjoittaja Jaska HKI
Maastovärjätty UAZ seisoi tänä aamuna Koskelantiellä Helsingissä.Samanlainen kuin Lada-Jussilla.Lieköhän sekin.......ja varmaan onkin jokin Puolustusvoimien vanha peli.

Lähetetty: 21.8.2005 12:33
Kirjoittaja jasu35
Eilen attu valkoinen kanttilamppu (2105-2107) siltamäen ala-asteen pihassa kerhotarra ikkunassa. :D

Re: Volga

Lähetetty: 21.8.2005 15:23
Kirjoittaja Mosse-Aksu
Luna kirjoitti:Vanha (60-luvun malli) Volga pyörii Helsingin keskustassa viikonloppuisin. Se ilmestyy aina aamuyöstä ja toimii kait taksina. Olen nähnyt sen kahtena peräkkäisenä lauantain ja sunnuntain välisenä yönä.
Jossain lehdessä on ollut juttu. Auto on muistaakseni valkoinen tai ainakin joku hyvin vaalea. Se tosiaan toimii taksina. Myös taksiliitolla on Volga, mutta sillä ei tietenkään ajeta ammattiajoa.

Lähetetty: 21.8.2005 20:27
Kirjoittaja 'aatee'
bongattu punanen jalta tuli vastaa vanhalla helsingin tiellä :shock: ja sitte pulla poikien risteyksessä tuli vieree rätti sitikka 8)

Lähetetty: 22.8.2005 16:52
Kirjoittaja 110HB
Kukas tänään ryömi neljän aikaan nappiksella,
viiri heiluen pihliksen mäkeä ylöspäin :?:

Minä valuin alas ja kerkesin räpylänki tunkea ikkunasta ulos 8)

Lähetetty: 22.8.2005 21:24
Kirjoittaja spede
Mattamusta 2107 Jyväskylän keskustassa

Lähetetty: 22.8.2005 21:38
Kirjoittaja Kikael
Komea tummanvihreä 110 nähty Porin Euromarketin lähettyvillä.. Oli näemmä pirssi tehnyt tenän kesken matkan.

Lähetetty: 23.8.2005 1:18
Kirjoittaja Mosse-Aksu
Yövuoroon tullessa peräti kolme takavetoa Kuusankoski Kouvola välillä.